Tefal KI2100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal KI2100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

bas-bas 24-07-2013
Geschreven voor: Tefal KI2100

Wat een miskoop. Ziet er leuk uit, functioneert zoals een waterkoker dat hoort te doen. Heel groot minpunt is het zeefje/ filter bij de schenktuit. Dit vangt normaal gesproken de ergste kalkvlokken op. Bij dit apparaat helaas niet. Er zit wel een filter op, maar het water (met kalkvlokken) kan er gewoon onderdoor, heeft dus geen enkele functionaliteit! Sowieso heb ik het idee dat er bij deze waterkoker meer kalk vrijkomt dan bij onze vorige waterkoker, maar dat kan ook aan mij liggen. De duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen.

marianne 2012 08-05-2012
Geschreven voor: Tefal KI2100

Mooie waterkoker en werkt prima. Beetje luidruchtig, maar dat stoort mij niet. Wat ik wel vervelend vind is dat er nu na een paar weken al een roestplekje op de bodem te zien is. Ik heb em dus nu ingeruild voor een nieuwe. Ben benieuwd...

Yuri van Markus 05-07-2015

Roestplekje? Het is RVS... Vergis je je niet? Het kan ook kalkaanslag zijn. Gewoon elke week even water met een scheutje schoonmaakazijn en goed omspoelen.

simone.brug 24-05-2013

en, hoe is je ervaring nu 1 jaar later?