AEG L86850A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L86850A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lala04 14-12-2010
Geschreven voor: AEG L86850A

Heb de machine nu een paar dagen in bezit en ben er meer dan tevreden over!

Waar ik onze vorige wasmachine in de woonkamer kon horen centrifugeren hoor ik bij deze machine alleen de piepjes dat de was klaar is, echt fantastisch!

Het wasresultaat is prima en het is heerlijk om uit zoveel programma's te kunnen kiezen!

Over de duurzaamheid kan ik niks zeggen, maar het is een solide uitziende en klinkende machine dus ik verwacht dat deze lang mee gaat!

1963jan 25-03-2010
Geschreven voor: AEG L86850A

Onze Miele heeft het na 17 jaar trouwe dienst begeven. Dan blijkt dat de techniek van de wasmachine zeker niet stil heeft gestaan. De keuze voor deze AEG 86850A is voornamelijk gebaseerd op de goede recensies plus die van zijn voorganger, de AEG 86850. De machine is inderdaad heerlijk stil, ook bij 1600 toeren nauwelijks hoorbaar. Hij doet prima zijn werk, heeft een eenvoudige bediening en een scala aan wasmogelijkheden. Het is daarbij een apparaat met een mooi design; handigheidjes zijn de trommelverlichting en het wegen van het te wassen wasgoed. Al met al een fijn apparaat met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

PeterR1a 15-03-2010
Geschreven voor: AEG L86850A

Machine nu ruim half jaar in gebruik. Wij zijn super tevreden met deze aankoop. Duidelijke display, veel mogelijkheden, stil.
Makkelijk in gebruik en ziet er ook nog goed uit.
Al met al kan ik deze wasmachine zeker aanraden.

mingming 11-03-2010
Geschreven voor: AEG L86850A

Deze wasmachine heb ik vanaf november 2009. Voor een betere beoordeling heb ik een poosje gewacht.

Het apparaat is in wasstand schrikbarend stil te noemen. In centrifuge stand maakt het meer lawaai, maar niet vervelend hard. Vergeleken met mijn oude wasmachine wast deze bijzonder goed schoon. De witte was komt er nu nog witter uit. Qua wasprogramma's is het ook zeer uitgebreid te noemen. Je wordt door de digitale display handig in begeleidt. Tevens krijg je informatie hoe lang het duurt en op welk tijdstip het klaar is.

Belangrijk voor de aanschaf is dat deze ook op eco of super eco gewassen kon worden. Goed voor de portomonnee maar wat belangrijker is, beter voor het milieu.

Elke verkoper raad Miele aan omdat het merk staat voor degelijkheid. Dat is aan de andere kant ook wel te merken in de prijs, voor dezelfde mogelijkheden is de Miele wel 2x zo duur. Ik heb mezelf de vraag gesteld: Wil ik wel een wasmachine die 20 jaar meegaat. 10 tot 15 jaar is toch ook goed. Over 10 jaar hebben we weer te maken met andere technieken en wellicht weer zuiniger en beter voor het milieu. Iedereen die zo trots is met een Miele die al 20 jaar meegaat en 20 jaar geleden is aangeschaft moet toch eens achter de oren gaan krabben of het wel bij de tijd is.

Tevens geef ik een dikke pluim aan internet winkel witgoedhuis.nl

Het geval was dat mijn oude wasmachine stuk was. Die was gewoon op en er moest een nieuwe komen. In overleg met de leverancier kon deze de volgende avond al geplaatst worden. Alles werd geinstalleerd en de oude wasmachine namen ze mee. Zeer vriendelijke service monteurs aan huis en de telefoniste aan de telefoon was ook erg behulpzaam. Super service!

Roel61 01-01-2010
Geschreven voor: AEG L86850A

Prima machine: stil (met wassen bijna onhoorbaar en tijdens centrifugeren relatief stil), was is goed schoon (ook met koud water) en droog (in ieder geval bij 1600 tpm), veel instelmogelijkheden c.q. wasprogramma's. Machine weegt wasgoed en geeft aan hoeveel wasmiddel te gebruiken (handig als tromeel niet helemaal vol is), informatief display (o.a. restant wasduur), handige trommelverlichting. Qua design is er ook niks mis met de AEG. Met tussenstuk en 59840 droger erop een goede combinatie.

