Sony ICF-C1iPMK2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C1iPMK2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hilles 09-10-2010
Geschreven voor: Sony ICF-C1iPMK2

Prima apparaat, dat er zulk geluid uit een wekkerradio kan komen!! Mooie vormgeving en handige afstandbediening.

Edddd 17-12-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C1iPMK2

Mooie wekkerradio. Geluid is relatief goed voor zijn afmeting.
Makkelijk te bedienen.
Grootste nadeel naar mijn idee is
de display. Die geeft veel te veel licht. Ik heb geen lamp meer nodig als ik 's nachts door mijn slaapkamer loop. Het verlicht de hele slaapkamer. Ik vraag me af welke joker dit ontworpen heeft.
Ik zit te denken om blindeerfolie op het display te plakken.

Pepijnbh 09-12-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C1iPMK2

Lovende woorden vind ik overdreven. Zenderafstemming is niet altijd ideaal, geeft nogal eens ruis.
Geluidswaliteit bij laag volume is storend, teveel bas en het geheel klinkt dof. Bij hoger volume is de kwaliteit goed.
Weet iemand of de te zware bas te verhelpen is?

Nivado 30-11-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C1iPMK2

Het is een mooi apparaat met goed geluid, voor zijn formaat. De functies en bediening zijn allemaal prima in orde. Er zit alleen 1 maar aan. De display verlichting kan NIET uit, dit vind ik echt bizar voor een wekker radio, waar denkt sony dat ik hem neer zit, in de keuken???
Deze gaat dan ook terug naar de MM.

Mark Slegers 13-08-2009
Geschreven voor: Sony ICF-C1iPMK2

Prima wekker, met zeer zuiver geluid en prima volume voor een wekker. Eenvoudig de iphone (met beschermhoes) of ipod touch op aan te sluiten. Bediening kan ook met de afstandbediening.