Bosch WAE28447NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28447NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

was1963 01-11-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Na een jaar nog steeds super tevreden: gemakkelijk, duidelijk, schoon en veel programma's. Vooral het kort programma, bij volle trommel met extra spoelen, gebruik ik vaak. En nog steeds blij met de voordelige aanbiedingsprijs, want anders had ik hem niet gekocht.

was1963 14-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

nog even rectificatie: in een eerdere review schreef ik: "bij mijn vorige wasmachine zat een programma overzicht met aantal liters en hoeveelheid stroom per programma"
Ik had niet goed gekeken, het stond er wel in, sorry...

was1963 14-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Hij is makkelijk te bedienen met veel mogelijkheden om een wasprogramma aan te passen. Wat de vormgeving betreft: hij ziet er prima uit, maar een chromen deurrand zou nog even mooier zijn... ;-) Hij staat stevig, geen getril bij centrifugeren. Ja, ik ben heel tevreden.

KJStol 02-07-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Ja wat kan ik er nog meer van zeggen,wat de Bosch wasmachine moet doen,dat doet hij uitstekend,hij is erg gemakkelijk in gebruik,hij geeft aan wanneer zijn wasprogramma klaar is.
Het is voor ons de eerste Bosch wasmachine en naar ruim een jaar is het nog steeds een toppertje.

T vd Meulengraaf 14-04-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Hij werkt uitstekend ook als hij heel vol zit. Genoeg keus in programma`s. We hebben 40 jaar een Miele wasmachine gehad maar deze Bosch wasmachine voldoet zeker zo goed.

Wouthera 05-04-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Ons oordeel over de wasmachine is na 3 maanden nog positiever geworden. Een echt fijne stille wasmachine met makkelijke bediening en prima was resultaten. Prima kwaliteit voor een scherpe prijs.

KJStol 11-03-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Wij hebben de machine nu ongeveer een half jaar.
Hij is gewoon heel gebruiksvriendelijk,de handleiding is heel begrijpelijk.
Hij geeft een tijdsaanduiding aan wanneer het wasprogramma is afgelopen.
Kortom ervaar het zelf,het is een hele goede wasmachine,en zeker voor de prijs,echt een kwaliteitsproduct.

was1963 10-03-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

was is mooi schoon, zeer tevreden! Een tip: bij mijn vorige wasmachine zat een programma overzicht met aantal liters en hoeveelheid stroom per programma, vond ik erg handig.

Willy de Vos 12-02-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Dit is mijn 3de Bosch wasmachine en het typische is, dat ik bij Bosch blijf, zeer betrouwbaar voor mij, het is even wennen met de TouchControl toetsen, maar dat duurt maar een paar dagen dan is dat ook gewent. Het was resultaat is prima in orde, maar dat was ik al gewent van de Bosch, het fijne is nu dat er twee kreukherstellend programma op zit, de ene gaat niet hoger als 30 graden, de ander kan zelfs 40 graden en je kan heel fijn de centrifuge aantal toeren zelf instellen, dat kon bij mijn vorige Bosch niet, dan was de hoogste centrifugetoeren 800, dus alweer een vooruitgang, kortom ik ben zeer tevreden met deze Bosch wasmachine, alleen vind ik de piep als de wasmachine klaar is zeer zachtjes, mijn zoon heeft hem al op de hoogste stand van 4 gezet, harder kan hij niet gezet worden, ik hoor hem met de deur dicht niet in mijn kamer, met de vorige wasmachine ging de piep zeker twee keer zo hard, maar voor de rest geef ik deze wasmachine een heel hoog cijfer, temeer omdat er 7 kilo in kan, dat is al een winst van 2 kilo vergeleken bij de al wat oudere types wasmachine.
Ook de mooie geïntrogeerde trommel niet te vergeten, is ook een verbetering vergeleken bij mijn vorige Bosch wasmachine.
Fantastisch, geweldig dat is mijn motto over deze wasmachine, ook qua stroomgebruik zeer vriendelijk en ook qua watergebruik is deze machine zeer vriendelijk, dat is precies wat we in deze tijd nodig hebben.

Wilp 1973 26-01-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Tiptoetsen zeer gebruiks vriendelijk, heel energie zuinig en stil. Grote deuropening en er kan 7 kg wasgoed in.
En kort wasprogramma van 15 min. super!!!
De machine wast goed schoon.

daphne ruisendaal 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe wasmachine. Hij wast de was Super schoon. De mogelijkheden met deze wasmachine zijn echt fantastisch. De was komt ook erg droog uit de wasmachine. Hij maakt weinig geluid. Ik raad iedereen deze wasmachine absoluut aan.