L.S. 08-12-2009
Geschreven voor: AEG L86850A

Sinds enkele weken gebruiken we de Lavamat 86850A en we zijn er erg blij mee. We hebben deze samen gekocht met een Lavatherm 59840 A-klasse droger. 1600. omw.min. centrifugeren maakt de was erg droog. Hierdoor is de was in de energiebesparende "warmtepomp droger" best snel droog.
machines staan op elkaar en omdat ze uit de zelfde lijn zijn "smoelt"dit mooi.
De wasmachine heeft een weegsysteem voor de was.
Er zijn voldoende programma's

Gekocht via een zeer behulpzame internetwinkel die zelfs de machinenr's doorgaf Dit ter controle of het wel Ned. machines waren. Op de wasmachine motor (borstelloze serie motor) geeft AEG Ned, als het een Ned. model/type is namelijk 10 jaar garantie.
Voor de zekerheid hebben we 3 jaar extra garantie bij AEG gekocht. Kortom hele fijne machine.

katee 28-11-2009
Geschreven voor: AEG L86850A

Onze AEG Lavamat 62700 Update heeft na 13 jaar storingsvrije dienst de geest gegeven en nu hebben we wederom een AEG Lavamat 86850A gekocht en sinds 3 weken in dienst.

Wij zijn erg verrast over de uitvoering van de bedieningspaneel met goede instelmogelijkheden en prachtig display dat aktueel de hele wasgang in beeld brengt.

Hij is stil geruisloos en wat belangrijk is uitstekend wasresultaat.

Wij zijn wederom tevereden met deze aankoop.

cdewinter 20-11-2009
Geschreven voor: AEG L86850A

Deze wasmachine nu een ruime maand in gebruik, en hij bevalt uitstekend. Stil, goed wasresultaat, intuïtief te gebruiken, geheugen om twee veelgebruikte programma's op te slaan, ga zo maar door. Ook handige dingen zoals verlichting,wegen van de hoeveelheid wasgoed en aangeven van de eindtijd ontbreken niet.

lecram 13-08-2009
Geschreven voor: AEG L86850A

Heb deze type op 31 juli 2009 aangeschaft.
De doorslag voor mij was dat AEG 10 jaar garantie op de motor geeft.
In de eerste plaats was ik van plan om de Miele 3933 te nemen maar, na de negatieve bevindingen van kopers op deze site heb daar maar van afgezien (deze is € 450 goedkoper dan de Miele 3933 is € 1499 en de AEG € 1049 winkelprijs).
Deze kreeg ik voor € 884 mee
En uiteraard ook de techniek van deze machine (model 2009) t.o.v. de miele (model 2007).
Na 2 weken in bezit kan ik het volgende melden:
Wasresultaat: is goed te noemen(moeilijk om hiervoor een cijfer te geven)
Mogelijkheden: zijn goed te noemen, in mijn opzicht bijna gelijk als de miele!
Gebruiksgemak: is uitstekend met name de binnenverlichting ervaar ik als prettig.
Vormgeving: tja dat is een kwestie van smaak(deze vindt ik persoonlijk mooi maar dat vindt ik ook van een Siemens en (ja weer) Miele.
Duurzaamheid: dat zal de tijd moeten leren, als hij, zoals AEG beloofd met de 10 jaar motor garantie dan ben ik al tevreden en dan zal de volgende misschien ook wel weer een AEG worden!

djerry 06-08-2009
Geschreven voor: AEG L86850A

Wat een schitterende machine je was wordt er niet schoner van maar het oog wil ook wat.
De mogelijkheden op deze machine zijn heel erg divers ook de extra instellingen om de standaard wasprogramma's heen. Wat helemaal een uiykomst is is de weegschaal functie van de trommmel. Deze weegt hoeveel was er in de machine gaat en geeft op basis hiervan aan hoeveel waspoeder in de machine moet.
Ook handig zijn de extra instellingen voor het display.
Alle instellingen zijn zo makkelijk dat we eigenlijk de gebruiksaanwijzing nog steeds niet hebben gelezen. De wasmachine wast heel erg schoon onvoorstelbaar. Die silent motor komt volledig tot zijn recht je hoort de machine amper. Ook met centrufigeren hoor je de machine amper echt onvoorstelbaar zo ongelooflijk stil. Deze wasmachine met al zijn mogelijkheden is echt een topper. Hiervoor hebben wij ook een AEG gehad heeft dik 10 jaar staan draaien met gemiddeld 2 wassen per dag. Dus ook die heeft ons nooit in de steek gelaten. Het grootste verschil tussen beide zijn echt de uitgebreide programma's en het verschil in geluid de oude hoorde je echt als hij met 1600 toeren aan het centrifugeren was en het nieuwe model bijna niet echt ongelooflijk.