Bosch WAY32591NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 100 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAY32591NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

monster 29-01-2016
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

handige bediening, weinig water en energieverbruik en erg stil en je ziet hoe lang het programma duurt!

Chrisje 25-01-2016
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Het apparaat heeft een mooie uitstraling ,wast super stil,centrifugeren gaat ook stil, echt heel erg fijn.
Ging de eerste keren zelfs kijken of het apparaat wel echt draaide, zo stil is het.Handig met de verlichting in de trommel, duidelijke programmakeuze. Het apparaat is duur in aanschaf maar het is de moeite waard , ben er heel erg blij mee.De eerste keer had ik net teveel wasmiddel gebruikt en het teken kwam netjes tevoorschijn sinds dat moment iedere keer het bolletje gebruikt , ideaal. Ik ontdekte wel nog een vlekje op een hemdje van mijn man , maar ik had er vlekken spul bij moeten doen en dat was ik vergeten. Ik hoop er jaren geniet van te hebben. Voor de mensen die twijfelen over de aankoop, niet doen , ga ervoor. En mbt duurzaamheid , heb de machine pas 1 week.

W van Dam 14-01-2016
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

fijne stille machine, gemakkelijk in gebruik, duidelijk display, en de niet onbelangrijk de was komt er schoon en droog uit.

mjm 30-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Ziet er mooi uit wast rustig maakt niet veel lawaai
10 jaar garantie op de moter
Makkelijk te bedienen
Groot laadvermogen maar ook geschikt voor kleine wasjes past automatisch aan
Wij zijn er blij mee.

agc 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Mijn nieuwe Bosch wasautomaat wast superschoon, met heel weinig wasmiddel, dus zo duurzaam als wat, kan heel economisch werken en kost dus weinig energie. De mogelijkheden zijn ontzettend veel en het apparaat is gemakkelijk te bedienen. Ook fijn.

wasmachine 23-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

een ideale wasmachine voor zuinig wassen verschillende wasprogamma's en toerental mooi om in te stellen voor nachtstroom dat gebruik ik elke dag

Gonnie 18-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Altijd een Miele wasmachine gehad, maar deze bosch wasmachine vind ik fijner. Ook de bediening is gemakkelijk en overzichtelijk.

Agnes 12-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Heb altijd een Miele wasmachine gehad. Maar deze kwam zo goed uit de test dat ik besloten heb om van merk te veranderen. In mijn omgeving hoor ik niets dan goeds over Bosch. Hij wast fijn en maakt heel wat minder lawaai dan die Miele. Hopelijk heb ik er lang plezier van, maar dat verwacht ik zeker. Met vriendelijke groet

ronald 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Fraai ogende en vooral stille machine. De wasresultaten zijn in de meeste gevallen erg goed. Instellen gaat heel eenvoudig en doordat de standaardprogramma's simpel naar eigen keus zijn aan te passen.

Nemesis 01-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

hele fijne wasmachine.ruime trommel en veel makkelijke te bedienen programma's. wast super schoon en centrifugeert heel droog. en het fijnste? Hij is zo stil....;-)

Theo 29-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

tijdens het wassen is de machine stil. machine is redelijk stil tijdens het centrifugeren bij 1600 toeren

Bosch WAY32591NL 25-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Tot op heden geen problemen met wassen.
De bediening is makkelijk.
Duidelijke aanwijzingen op display en bedieningsknop.
Royale deuropening.

Marie Louise 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Een gebruikersvriendelijke machine ,met een goed wasresultaat.Door de extra lange volledige garantie heeft de machine een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

wasman 23-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Goed wasresultaat en met name opvallend stil centrifugerend, zeker ook bij hoog toerental, tot 1600 omwentelingen/min, staat dan ook als een huis.
Wat betreft de duurzaamheid vertrouw ik op de gebruiksgegevens van de fabrikant, en hopelijk is dat terecht.

cp82 23-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Zeer tevreden over deze 1600 toeren/9kg wasmachine van Bosch. Perfect voor een gezin met veel was of wanneer je weinig tijd of zin hebt meerdere keren per week te wassen (veel in 1 keer). Wasresultaat: de was komt er fris en schoon uit, ook bij een grote hoeveelheid was. Mogelijkheden: veel verschillende programma's, welke je eenvoudig kunt aanpassen aan je eigen voorkeur (andere temperatuur, toeren, enz.); daarnaast eenvoudig ecomodus of juist speedmodus te kiezen. Fijn bij het vullen is het (max) vulgewicht per programma en het advies m.b.t. hoeveelheid wasmiddel. Gebruiksgemak: gemakkelijk en snel te bedienen. Het wasmiddelbakje spoelt goed schoon, geen restjes. Hij produceert weinig geluid, laat hem nu vaak ook 'snachts draaien (zonder daar meer wakker van te worden). Wasmachine schakelt automatisch uit wanneer het programma klaar is. Vormgeving: ziet er goed en strak uit, zowel aan de buitenkant als binnenkant (trommel met led verlichting).

Marianne 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Een fantastische wasmachine. Hij is stil met centrifugeren, zuinig in gebruik met waspoeder en een makelijke bediening en mooi om te zien. Een echte aanrader!

bwk 10-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Dit is een uitstekende Bosch machine. De Bosch machine ziet er mooi uit. Verder wast hij redelijk stil.

Donga 08-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Het is een mooie maar vooral stille machine. Werkt uitstekend. Het gebruikersgemak is goed. Vooral het vooruit instellen is ideaal.

GHVB 05-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Goede machine, waarbij je waar voor je geld krijgt. De bediening is intuatief, met erg veel mogelijkheden. Het wasresultaat is erg goed en doordat de machine aangeeft was de dosering van wasmiddel moet zijn, gebruik je beduidend minder wasmiddel terwijl het wasresultaat uitstekend is

Geurts 02-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Wast goed ziet er goed uit. Een echt duits kwaliteits product. Hopelijk werkt hij net zo goed als de vorige 11 jaar.

Jimmy 28-10-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

een minpuntje: bij grote spullen zoals slaapzakken is een wasmachine niet in goed evenwicht in te laden, deze wasmachine is beveiligd en zal dan geen 1600rpm maken, waardoor de slaapzakken er kletsnat uitkomen. Ik vind het jammer dat dit niet te omzeilen is of minder kritisch ingesteld kan worden. verder is het een top apparaat.

Corrie 26-10-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Hebben de machine nu 10 dagen. Wat een weelde en een rust. Je hoort nagenoeg niets. Ook met centrifugeren, 75% minder geluid. De was wordt perfect gedaan.

EJ 23-10-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Prima wasmachine, gewichtsaanduiding tijdens vullen zeer handig.
Wasmachine is zeer stil.
De bediening is eenvoudig, spreekt voor zichzelf.
Ook aanduiding hoeveelheid wasmiddel is makkelijk, tot nu toe nog vaak teveel wasmiddel gebruikt (veroorzaakt schuimvorming).
Over de levensduur kan ik nog niets zeggen maar de verwachtingen zijn hierbij hoog.

jan en wilma lourenssen 23-10-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

een hele goede aankoop,rustig machine met veel mogelijkheden.het machine schakeld zich uit als hij klaar is,dus scheeld in de stroom.

EJ 10-10-2015
Geschreven voor: Bosch WAY32591NL

Mooie vormgeving van de wasmachine,zeer stil in gebruik, makkelijk in te stellen.
Aanduiding aantal kilo's tijdens vullen en de binnenverlichting in trommel zijn zeer handig.
Duurzaamheid nog niet bekend maar verwachting is hoog.