Samsung WF70F5E4Q4W/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E4Q4W/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Was123 13-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Prachtige machine met veel mogelijkheden. Na jarenlange Duitse degelijkheid vond ik het weleens leuk een machine met veel toeters en bellen te proberen. Die zijn nergens voor nodig, maar blijken het wassen toch net effe leuker te maken.

Er zijn ontzettend veel programma-mogelijkheden op deze machine. En toch blijft-ie eenvoudig in gebruik. Een normaal katoenwasprogramma zonder voorwas of weken duurt bijna 3 uur, maar er zijn ook opfrisprogrammaatjes vanaf 15 minuten.

Het enige wat mij tegenvalt aan deze machine is het centrifugeresultaat. Als het de machine niet lukt goed te balanceren, komt de was er uiteindelijk soms kletsnat uit. Als het balanceren wel lukt, is het centrifurgeresultaat wel heel goed.

Machine is minder stil dan mijn tien jaar oude Bosch was, maar daar was ik binnen een paar wasjes aan gewend.

Sinds ik deze machine heb is wassen toch net effe lolliger, wat maakt dat ik dit een aanrader vind.

daantjemeij 13-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Ik heb de wasmachine nu een maand in mijn bezit. Hij was goed, dus doet wat hij moet doen. Er is veel keuze in programma's. Bij een kort programma is de kleding nog wel wat nattig. Bij een normaal programma is deze al goed droog.
De wasmachine maakt meer geluid dan ik gehoopt had. Er zit een fluit toon in die ik goed kan horen. Maar mijn oude steeg echt op, dus wat dat er gaat is het wel een verbetering.
Enige echte nadeel is de rubberen ring bij de ingang. Hierin blijven vaak kleine wasjes zoals babysokjes in hangen met gevolg dat ze niet goed gewassen zijn en nog kletsnat.
Al met al ben ik tevreden over de wasmachine en zou hem iedereen aanraden.

Fire1970 09-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Geweldig was resultaat, ook bij wassen met koud water.
aanzienlijke mogelijkheden en voor deze machine geldt zeker "een klein kind kan de was doen ". Indien de was klaar is wordt men "beloont" met een vrolijke melodie...
Veder heeft deze machine een mooi modern design.

GV76 06-06-2013

Mijn eerste wasmachine van Samsung

Wasresultaat: Zeker schoon, zelfs de korte programma's (vanaf 15 min) zorgen voor een schone frisse was. Zelf gebruik ik veel het programma van 30 min voor de dagelijkse was. Geen verschil met de lange programma's die al snel anderhalf uur duren.

Mogelijkheden: Zoals hierboven al beschreven, eindeloos. Kies de duur, aantal graden(koud, 20,30,40,60 of 95), aantal keren spoelen, centrifugeren ja/nee en hoeveel toeren(800-1400), antikreuk etc..

Gebruiksgemak: Voor alle bovengenoemde opties is geen hogere wiskunde nodig. Het deurtje van de machine is ruim zodat het in en uitruimen makkelijk gaat. Ik gebruik de machine voor 2 personen. 7 kilo is voor ons ruim voldoende.

Vormgeving: Zeer strak, mooie duidelijke display. In eerste instantie zit er een eindmuziekje op de machine, maar met 1 druk op de knop heb ik deze eraf gehaald.

Duurzaamheid: De informatie geeft aan A++. Na 1 maand gebruik kan ik dit nog niet goed beoordelen, maar zeker met de mogelijkheid tot kouder wassen en korte programma's komt de machine dichterbij dan anderen.

Ik raad de Samsung eco bubble zeker aan!

hansbdv 04-06-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Deze wasmachine van Samsung is echt heerlijk stil tijdens het wassen en centrifugeren. Alle benodigde programma's zijn aanwezig en kunnen via een mooi bedieningspaneel worden geselecteerd. Deze machine is zeker aan te raden!

k.horst 30-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Nog maar kort in het bezit van deze Samsung.
Ziet er goed uit met veel mogelijkheden.
Na jarenlang Miele te hebben gebruikt nu dus overgestapt.
De reden is het grote prijsverschil en in Thailand hebben de wasserettes bijna niet anders dus is de keuze gemaakt.

