Samsung WF70F5E1Q4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5E1Q4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy Tengnagel 27-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Hiervoor had ik een Bauknecht en aangezien ik een duurzaam product wilde, prijsde de verkoper mij wederom een Bauknecht of zelfs een Miele aan.
Ik heb zelf veel producten van Samsung en ben hier erg tevreden over. De verkoper vertelde echter dat Samsung nog niet zo heel lang wasmachines maakte en er dus weinig bekent was over de duurzaamheid.
Toch heb ik daar mede door de andere producten die ik bezit veel vertrouwen in en heb ik voor de Samsung Wasmachine gekozen. Ondanks de korte tijd dat ik hem bezit ben ik al erg tevreden.

hubej02 20-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Geweldige wasmachine. Veel ruimte in de trommel en veel keuze programma's, Wast heerlijk rustig. Mooi model en duidelijk scherm met hoe land alles duurt.

melunakim 15-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

helemaal happy met de nieuwe wasmachine. zou deze een ander ook zeker aanraden. wasmachine maakt vrij weinig geluid in tegenstelling tot mijn oude wasmachine. de was komt er ook goed "droog"uit.

sfzwart 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Zeer goede machine. In combinatie met droger gekocht en gestapeld neergezet. Fijne korte programma's en minder wasmiddel nodig dan normaal.

MevrLD 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Prima wasmachine. Ziet er leuk uit met de lampjes en het muziekje als hij klaar is.
Wast goed. Het dagelijkse programma duurt een uur en centrifugeren op 1400 toeren maakt dat de was ook snel droogt als je het ophangt.

Wilma1986 12-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Super fijne wasmachine! Wasprogramma's werken ontzettend goed. Ruime keuze. Wasmachine is ook erg stil. En er kan een hoop in!

Jemmy 11-11-2013

Beste Samsung medewerker,

mooie desing, efficient en de wasresultaat is fantastisch.
jammer genoeg heb je met deze model niet de mogelijkheid om de app te instaleren.

ra994mec 11-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

This washing machine works efficiently; it's quiet (low noise) and I'm satisfied with its quality. its interface is easy to understand.

am.lammers 10-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Zeer blij met de machine, door grotere trommelinhoud ook in de mogelijkheid dekbedden zelf te wassen. Wassen is een genot. Redelijk rustig.

Marciëlla 08-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Makkelijk in gebruik. Heeft een grote trommel en wast goed ook op lage temperatuur. Genoeg mogelijkheden voor elke was. Handleiding ook erg duidelijk, zelfs wanneer je voor het eerst een wasmachine gebruikt kom je er hiermee erg makkelijk uit. Het model stoort niet in de badkamer en ziet er strak en mooi uit. Helemaal tevreden ermee!

jan faam 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

1.klein wasgoed wordt naar het raam toe gedraaid/ gedrukt. blijft vervolgens zitten in het gootje voor afvoer van water. wordt daardoor niet gewassen, noch gedroogd.

2.in week 43 reeds de melding 4E (filter schoonmaken) vind ik te vroeg voor een wasmachine welke wij maar een maand in gebruik hebben.

3.ik mede door nieuwe technieken mogen verwachten dat met centrifugeren bij 1200 toeren practisch droog uit de trommel zou mogen komen.

moreno1111 06-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

echt een top machine heel stil leuke vorm en modern display ik heb er geen spaijt van het is waar voor je geld.

scorpion9 04-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Wasmachine was heel goed schoon ,de mogelijkheden zijn ruim voldoende en is heel gemakkelijk ingebruik en de vormgeving vind ik heel mooi ,vooral de deur en beeldscherm met kleur indicatie (mooi babyblauw)+geluid vind ik super als je was klaar is en duurzaamheid is ook goed metname ook dat de wasminchine zich zelf uitschakelt als je 10 min niets drukt of als je was klaar is,hoef je b.v midden in de nacht,als je was draait de wasmachine niet zelf uit te schakelen dus je kan gewoon door slapen hij gaat vanzelf uit,prachtig.
Al met al is het een mooi machine die zijn werk heel goed doet en weinig lawaai maakt.

