Indesit IWE 71682 B ECO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IWE 71682 B ECO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Maria Koblens 14-02-2013
Geschreven voor: Indesit IWE 71682 B ECO

Perfecte machine! Zeer stil bij wassen en bij centrifugeren! Vele mogelijkheden. Eco-knop voor kortere wassen (scheelt aanzienlijk). Bovendien zeer scherpe prijs (aangeschaft bij Redcoon.nl). Kortom: uitermate tevreden. Een aanrader!

DB87 24-10-2012
Geschreven voor: Indesit IWE 71682 B ECO

Ik heb de wasmachine inmiddels een maand in mijn bezit en ben zeer tevreden over het apparaat. Deze machine wordt enkel door mezelf gebruikt en voldoet wat betreft mogelijkheden en capaciteit prima.
Wasresultaat is uitstekend en de was komt behoorlijk droog uit de machine. Tevens is het apparaat nauwelijks te horen, op het centrifugeren na dat logischerwijs meer geluid veroorzaakt. Enig nadeel is het gebruiksgesmak van het keuzemenu. Hier hadden duidelijkere pictogrammen gebruikt kunnen worden voor de verschilende keuzemenu's.
De bouwkwaliteit van de machine is tot nu toe in orde. Deur etc. ziet er op het oog redelijk solide uit. De wasmachine van mijn ouders (Miele) komt degelijker over, maar is ook 3x zo duur dus die vergelijking is niet gepast.

Al met al een prima machine voor de prijs! Zou het iedereen aanraden die op zoek is naar een wasmachine voor een bescheiden budget.

hansoholt 27-12-2012

Leuke machine, echter lagen in bed en zonder dat de machine draaide en de deur op een kier stond knapte spontaan het glas in de vulopening komt zoals gelezen op internet wel vaker voor bij indesit,gebeld met indesit echter kreeg te horen dat dit buiten de garantie viel nieuwe deur voor 80 euro gekocht echter houden ons hart vast, zeer slechte service van indesit zouden toch moeten kijken of er spanning oid de oorzaak was, voor ons nooit meer indesit toch maar weer een siemens of bosch waar de klant serieus genomen word.

Daphne23 28-05-2012
Geschreven voor: Indesit IWE 71682 B ECO

Deze wasmachine is super stil! Zelfs tijdens het centrifugeren hoor je hem nauwelijks, een hele verbetering t.o.v. andere wasmachines! :-)
De was komt er goed schoon en droog uit.

De knop voor de verschillende wasstanden (en ook de "uitleg" op het bakje en in de handleiding) is erg onduidelijk, na enkele weken heb ik nog steeds de gebruiksaanwijzing erbij liggen. Dit is zeker een verbeterpunt voor de fabrikant. Gewoon normale namen voor de wasprogramma's vermelden zou erg fijn zijn!

De vormgeving ziet er goed en strak uit.

Ik ben erg blij met deze wasmachine!

Jan7719 21-03-2012
Geschreven voor: Indesit IWE 71682 B ECO

Via kieskeurig zagen we deze machine. Er stonden destijds nog geen revieuws maar we wilden niet teveel geld uitgeven en hebben de gok gewaagd. Deze machine heeft eigenlijk alles wat je bij een duurdere machine verwacht: A++ dus erg zuinig, 7kg dus er kan veel in, 1600 toeren en was- en droogresultaat A. Dat ook nog eens voor een totaalprijs van 325 euro aan huis geleverd incl. verwijderingsbijdrage. Na het uitpakken van de machine blijkt ook nog eens dat hij vrij compact oogt, er heel netjes uitziet en degelijk aanvoelt. Handige display met resttijd en veel programmamogelijkheden. Was komt er steeds schoon en vrij droog uit dus we zijn na hem één maand in gebruik te hebben super tevreden. Als ik dan toch kritisch moet zijn: het is even wennen aan de tekens voor de programma's. Je zult dus even het boekje nodig hebben om te kijken wat de programma's precies betekenen. Kan ook komen omdat ik een man ben (-;
Duurzaamheid niet beoordeeld omdat wij hem pas één maand in bezit hebben.

metselfreak 20-11-2012

Beste Jan
Waar heb je deze wasmachine gekocht voor 325 euro?
mvg Frans

JoostJansen 03-03-2012
Geschreven voor: Indesit IWE 71682 B ECO

Een eenvoudig te bedienen, zuinig en redelijk stil apparaat. Zolang mijn was schoon uit de machine komt, ben ik content. En ik heb inmiddels een aantal verschillende soorten was gedraaid, met een zeer tevredenstellend resultaat. Dan ga ik geen honderden euro's meer betalen voor een machine die exact hetzelfde kan...