Candy Optima

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy Optima op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Greta 15-08-2020

Wasmachine candy optima

Geschreven voor: Candy Optima

Heb deze nu reeds zes jaar ...en ben er heel tevreden van ...Wast proper ...zwier goed droog ...en de korte programma's is zeker een pluspunt !!
Ik ben wel alleen ..daarom is de 6kilo die aan al mijn verwachtingen voldoet!!!!

Pluspunten

• Super machine voor zijn prijs
  • Ik zou deze zeker terug kopen

Minpunten

MdeBakker 23-11-2010
Geschreven voor: Candy Optima

Wasmachine een paar maanden geleden gekocht en tot nog toe dik tevreden. Machine wast schoon, is stil en heeft voldoende mogelijkheden.
Korte programma's van 29 en 44 minuten zijn ook prettig voor kleine wasjes, als je net even snel een paar overhemden schoon wil hebben bijvoorbeeld. Bediening is simpel, een kind kan zogezegd de was doen.
Over de duurzaamheid kun je natuurlijk nog niet zo gek veel zeggen na zo'n korte periode, maar voorlopig bewijst de machine zich als een prima aankoop.

earth and fire 03-09-2010

---------- update review, 03-09-2010 ----------
hoi allemaal

zoals in mijn vorige bericht vermeld , hier het vervolg
ik heb meteen aangegeven aan de verkopende partij , internetshop , dat ik geen vertrouwen heb in de candy wasmachine , na de storing bij eerste was beurt , water liep uit de vulopening, ik heb toen voorgesteld met bijbetaling mijnerzijds , een andere machine te kopen.
na lang en veelvuldig mailverkeer , we zijn nu een maand verder wil men nu de candy omruilen voor dezelfde candy , geen optie voor mij heb ik een maand geleden gemaild en nu weer ..........
ben vooral ontevreden over het feit dat internetshop alleen na langdurig mailen iets an zich laat horen , als er problemen zijn met een aankoop , dan kan men pas een oordeel geven over de verkopende partij .....
bij deze , gaat mij niet om het geld maar om de houding , hoe men met klanten omgaat
gr jan heemskerk

---------- 1e review, 08-08-2010 ----------
na lang wikken en wegen deze machine gekocht bij internetshop.nl
na de eerste wasbeurt stond er water onder de machine...water liep door de gesloten vulopening en tevens zat de hele was onder de kleine rubberdeeltjes , waarschijnlijk van het raamafdichtingsrubber.
ik heb dus afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar internetshop.nl , met dit verhaal, nog niets gehoord
ben heel benieuwd hoe ze deze klacht gaan oplossen , word vervolgd,

gr jan

Roelof83 07-02-2010
Geschreven voor: Candy Optima

Ik heb deze wasmachine nu een maand of drie. Ik ben er tevreden over. De machine is stil, compact en blijft netjes op z'n plek staan tijdens het wassen. Ook het wasresultaat is prima. Of 'ie 20 jaar meegaat moet ik nog zien, maar de prijs-kwaliteitverhouding vind ik op het moment erg goed.