AEG Lavamat 88810

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 88810 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sieben 18-09-2009
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Ik ben 3 jaar in het bezit van een AEG Lavamat. Op zich bevalt deze wel goed maar nu na 3 jaar is er kortsluiting geweest in het deurslot waardoor alle elektronica in het apparaat is doorgebrand. Kosten voor reparatie 607 euro waarvan ik 245 euro zelf moet betalen door een coulance regeling. Ik vind dit onacceptabel dat een apparaat na 3 jaar al zo'n dure reparatie nodig heeft. Voor mij nooit geen AEG weer. Toch maar weer naar Miele.

Mrs Jenny 17-08-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Wij hebben deze wasmachine nu ruim 2 jaar en er mankeert nog steeds niets aan. Onze vorige was ook een AEG waar we tevreden over waren.

Ons waterverbruik is gedaald, dankzij de 37 liter die een was verbruikt. Ik gebruik bijna altijd het korte programma, anders duurt het mij te lang voordat hij klaar is. Wij wassen nl om 23.00 uur en drogen 's nachts vanwege het nachtstroomtarief.
De was wordt prima schoon!

Een ding stoort mij: de uitgestelde starttijd is niet handig bedacht. Je kunt per half uur uitstellen tot anderhalf uur en daarna per uur. Je moet dus altijd uitrekenen hoeveel uur het is naar de tijd dat je het programma wilt laten starten. En dan nog heb je een ongeveer tijd. Slimmer zou zijn als je d.m.v. de toetsen gewoon de tijd kunt ingeven dat hij moet starten, in ons geval dus 23.00 uur. Er zit al een tijdklok op, dus dat zou mogelijk moeten zijn. Ik hoop dat AEG dit leest en er wat aan doet, dan zal ik met plezier deze omruilen voor een vernieuwde versie.

Overigens: onze machine heeft 6 kg inhoud en niet 5 kg zoals hier beschreven.

ragmpvz 27-05-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Prima apparaat , zeer stil en een goed wasresultaat.

Over oude AEG machine ook heel tevreden alleen ging de vorige maar 6 jaar mee(wat relatief kort was voor het toen duurste model)

noordje 15-08-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Ik heb de machine nu 2 maanden in bezit. Maar de monteur is reeds 3 keer langsgeweest. Bij het centrigueren maakte hij flinke herrie, Het leek wel of de donder losbrak zwaar onweer . Wat bleek van fabriek af waren verkeerde schokdempers onder de wasmachine gemonteerd. De herrie nam aanzienlijk af was maar was beduidend nog te veel.(geluid van een drilboor) De tweede monteur kon niet veel aandoen. De derde heeft nog wat vervangen. Herrie is afgenomen,maar maakt nog steeds veel lawaai tijdens de laatste minuten van het centriguren. Over de wasresultaten ben ik wel tevreden en de service van AEG.

kerstster 03-08-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Na 23 jaar mijn oude trouwe Miele de deur uit gedaan. Niet kapot te krijgen. Lang geaarzeld: Miele of toch wat anders... AEG biedt voor minder geld zoveel meer mogelijkheden, dat ik overstag ben gegaan. De nieuwe machine hoeft ook geen 23 jaar mee te gaan, maar wie weet? Benieuwdheid sloeg al gauw om in blijde verrassing. Wat een prachtige, stille wasmachine! ik ging de eerste keer almaar kijken of ie het nog wel deed, omdat ik niets hoorde. Centrifugeert bijzonder goed. Eenvoudig te bedienen. Fijne grote deur. Kortom: dit lijkt een heel goede koop.

Robin Santifort 15-07-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Na enkele goedkope wasmachines te hebben gebruikt besloten om op dit merk over te gaan. Wij hebben zowel voor de wasmachine gekozen voor AAA. DE wasmachine is erg stil zodat ik fatsoenlijk kan werken in mijn kantoor ernaast op zolder. Mooie vormgeving met duidelijke simpele knoppen. Zoeken in de menus voor tijdvertraging is in het begin lastig en vergt wat gokken van knoppen. Erg tevreden over de machine. Echt een aanrader

Theezeef 17-02-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Deze wasmachine is stil, makkelijk, veel mogelijkheden dus echt een super machine.

Ida2006 29-06-2006
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

We hebben nachtstroom, dus de wasmachine wast 's nachts. De wasmachine staat in
de badkamer naast de slaapkamer. Hij is zo stil dat we gewoon doorslapen, zelfs
bij 1800 toeren. En de was is zo droog! Duurzame kleding moet je niet op 1800
toeren centrifugeren. Maar ideaal voor lakens en handdoeken. Ook handig is dat
je nadat je hem hebt gestart, op pauze kunt drukken en de deur gaat open, zodat
je er nog wat in kunt doen. Het korte programma is prima voor de gewone was. Op
het schermpje kun je zien wanneer hij verwacht klaar te zijn.

PatrickenMarjolein 22-08-2005
Geschreven voor: AEG Lavamat 88810

Na jaren gebruik gemaakt te hebben van oude AEG bovenlader met aparte
centrifuge overgegaan tot aamschaf van 88810. We zijn zeer tevreden over de
aanschaf. De wasresultaten zijn verbluffend, de mogelijkheden zeer uitgebreid
terwijl het makkelijk bedienen blijft. Gebruiksgemak is uitstekend en het
apparaat ziet er ook nog mooi uit.
En misschien wel het belangrijkste: hij maakt vrijwel geen geluid. Alleen
tijdens het centrifugeren met 1800 toeren hoor je hem uiteraard wel een beetje.
Maar door toerental te verminderen of gebruik te maken van het nachtprogramma
(er wordt dan niet gecentrifugeerd) hoor je hem niet.
Zeer blij met de aankoop.
Over de duurzaamheid kunnen we nog niks zeggen maar dat die goed is bij AEG,
daar twijfelen we niet aan.