Siemens TW68101

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TW68101 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

624 24-01-2012
Geschreven voor: Siemens TW68101

Waterpeilglas gaf van het allereerste begin condens aanslag bij verwarming van het water. Na een paar maand lekte er water langs het peilglas op de verwarmingsplaat en ligt er na gebruik een flinke plas water op het aanrecht.
Positief: hij werkt nog steeds.
Geen aanrader.

albertloos 28-10-2011
Geschreven voor: Siemens TW68101

na exact 1 jaar 3x vervangen, steeds op dezelfde plaats begon deze te lekken. siemens beweerd dat er geen fabricage fout is?? nu een andere gekregen van philips...

Hans Boswinkel 29-10-2011

Bij ons exact hetzelfde. Na twee jaar voor EUR 25,- een nieuwe van Siemens "gekregen". Nu weer kapot. Hij lekt waar je bij staat na een paar jaar. En bij Siemens geven ze niet thuis.....Voor ons geen waterkoker van Siemens meer.

M2502 27-05-2011
Geschreven voor: Siemens TW68101

Gebruik de waterkoker nu bijna 5 jaar, prima koker, maakt idd wel lawaai, maar water kookt snel.

emerentia162 05-04-2011
Geschreven voor: Siemens TW68101

Prima apperaat kookt snel maar maakt nu zoveel herrie dat we elkaar niet eens meer verstaan in de keuken.
tijd voor een nieuwe.

Boussier 22-05-2010
Geschreven voor: Siemens TW68101

Ik heb het apparaat nu twee jaar. Prima waterkoker, het water kookt snel en hij ziet er goed uit in RVS. Maakt wel veel herrie.

22kkmkkm 26-03-2010
Geschreven voor: Siemens TW68101

Fijne waterkoker. Heel snel op temperatuur en kookt niet lang door. Geen last van bijsmaak. Maakt wel wat lawaai, maar omdat het niet lang duurt vind ik het niet hinderlijk. Klepje wat je moet openen voor het vullen met water, gaat bij mij niet volledig open, heeft een extra zetje nodig.

Tim1984 08-02-2010
Geschreven voor: Siemens TW68101

Prima waterkoker. Ik gebruik hem nu een paar weken en hij bevalt prima.
Wat betreft de voorgaande reviews: dat de buitenkant warm wordt lijkt me vanzelfsprekend bij een waterkoker van metaal, daar moet je ook gewoon niet met je handen aankomen, er zit niet voor niets een plastic handvat aan.
Er zit inderdaad een sterke nieuw-geur aan de ketel die er bij mij na twee weken nog niet helemaal uit is. Dit heeft echter bij mij geen invloed op de smaak van het water.
Qua luidruchtigheid valt hij mij persoonlijk heel erg mee, mijn vorige waterkoker maakte veel meer lawaai.

MartinVervaart 07-02-2010
Geschreven voor: Siemens TW68101

Het apparaat hebben we een paar dagen in ons bezit. Erg strakke vormgeving en prettig in gebruik. Eén groot nadeel.het apparaat is erg luidruchtig, in mijn opinie zou een bedrijf van het statuur van Siemens beter moeten willen presteren.

Mirrie 10-12-2008
Geschreven voor: Siemens TW68101

Mooi design; buitenzijde van de waterkoker wordt zeer warm; waterkoker is vrij zwaar. Vind ik een voordeel; valt hij ook niet snel. Nadeel: blijft veel condens achter in metertje waterreservoir.
Makkelijk te vullen; lekt niet bij schenken. Thee smaakt bij mij prima! Water kookt zeer snel!

vimara 12-02-2008
Geschreven voor: Siemens TW68101

Na twee dagen gebruikt te hebben terug naar de winkel gebracht.

De thee smaakte naar karton en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een waterkoker.
Heel jammer want het uiterlijk van deze waterkoker is heel mooi.

Alex0014 27-06-2007
Geschreven voor: Siemens TW68101

Ong een week in bezit, beetje lawaaierig, maar weet dat de duurdere Siemens dit ook heeft.

Naar mijn weten word het water gewoon 100 graden ... verder niets vreemds te melden over het apparaat

Chrissy2 26-03-2007
Geschreven voor: Siemens TW68101

Ben het niet eens met de andere reviews!
Dit apparaat is gewoon goed. Hij heeft een goede gewichtsverdeling, is redelijk snel en ziet er goed uit. Onzin om te praten over smaak en geur. Bij ons was dat na twee keer water koken verdwenen. Het is een verademing als je dit apparaat gebruikt na de Philips HDD 4665. Goed, deze Siemens is misschien niet de stilste, maar de Philips is een straaljager. Bovendien slaat dit apparaat op een normale manier af en kookt het niet eindeloos door zoals de Philips. Tot heden niet van die overmatige kalkresten als de Philips.
Aanrader dus!

michiel5 27-01-2007
Geschreven voor: Siemens TW68101

na een week weer teruggebracht. buitenkant werd zo heet dat je je handen er aan brandde. lawaaierig.

ao 04-05-2006
Geschreven voor: Siemens TW68101

Na een week weer teruggebracht naar de winkel omdat de (smerige) smaak en lucht
niet verdween. Zelfs niet na 3x koken met azijn!
Het betreft de 3100 watt versie!!!