Whirlpool Boston 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Boston 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

schep_b 03-10-2009
Geschreven voor: Whirlpool Boston 1400

Prima machine. Alle noodzakelijke programma's. Bepaald zelf wasduur en benodigde waterhoeveelheid. 1400 toeren centrifugeert lekker droog. Duidelijke bediening, geen handleiding nodig.

31759 11-09-2009
Geschreven voor: Whirlpool Boston 1400

Goede wasmachine, stukken sneller en droger dan mijn oude Ignis machine die 24,5 jaar goed z'n best heeft gedaan, die had maar 400 toeren deze 1400, voorkeuze van machine was dat er ook handwas(20 graden)opzit en z'n prijs, ook makkelijk is dat je de machine met uitgestelde tijd kunt laten starten,b.v. met nacht tarief, uitstelling gaat tot 6 uur, en water en electriciteit besparing door ECO systeem, zelf kiezen voor welke snelheid je wilt centrifugeren(0-1400), totaal 18 programma's voor bijna elk soort kleding is er een apart programma, het zeepbakje werkt ook met vloeibaar wasmiddel