Panasonic NA-14VA1WDE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic NA-14VA1WDE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

bierkrat 02-12-2010
Geschreven voor: Panasonic NA-14VA1WDE

Heb deze machine nu een tijdje in mijn bezit en hij staat op de eerste verdieping recht boven de tv. Hij is zeer stil en tijdens het televisie kijken niet te horen. Is alles stil kun je het centrifugeren wel horen, maar wat wil je ook.

Tot nog toe de beste machine die ik ooit heb gehad ( wat wasmachine dan betreft) Absolute aanrader!!!

sebastiaanhendrickx 11-10-2010
Geschreven voor: Panasonic NA-14VA1WDE

een goeie wasmachiene die ik iedereen aan kan raden!! zelf hebben we alleen maar schone was van deze machiene gehad. onze dochter slaapt op zolder naast de machiene en heeft er geen last van. een topper in mijn boek, zeker de moeite waard om een goed naar te kijken als je een nieuwe wasmachiene gaat kopen..

nico71 12-09-2010
Geschreven voor: Panasonic NA-14VA1WDE

Sinds feb-2010 hebben we deze wasmachine. Twijfelde in eerste plaats, want Panasonic en wasmachines??? Maar de producten die ze maken, hebben een goede kwaliteit. En dat geldt nu ook voor de wasmachine die we nu 8 maanden hebben. Vergeleken met onze vorige machine (Hollandia W1201), is het wasprogramma de Panasonic 2x zo snel en is ook veel stiller. Technisch vind ik de inverter motor interessant; de magneet & spoelwindingen zijn "inverted" en het is een direct drive (zonder snaar), daardoor is de machine veel stiller (geen trillingen). Centrifugeren is in een naastgelegen ruimte bijna onhoorbaar. De wasresultaten zijn goed te noemen. Door de gekantelde trommel zou deze minder water moeten verbruiken. We wachten de waterrekening nog af.
Panasonic maakt in Japan al meer dan 50 jaar wasmachines en zou volgens de Harense Smid een betrouwbaarheid van een AEG moeten hebben. Over duurzaamheid kan nu nog weinig gezegd worden.

Ronald123 14-09-2009
Geschreven voor: Panasonic NA-14VA1WDE

Deze machine nu ongeveer acht weken in bezit en dagelijks in gebruik. De machine volgt een Ariston ALD160 op. De aankoop is bij de Harense Smid gedaan. We wilden geen Bauknecht, Bosch en Miele meer. De merken hebben hun robuustheid en betrouwbaarheid bij ons niet waargemaakt. De Ariston heeft tot de lekkage storing vrij gefunctioneerd. Wat direct bij de ingebruikname opvalt, is de stilte waarmee de machine zijn werk doet. De machine staat op een open zolder en is niet hoorbaar op de 1e verdieping. Water aanname en water afvoer zijn in het loodgieterswerk hoorbaar en ook het centrifugeren. De was komt schoon uit de machine, gezin van 4 personen met 2 grotere kinderen.

Voordelen;
Stille werking.
Geen opmerkingen over het was resultaat.
Robuust apparaat.
Goede afwerking.
7 Kg wastrommel, dit bespaart geregeld een extra wasbeurt t.o.v. een 5 Kg trommel.
Eenvoudige bediening.
Functionele programma's.
Toegang aan de voorzijde van het filter/pomp.
Na het was programma wordt de toegangsdeur direct vrijgegeven en schakelt de machine geheel uit. Geen hinderlijk wachten van enige minuten.

Nadelen;
Hoog eigen gewicht van 85 Kg.
Gemaakt in China (waarom kan dat niet in de EU)

Deze machine is het overwegen waard, voor de prijs moet bij gerenommeerde merken aanzienlijk meer betaald worden. De indruk over de constructie en duurzaamheid is positief en beter dan van de concurrenten. De duurzaamheid is daarom een 10.