Sony ICF-C717PJ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony ICF-C717PJ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

remi4 07-03-2014
Geschreven voor: Sony ICF-C717PJ

als de wekker me wakker maakt is het een prima apparaat. Helaas op de tijden van maandag en vrijdag om 6.30 werkt hij niet.Dus ik word niet wakker.
Op andere tijden ..dus een uur later doet hij wat hij doen moet. Voor de rest prima ...wel veel knopjes om deze in te stellen. maar als je het eenmaal weet is het simpel.

ik zit te denken om een andere te halen. Omdat deze me niet op maandag en vrijdag wekt. (wil zeker zelf weekend houden)

W. Van Ent 16-12-2011
Geschreven voor: Sony ICF-C717PJ

Hebben hem nu ondertussen al enkele maanden en zijn nog steeds zeer tevreden... Gebruiken 's nachts enkel projectie (verlichting display uit)... perfecte projectie (scherp, zonder dat helft kamer verlicht wordt zoals bij onze vorige van goedkoop merk)...
verlichting display gaat dan automatisch aan bij alarm... super...

Toestel waar over nagedacht is...

gmcu 25-10-2011
Geschreven voor: Sony ICF-C717PJ

Gisteren gekocht. Gaat vandaag of morgen RMA retour. Tijd op de display is op meest heldere stand 's nacht slecht te zien, terwijl de gehele kamer door die blauwe gloed wordt verlicht(hoe zo nachtrust). Laat staan de andere 2 standen, die zie je helemaal niet. Daarnaast is de projectie te klein, waardoor het niet opvalt.

Guus-Diender 14-03-2011
Geschreven voor: Sony ICF-C717PJ

Ik sluit me aan de review van stupers. Ben eerst gezwicht voor een super de luxe wekkerradio van de Aldi. Ook met projectie en zelfs met infra rood bediening. Werkelijk wat een rommel.

De bediening is zo beroerd, aan alle kanten zitten knopjes, en zo niet logisch. Een afdekplaatje liet los, de projectortijd loopt niet gelijk met de wekkertijd en de druppel was de voeding die begon te brommen. Enkeltje kliko dus.

Dan deze Sony, hier klopt alles gewoon en hij heeft een strak design(maar dat is persoonlijk). Materialen zijn ook goed en er is over nagedacht en dat merk je. Het enige wat me opviel is dat de projector na 10 uur automatisch uitschakelt.

t.stupers 12-02-2011
Geschreven voor: Sony ICF-C717PJ

Heb een aantal wekkerradio's met tijdprojectie uitgeprobeerd: Akai, Crest, Oregon scientific. Ben uiteindelijk bij Sony terecht gekomen: Deze is eenvoudig te bedienen, goede projectie, goede vaste zendervoorkeuze, goed instelbaar geluid. Solide metalen behuizing. Wekker eenvoudig bij ontwaken blindelings uit te zetten. Akai had slecht zichtbare tijdprojectie. Crest had foute programmering en erg geompliceerd display. Oregon had geen draabare projectie.