Judith2906 06-01-2014
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Goede machine met een heel goed resultaat, Hij is ook erg makkelijk te bedienen en heeft een ruime trommel zodat alles er ook goed ingaat en je niet hoeft te proppen

Tonja150 30-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Begin november heb ik deze Bosch wasmachine besteld via de ANBO met 50% korting. Een week later werd hij afgeleverd. Prima bezorgservice. De machine is nu een maand in gebruik en hij functioneert uitstekend. Eenvoudige, overzichtelijke bediening, met veel instelmogelijkheden. Wasresultaat is zeer goed. Maakt weinig geluid. Staat stabiel op een houten plaat van 3 cm. dik (i.v.m. houten ondervloer). De machine wast en centrifugeert daardoor zonder trillen. Door de 50% korting is dit een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Naar mijn mening is het een degelijke machine. Ik ben zeer tevreden.

Willemijn1949 21-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Wasmachine nu een week in gebruik. Machine is zeer gebruiksvriendelijk. Ik zou
zeggen: "Een kind doet de was!". Een aantal nuttige programma's, waaronder ook
een snel programma. Machine maakt bijna geen lawaai en staat zeer stabiel. De
grote deur is ook erg handig. Samen met droger WTB86222NL een geweldige set,
waaraan we hopelijk veel plezier beleven. Het groene aspect, zuiniger omgaan met
water en energie, spreekt ons ook aan. Over de duurzaamheid kunnen we nog niet
veel zeggen, omdat dit onze eerste Bosch apparaten zijn.

T vd Meulengraaf 20-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Hij werkt goed maar voor een kort programma (opfrissen)geeft hij aan dat het 15 min. duurt maar dat is misleidend want het is 15 min. wassen + 10 min. spoelen waarom staat er dan niet gewoon een was beurt van 25 min.Ook vind ik het jammer dat de deur niet naar rechts draait.Voor mij zou ook de gebruiksaanwijzing iets duidelijker mogen.

Renier47 16-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Een fijne en mooie machine met een goede gebruiksgemak .
Ook in combinatie met Bosch condensdroger WTB86222NL
een mooie en goede set samen.

Wouthera 14-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Prima wasmachine met de functies waarvoor hij bedoeld is.
Wastijd duurt soms wat langer dan in het display aangegeven. De was isd prima schoon en ruikt heerlijk fris.

Wasmachine gebruiker sinds 1968 14-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Gewoon goed, wast en is geluidsarm. De was komt er helaas nog niet gestreken uit. Wat wil je nog meer weten?

Dewildt24 14-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Prima machine, werkt erg goed, hele goede koop. Deze machine is erg zuinig en gemakkelijk in gebruik. Geluid valt mee en hij staat erg stabiel.

Anoniem 14-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Prima machine met goede wasresultaten en veel keuzemogelijkheden. De duurzaamheid moet nog blijken omdat ik de machine nog maar een paar weken in gebruik heb.

Lucienne van Aggele 14-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Ik had een hele oude machine, deze nieuwe Bosch machine is super modern. Nu kun je op de display zien hoelang het programma nog duurt. Verder legio mogelijkheden van programma's. De informatie die erbij zat was heel duidelijk geschreven. Meteen nadat de machine stond kon ik gaan wassen. De was kwam er heerlijk schoon uit, geen herrie, niet handmatig doorschakelen naar het volgende onderdeel van het programma, kortom een verrijking.

Libellientje 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Prettige en gebruiksvriendelijke, geruisloze wasmachine.
Het werkt heel fijn met slechts 1 draaiknop, en tiptoetsen voor temperatuur en centrifugeren. Het sportprogramma is ideaal, ook het snel/mix programma wordt veel gebruikt.
Fijn dat er een uitstelprogramma op zit, want wij wassen snachts. Dus kan ik hem savonds al instellen.

Johanna2013 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Prima apparaat met voldoende keuzemogelijkheden. Energiezuinig en mooie vormgeving. Uitstekend wasresultaat. Al met al: Aanrader.

J.M.Bus 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

De machine voldoet aan alle verwachtingen.
Een zeer duidelijk keuzepaneel met vele mogelijkheden.
Ten overvloede een waarschuwing om de blokkering van de trommel te verwijderen.

Oosterbeker 13-12-2013
Geschreven voor: Bosch WAE28447NL

Machine ziet er prima uit, wast uitstekend, is zeer stil, heeft een grote capaciteit, is gemakkelijk te bedienen en ook te installeren, lijkt zeer degelijk, we zijn van Bosch niet anders gewend en de machine voldoet dus aan onze verwachtingen.