Logitech UE Mini Boom zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Logitech UE Mini Boom zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sdelange99 11-07-2015

Voor de zomer was ik op zoek naar een bluetooth speaker. Na even zoeken kwam ik uit op de UE Boom series. Ik besloot voor de goedkopere Mini Boom te gaan.

Mijn verwachtingen omtrent deze speaker had ik niet hoog gelegd vanwege de grootte. Bij het beluisteren van de speaker werd ik aangenaam verrast door het warme geluid wat totaal niet schel klinkt zoals je vaak hebt bij kleine speakers. Natuurlijk zijn er betere speakers te koop (de gewone Boom en de Megaboom), maar voor deze prijs is de Miniboom een echte topper! Koppelen met je telefoon is kinderspel, mede door de NFC mogelijkheid. Waar de Miniboom nog wat op kan verbeteren is de basweergave, maar met dit formaat en deze prijs is dat eigenlijk te veel gevraagd. De Miniboom is een dikke aanrader!