Sony SRS®-X7 draadloze speaker met NFC Bluetooth® zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS®-X7 draadloze speaker met NFC Bluetooth® zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JP0117 30-10-2014

DE SRS X-7 heeft een diepe warme klank.
Connectie via Airplay verliep moeiteloos.
Mooi, strak design

Dirkx8 20-10-2014

Mooi, niet te opvallend design, zeer goed geluid voor het formaat. Gemakkelijk op te starten. Bereik op basis van bluetooth voldoende voor binnenshuis.

Bassfan 13-10-2014

Prima aankoop. Geluidskwaliteit van hoog niveau met volle bassen.
Initiele instelingen vragen een beetje tijd maar eens je de Songpal app wat leert kennen gaat het heel vlot.
Spotify of Yelo via bluetooth of muziek vanop NAS streamen over Wifi, het gaat vlot en makkelijk.
Zeker aan te raden toestel. En ziet er nog goed uit ook.

michellaurent 07-10-2014

Dit Sony SRS-X7 heeft alles wat ik nodig heb op het gebied van het luisteren naar muziek : Airplay, Bluetooth, luisteren naar TuneIn zonder my iPhone.

Kish 05-10-2014

Heb vorige maand de Sony SRS X7 gekocht en ben zeer onder de indruk van deze draadloze speaker. Vooral de scala aan mogelijkheden voor deze schappelijke prijs vond ik de belangrijkste reden om over te gaan tot de aankoop hiervan. Ik heb zeker geen spijt van deze keuze.

Markymark03 03-10-2014

Het is ongelooflijk de hoeveelheid geluid dat er uit zo'n kleine speaker kan komen! Ook met het volume max blijft het kraak-helder. Ik gebruik voornamelijk de bluetooth functie en deze bevalt goed, pairing gaat eenvoudig.
Wat betreft de duurzaamheid, dat zit volgens mij ook goed (1 maand in mijn bezit), de speaker ziet er strak uit en erg solide! Hij is al een keer van een kast op een tegelvloer gevallen (volume max en een dikke bas-plaat was geen goede combi ;-) ) en heeft daarbij een klein krasje opgelopen.
Hiervoor heb ik 1 jaar de Sony BTX-300 gehad, deze is me ook prima bevallen, maar ik wilde graag wat meer vermogen en mogelijkheden en dat geeft deze Sony X7.

maurice1997 01-10-2014

Mooi diep geluid, mooie diepe bas klanken.
Voor het geld is het het zeker waard.
En voor het geld heb je een zeer goed geluid met lange accu duur

Sony12345 30-09-2014

Goed geluid voor wat je ervoor uit geef. Wifi optie niet gelukt om in te stellen. Tot nu toe niet aan de praat gekregen, maar de optie heb ik niet nodig.

Basjoo 30-09-2014

Geweldig mooi, diep geluid met een rijke bas geproduceerd door zo'n relatief kleine speaker! Zeer handig om mee te nemen in de daarvoor speciaal ontworpen beschermhoes/case. Veel mogelijkheden om muziek af te spelen (Wi-Fi, bluetooth, USB, LAN, 3.5mm jackplug..) via de computer of telefoon (zowel android als apple).

Zeer tevreden over deze aankoop met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Live2 30-09-2014

Mooie speaker, gebruiksvriendelijk, makkelijk verbinding te maken via WiFi of Bluetooth, en een super geluid!!
Mijn zoon van 12 is er zeer blij mee!

Michiel.1985 30-09-2014

Heel mooi warm geluid. Sommige bassen in bepaalde liedjes kon ik zelf niet horen met andere toestellen.

Dhr. Oskamp 24-09-2014

Prachtig geluid voor zo'n kleine speaker. Veel meer bas dan je verwacht, heldere tonen, zeer goed voor een speaker van dit formaat en deze prijs. De vormgeving is juist mooi rustig, het gaat om het geluid. Mogelijkheden zijn goed met airplay en bluetooth en en spotify-connect en een directe aux ingang. Wat helemaal mooi was geweest is als er play-direct op had gezeten (via wifi zonder wifirouter in de buurt). Dat had hem onafhankelijker gemaakt. Nu moet je dat oplossen met bluetooth. De sony app kan beter, is een beetje verwarrend, en is ook weer alleen beschikbaar met wifirouter (netwerk) in de buurt. De speaker voelt lekker zwaar en degelijk. Een heel goede koop zou ik zeggen!

greuter 23-09-2014

Hij is echt geweldig en een strake vormgeving. En het geluid is perfect en de bedienings app op de smartfoon gaat geweldig!
En je kunt ook via wifi en aux aansluiting. En bluetooth werkt ook heel goed. Een aanrader dus!

melvin k 23-09-2014

Heel goed geluid, ook een mooie goede bas. Batterij gaat ook lang genoeg mee ik vind alleen de meegeleverde software minder goed. De app songpal voor op je mobiel werkt niet altijd even goed maar voorderest werkt de nfc chip heel goed waardoor je makkelijk kunt verbinden met de sony srs-x7 en via bluetooth afspelen werkt altijd goed.