Silke28 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Practische eenvoudige bediening. Ook leuk is de functie met je mobiel de wasmachine bedienen of foutmeldingen te vinden met uitleg.

S4bine 01-11-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Ik was al helemaal weg van de Ecobubble, maar nu ik er eentje heb is het alleen maar nog meer geworden.
Er zitten veel functies op de wasmachine die je ook werkelijk gebruikt.
De was komt goed uit de wasmachine en je hebt maar heel weinig wasmiddel nodig.
Ik vind dat de wasmachine een modern uiterlijk heeft en een grappig deuntje (die je ook uit kan zetten)als de was klaar is.

Mijn eerste wasmachine nu ik op mezelf woon en ik gebruik hem met liefde.
Ik raad deze wasmachine zeker aan!

FHiemstra 27-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Stil, grote wastrommel, prima keuzemenu's, kortom; een fijne wasmachine. De speciale outdoorkleding optie werkt ook erg goed! Zeer tevreden.

sonja43 25-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Een super fijne wasmachine. Het wasresultaat is goed en de wasmachine is erg gebruiksvriendelijk door zijn vele mogelijkheden in de programmering. De temperatuur en het toerental met centrifugeren is variabel en dat werkt er prettig
Sonja

Monique 9999 23-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Hij is fluisterstil wat heerlijk is omdat hij bij ons op de badkamer staat en veel programma's.Ook korte wasjes.

En de design is top.
En 7 kilo wasvermogen is een luxe.

Roël. A 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Ik ben sinds een maand in bezit van deze wasmachine en ben er zeer te spreken over.
Resultaten zijn zeer goed, De mogelijkheden zijn oke, het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Al met al een topwasmachine.

Renea1963 20-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Net een paar dagen in mijn bezit en een aantal wassen gedraaid. Werkt perfect, is stil. Duurzaamheid kan ik niets over zeggen omdat ik de wasmachine nog maar net hebt. Ik heb voor deze machine gekozen, vanwege de recenties die ik gevonden had via Internet.

daisje5 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Ik ben net bevallen van een klein meisje dus een goede wasmachine die zuinig en efficiënt wast was erg welkom. Na druk zoeken en vergelijken was de keuze op deze gevallen, vanwege de uitgebreide keuze in programma's, energiezuinigheid en de positieve reviews.
Ik heb de wasmachine nu een week en ben zeer onder de indruk. De machine is echt heel handig in gebruik, je kan makkelijk een programma kiezen en dan eventueel de temperatuur of de toeren aanpassen. De was komt er erg schoon en al zo goed als droog uit. Hij maakt ook bijna geen herrie.
Al met al een super machine!

Johannes1944 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

IK HEB DE EERSTE WAS MET DE MACHINE GEDAAN EN WAT EEN VERBETERING MET MIJN VORIGE WASMACHINE.
OOK DE CENTRIFUGE WERKT FANTASTISCH, WANT IK HEB NOG NOOIT ZO'N DROGE WAS GEHAD.
GELUIDTECHNISCH IS DEZE MACHINE VOOR MIJ OP DE FLAT EEN VERADEMING.

dirk mischa 14-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

mijn vierde wasmachine maar is heerlijk geluidloos,laat maar zeggen:een kind kan nu de was doen.is zuinig voor de toekomst voor mijn neefie en me nichie een schoone mag zijn

Kim1901 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

Zeer gebruiksvriendelijke wasmachine. Geeft duidelijk aan hoelang het nog duurt dat de was klaar is. Super Eco was werkt echt goed, zelfs op de lage temparatuur.

Johnk1965 09-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF70F5E1Q4W

De wasmachine is erg mooi qua vormgeving en ook erg handig dat er drogers van hetzelfde model zijn. De knoppen zijn gemakkelijk te besturen en de wasmachine is ook erg stil.