Philips AJ3121/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ3121/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Mark 26-11-2015
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Ik heb deze wekkerradio nu 2 jaar en ben redelijk tevreden.

Minpunten:

-Display echt te fel!
-Ontvangst radiozenders slecht
-Buzzer alarm te hard

Pluspunten:

-vormgeving

Nu na 2 jaar toch wat problemen en dan met name het bijna geen ontvangst van zenders en het volume wat zijn eigen leven leidt. Tijd voor een nieuwe!

Tschja 30-09-2012
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Mooie klokradio die op zich goed te bedienen is. Display is goed leesbaar als die het doet, misschien iets te goed. Ik dek het display in de nacht af, daar het wel erg veel licht geeft.
Maar helaas, na iets meer dan een half jaar is het display er deels mee opgehouden. Vandaar dat ik de leesbaarheid display laag beoordeeld heb. Valt binnen garantie, dus Philips benaderd. Dat leek heel soepel te gaan, ik zou binnen 4 dagen een nieuwe krijgen. Dat is inmiddels bijna een maand geleden, en nog steeds geen nieuwe... Geen Accelerate! voor garantiegevallen bij Philips.
Ik hoop de nieuwe alsnog te krijgen...

Juliusjesse 27-12-2010
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Ik heb deze wekker een paar dagen in bezit en ik ben best tevreden. Alles is makkelijk intestellen, mooi display (Ik snap die reactie's niet). Het display is wat licht en zie je aleen op de muur als de wekker er dichtbij staat. Ook een heel mooi geluid. Had ik niet verwacht van een wekker. Ik vind wel dat de schuifknopjes een beetje onbetrouwbaar zijn, maar ze doen het nog. Ik had hiervoor een Akai ar105. Die heb ik al snel terug gestuurd omdat er een brom in het geluid zat. Ik hoop dat deze wekker lang meegaat. Ik denk van wel want het is een goed merk. Ik raad hem iedereen aan voor vijftien euro.

Jannesb 13-09-2010
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Prima prijs/kwaliteit. Deze wekker doet wat ie moet doen.

Alle knoppen zijn redelijk solide en de wekker heeft een vrij luxe moderne uitstraling. (Heel wat beter dan menig wekkertje dat ik heb gezien...)

En over de felle verlichting zoals hier vaak wordt genoemd.....mensen moeten niet zo overdrijven...de wekker van mijn vriendin heeft een rode display en als je ze alle twee zo in het pikkedonker bekijkt....ja de groene is ietwat feller maar veel verschil is het niet.

Mark 26-11-2015

de ledverlichting is ten opzichte van andere wekkers echt fel! En dan overdrijven we echt niet ;)

Bartvl 08-04-2010
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Een goede beoordeling, toch gaat hij terug naar de Blokker. Ik kan me namelijk helemaal vinden in de reacties over te felle verlichting.
De cijfers zijn niet te fel om naar te kijken, dat niet. Maar het laat in je hele kamer een lichte gloed achter, inclusief schaduwen zoals eerder gemeld.
Erg jammer want het voelt als een heel degelijk betrouwbaar apparaat.

Jeroentje12345678 29-11-2009
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Ik ben tevreden met dit apparaat. De verhalen over een te felle verlichting vind ik overdreven. Ja het is iets feller dan mijn oude wekkerradio, maar om nou te zeggen te fel, nee. Het is echt niet zo dat je er een boek bij kunt lezen of dat het net een lamp is.
De wekker is wel behoorlijk hard qua volume, maar dat vind ik wel fijn. Voor de verderrest een prima apparaat en doet wat je ervan verwacht

henna 20-04-2009
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Wat een flutapparaat. Verlichting is veel te fel; je kunt er bijna een boek mee lezen. Het geluid van de zoemer is veel te hard; de kinderen 2 kamers verder worden er ook wakker van. Voor de duidelijkheid dit volume is niet in te stellen. Radio-ontvangst zeer slecht, dus ook niet fatsoenlijk als wekker te gebruiken.

Plaza 20-12-2008
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Mooie wekker voor een leuke prijs. Alleen heb ook ik deze na 2 dagen weer weggedaan i.v.m. het erg felle schermpje. Toch maar één met rode cijfers gekocht. Jammer..

TVRooom 08-12-2008
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Ik heb nu sinds een paar dagen de Philips AJ3121 in bezit (en in gebruik) en deze voldoet prima. De 3121 is lekker compact (en neemt dus niet teveel ruimte in op een toch al niet te groot nachtkastje) en alles is goed te bedienen. De vormgeving is een kwestie van smaak, maar het ding ziet er goed uit.
De cijfers zijn duidelijk genoeg leesbaar, maar beslist niet te fel, maar precies goed.
Het geluid volstaat voor een wekkerradio (het is immers geen HiFi-installatie).
De enige beperking is het losse draardje dat als antenne fungeert voor de FM-zenders; een noodzakelijk kwaad waar deze wekker (en vele anderen) niet omheen kunnen. Mijn oude Sony had de antenne in het netsnoer verwerkt zitten, maar dit leverde na verloop van tijd een slechte ontvangst op.
De 3121 heeft een (9-volts) batterijcompartiment voor back-up tijdens stroomuitval, maar heeft deze batterij niet nodig om te functioneren.

Henk183 10-11-2008
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Kort nadat ik deze wekker had gekocht las ik de review over de felle verlichting. Even was ik bang dat ik een een veredelde bouwlamp had gekocht. Niets is minder waar. Het is een prima wekker met een heel redelijk verlichtingsniveau. Verder vind ik het groene display wel prettig, maar dat is een kwestie van smaak.

Ron9 05-01-2008
Geschreven voor: Philips AJ3121/12

Ik ga deze wekkerradio terugbrengen, het display geeft zoveel licht dat het me uit de slaap houdt. Er worden scherpe schaduwen op de muren en plafond geprojecteerd! Leuk voor schaduwspelletjes maar dat is niet mijn ding. Zelfs als ik een vier keer dubbelgevouwen papiertje voor de display zet, is die nog steeds goed te zien en wordt de slaapkamer erdoor verlicht.
Verder voldoet hij prima. Alleen die fel verlichte groene cijfers verpesten het voor mij volkomen. Het is me nu ook duidelijk waarom het gros van de wekkerradio's rode cijfers heeft: dat geeft een veel rustiger (minder fel) licht. . .