Elfje0123 23-09-2014

Prima speaker met een goede geluidskwaliteit en veel bedieningsgemak. Handig om opgeladen mee te nemen.

Luc Brialy 19-09-2014

Schitterende minimalistische vormgeving, gebalanceerde en ruime klank, was na nog een 5 minuutjes aan de praat via airplay.
Meer dan voldoende volume voor een gemiddelde leefkamer.
Ben zeer tevreden van mijn aankoop.

arie van de boomgaard 01-09-2014

Ik vindt het een geweldige geluidskwaliteit En de accu gaat ook lang mee perfect" precies wat ik had verwacht ik ben er erg blij mee

B.vg1973 23-08-2014

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van de Sony X7 en ik kan je zeggen dat ik zeer tevreden ben.

Met name de bediening met je mobiele apparaat via de te downloaden app is zeer eenvoudig. Met deze app kun je niet alleen muziek afspelen die op je apparaat staat maar ook eenvoudig via bluetooth spotify (of een ander dienst) streamen. Ook de WIFI optie is supet handig. Hiermee kun je niet alleen muziek streamen die op je thuisnetwerk staat maar ook ontelbare radio stations luisteren. (ook dit midddels de app)
Qua geluid is het apparaat goed echter had ik wel iets meer mogelijkheden willen zien met betrekking tot een equalizer. (ook te bediening via de app).

Al met al voldoet deze speaker volledig aan mijn verwachting.

Ton en Mari 20-08-2014

Tot nu toe zeer tevreden over mijn aankoop. Geweldig geluid. Ik heb de Sony pas een paar weken ik kan dus niet de duurzaamheid beoordelen.

Jakob456 12-08-2014

Het geluid van deze speaker laat hoge en lage tonen prachtig horen tot aan een bepaald volume, maar dit volume is zo hard dat je dat volume zelden gebruikt.

Verder is het qua vormgeving de slimste en mooiste speaker, hij is strak en de wifi antenne, knoppen en ingangen zitten op logische plekken. Ook laadt jij mijn telefoon op via usb poort. Zelfs wanneer de speaker niet aan de stroom zit. Dit is handig omdat de batterij duur verrassend lang is. Langer dan die van mijn telefoon. Als je de speaker op een normaal volume hebt en de Bluetooth kan hij langer dan 6 uren muziek afspelen zo als wordt beloofd.

Als laatste wil ik zeggen dat deze speaker het geluid heel goed verspreid. In welke kamer hij ook staat, het geluid is eigenlijk over even goed te horen. Ben erg blij dat ik hem heb!

Wendy reeuwijk 30-07-2014

Design kan iets hipper. Als ik draadloos gebruik, dan is de bass aanmerkelijk minder. Wanneer dit apparaat niet op netspanning staat, gaat de batterij relatief kort mee. Ook de koppeling met Spottify wordt gemaakt, blijft het een ingewikkeld verhaal

a vd boomgaard 29-07-2014

Goed geluid en veel mogelijkheden.
Vooral blij met de wifi mogelijkheid waarbij je telefoon als het ware de afstandsbediening word
Perfect ding!
Accutijd had wel langer gemogen van mij.

Raym0nd12 23-07-2014

Is zijn geld waard, echter had de accuduur wat mij betreft wel iets langer mogen zijn. Het bluetooth bereik zou ook beter kunnen maar het geluid, vormgeving en mogelijkheden zijn super.

jpdjonge 12-07-2014

Ik zat te twijfelen tussen de Bose Soundlink en de Sony.
Na wat reviews te hebben gelezen en ben ik naar de media markt gegaan om te luistern. De Sony en de Bose vink ik persoonlijk qua geluid dicht bij elkaar liggen je kan de geluidsinstellingen persoonlijker maken met clear+ en equalizer bij de Sony. De pluspunten van de Sony is de netwerk toegang hierdoor kan je van af je nas muziek streamen en internet radio luisteren terwijl de bose alleen maar bluetooth heeft.

A. van der Meulen 29-06-2014

Mooi strak design, prima geluidskwaliteit; ook bij een hoger volume en apparaat biedt veel mogelijkheden, o.a. Bluetooth, WIFI en ethernet connectivity.