AEG Lavamat Marathon

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat Marathon op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Anouk 28-02-2007
Geschreven voor: AEG Lavamat Marathon

Wij hebben de lavamat marathon nu 2,5 week en ik ben er erg tevreden over. De 1e was rook wat muf maar nu komt de was er schoon en fris uit. Het kort programma is een aanrader, scheelt een hoop tijd en energie en het wasresultaat is prima. Centrifugeren op 1500 toeren zorgt voor minder restvocht waardoor de was sneller droog is. De programma's voor wol, zijde en handwas (koud) zijn erg handig, ik stop nu eigenlijk alles in de machine. Op de machine zelf staan alle programma's duidelijk aangegeven dus je hoeft de gebruiksaanwijzing er niet bij te pakken daarvoor. Verder vind ik hem redelijk stil.
Tip: wij hebben ook een droger van AEG gekocht en het kostte wat moeite te achterhalen welk tussenstuk erbij hoort om beide op elkaar te plaatsen. Dit is de AEG TRZ/WTSMETALL (met uitschuifbaar blad).

Liesbeth Kraakman 22-09-2005
Geschreven voor: AEG Lavamat Marathon

Deze machine sinds enkele dagen in bezit. Staat in een open keuken en is in de
huiskamer nauwelijks te horen. Alle programma's zijn met de toets kort tot 40%
in te korten, en ook dan is de was keurig schoon. Op de display kun je precies
zien hoe lang het nog duurt. Er zit ook een speciaal programma op voor
sportschoenen. Hier krijg je speciale zakken voor bij de machine. Een goed
advies van de Expert.