Samsung WF8714NDW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8714NDW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Roderick1970 21-03-2011
Geschreven voor: Samsung WF8714NDW

Na een paar dagen goed rondkijken en de Kieskeurig website te hebben bestudeerd heb ik besloten deze Samsung wasmachine bij Maxwell te kopen (goedkoop en toch een echte winkel. De oude Bauknecht mocht na > 10 jaar mer pensioen.
In mijn geval was ik niet op zoek naar een heel dure machine, maar het moest er wel 1 zijn die voorlopig goed mijn vuile goed weer "schoondraaidt". Veel Kieskeurigbezoekers waren positief over de verschillende Samsungtypes, dus ging ik voor een Samsung.
Het afgelopen weekend de eerste wassen gedraaid. Heel netjes, allemaal volautomatisch. Veel keuzemogelijkheden op een duidelijk display. Robuuste machine, mooi stil tijdens het wassen (bij mijn vorige wasmachine leek het wel of er een helikopter opsteeg tijdens het centrifugeren !). Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, dan moet ik over een jaar of 5 nog een keer een review achterlaten.
Al met al is mijn conclusie : hele goede aankoop geweest, aanrader !