Camaro Katje 24-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Erg makkelijk in de bediening en mooi van vorm.
Het wasresultaat is bijzonder goed en alles mooi schoon op een lagere temperatuur.
En dit alles dat je bijna niks hoort bijna geruisloos stil ook bij het centrifugeren.
Veel wasprogramma's staan erop en zijn zelf nog simpel aan te passen.
Kortom een goed product waar je jaren plezier van zult hebben.

claudia2674 16-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Zeer uitgebreid programma, wast goed, makkelijk te bedienen, produceerd niet veel geluid. Al met al een aanraden om te kopen.

sophie21 15-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

de wasmachine is veel stiller dan mijn voorgaande. de functies en mogelijkheden zijn ruim en doen hun werk goed. ik ben ronduit tevreden met de wasmachine en is het geld zeker waard. een aanrader dus.

Andries83 14-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

De was komt erg droog uit de machine en hoeft dan niet lang op het rekje te hangen!
Hij is erg stil en gebruiksvriendelijk.
Zit een kinderslot op en je kan het geluid van de aan en uit knop uitzetten!
Kortom een prettige machine om me te werken.

manon1906 13-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

wasresultaat is super.. met eco bubble koud was zijn vlekken uit mijn wit badkamerkleed eruit gegaan die er al jaren inzaten.
Mogelijkheden zijn onwaarschijnlijk veel, ik moet oppassen dat ik niet meer ga wassen dan milieu vriendelijk is... geneigd om alle afzonderlijke wasprogramma's uit te proberen.
Zo eenvoudig in te stellen en eventueel toch apart nog met de tiptoetsen iets aan t vaste programma te wijzigen.
Via internet besteld en niet zo in de gaten hoe groot de deuropening was, mooi om te zien met chrome rand.
Hoe lang hij mee zal gaan weet ik niet, geen ervaring mat samsung wasmachine, wel fijn dat ik m kan aansluiten op mijn telefoon, zodat, als er wat is ik kan kijken wat ik kan doen... hoop dat het niet gebeurt.
Tja, als een wasmachine kapot gaat en je nog even sleutelt.. heb je een berg liggen. De eco bubble kwam vliegensvlug en ik heb mijn hartje kunnen ophalen aan de vele verschillende wasjes, tijden, schuim, verrassende stop/pauze momenten... en dan het muziekje dat je alles eruit kan halen :) wat heerlijk om zo je was te mogen doen.
Veel plezier met de eco bubble.

GerwinEcoBubble 12-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Sinds een paar dagen in huis en de eerste indruk is zeer goed!

De wasmachine is makkelijk in gebruik, stil en de grootste reden waarvoor de keuze op dit type is gevallen is de zuinigheid, A+++.

Lastig is het separate klepje welke je in de waspoederlade moet doen als je gebruik wilt maken van vloeibaar wasmiddel. Als je deze namelijk vergeet wanneer je er poeder wasmiddel in doet, dan spoelt het niet goed weg.

Verder een wasmachine die zeer aan te raden is, zeker gezien zijn gunstige prijs en de diverse opties die er op zitten!

Fricandel 12-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Hiervoor hadden we een Whirpool, maar deze is toch wel een heel stukje stiller. Verder lijkt het inderdaad zo dat deze minder water gebruikt.
Alles aan het toestel spreekt voor zich, een heel eenvoudige bediening.

H. Hiemstra 10-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Het is een fantastische machine en zeer gebruiksvriendelijk ! Mooie grote vulopening. Weet alleen niet waar ik mijn vlekkenoplosmiddel in moet doen.

siena3 10-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Super mooie machine,wast prima en is gemakkelijk te bedienen.alles word weergegeven op het display.Staat erg stabiel en maakt weinig geluid.zitten veel wasprogrammas op en kan zowel koud als warm wassen.hoop dat ik er nog jaren plezier van mag beleven.

vissersa 07-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

Hij is stil in gebruik,de was is goed schoon en word goed droog na het centrifugeren. En het apparaat is eenvoudig te bedienen.

twan34 07-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E4Q4W/EN

De machine oogt mooi en doet wat hij belooft.
Meteen uitgeprobeerd of het klopt wat ze zeggen dat de machine met koud water ook goed wast en tot mijn verbazing was dat ook zo.
Zeker geen verkeerde aankoop geweest.