Sony ICF-CD814

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-CD814 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Uitslaper 14-03-2012
Geschreven voor: Sony ICF-CD814

Zeer goed geluid voor een wekkerradio. Prettig dat naast wektijd ook CD track waarmee gewekt wordt te selecteren is, kan bij meeste concurrenten niet. Goede AM ontvangst, maar FM zou iets selectiever mogen in ons drukke land, maar voor z'n klasse goed.

jane10021 05-01-2010

Een mooi apparaat.
pluspunten zijn dat de verlichting ook echt te dimmen is.
De radio-ontvangst is goed.
Het geluid van de cd is ook goed.
Je kunt per wektijd instellen hoe je gewekt wilt worden en als je voor cd kiest, met welke track.
Minpunt is voorlopig alleen dat er geen hoofdtelefoonaansluiting op zit. Dat is echt een gemis. Je kunt er wel een mp3speler op aansluiten.

damnsharp 11-06-2009
Geschreven voor: Sony ICF-CD814

Wij hadden eerst een Philips AJ3916 maar wat een slecht apparaat was dat.

Deze Sony is super! Het display is wel wat groot maar dat went snel. De vormgeving is ook niet zo mooi maar dat vind ik geen probleem.

Het apparaat is zeer goed instelbaar, 2 alarmtijden. Het display is goed leesbaar en in helderheid te dimmen.
Wakker worden met het geluid van je favoriete CD is een genot.

de graaf 29-04-2008
Geschreven voor: Sony ICF-CD814

ik vind het een prima ding ik heb er weinig klachten over het enige is dat ik het geluid van de zoemer wat zacht is mocht van mij wel wat harder geluid is goed van cd speler ik ben er tevreden over vooral de grote display vind ik prettig makelijke bediening

pat07 31-10-2007
Geschreven voor: Sony ICF-CD814

pas in bezit, Deze wekkercd/radio voldoet aan al mijn wensen. Display is erg groot, maar met mijn sterkte -6 vind ik dat alleen maar prettig. Je kunt het licht van de display op 3 manieren instellen, waarbij zwak ook echt zwak licht is.
Er komt een prettig geluid uit de radio/cd speler. De ontvangst is optimaal (vorige vaak ruis). Dubbele alarmmogelijkheid (kun je op 2 verschillende tijden instellen) keuze uit buzzer, radio en cdtrack. Buzzer gaat niet hard, eerder zacht, herhaling na 10 minuten. koptelefoonaansluiting, slaaptimer
duidelijke handleiding, vormgeving iets minder.