Grundig Sonoclock 890 WEB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Grundig Sonoclock 890 WEB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Machtien 23-08-2011
Geschreven voor: Grundig Sonoclock 890 WEB

De specificaties die op deze site worden geinventariseerd zijn veruit onvoldoende om de uitgebreide mogelijkheden van deze radio aan te geven.
Deze radio kan
- streaming radio weergeven vanaf een PC
- internet radio weergeven via WLAN
- MP3 en wma files afspelen vanaf USB
- DAB (digital Audio Broadcast) en FM ontvangen
en dat in een radio voor onder een keukenkastje, met een prima geluid, voor deze prijs!

De Wlan was binnen enkele tellen in te stellen, en enkele tellen later waren de internet zenders, de FM zenders en de DAB zenders geselecteerd en per mode in de voorkeurtoetsen gememoreerd. Na het instellen van de gebruikers gegeven op het interne LAN van het huisnetwerk kon meteen muziek vanaf de gedeelde mappen afgespeeld worden.

Alleen mijn NAS schijf lijkt nog time-outs te geven bij de communicatie met de radio, maar gedeelde mappen op de PC's zijn goed toegankelijk.

De radio overtreft mijn verwachtingen, en ik kan deze radio aan alle geluidsliefhebbers aanbevelen!

Gsperwer 10-07-2013

Ik heb eigenlijk een vraag.
Kan het apparaat ook op een nachtkastje gebruikt worden?
Ik zag ergens dat de luidspreker onderaan zit.
Bij voorbaat dank voor een reactie.

MAWMJ 19-12-2011

Ik zoek voor onder mijn keukenkastje een goede webradio. Is deze Grundig Sonoclock 890 WEB mooi onder een keukenkastje te monteren?. Is het geluid mooi (belangrijk voor mij), de kast is immers van metaal/kunsstof. Zijn er instelmogelijkheden voor bass en treble (of preset equalizer)?

Marcel.