Sony SRS-GU10iP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SRS-GU10iP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

1959Wim 19-02-2011
Geschreven voor: Sony SRS-GU10iP

Mooie uitvoering in zwarte hoogglans lak van het speakergedeelte. Gemak en de mogelijheden van de ab had wat beter gemogen.

Rembert 05-03-2009
Geschreven voor: Sony SRS-GU10iP

Op zoek geweest naar een actieve speaker voor mijn iPhone en voor de iTouch van mijn zoon - we delen een buro, vandaar.

Bij een grote winkelketen met iPhone en iTouch alle actieve speakers getest. Apparaatje mocht niet te groot zijn maar wel een relatief goede geluidskwaliteit bieden. Ik had al bijna gekozen voor een JBL toen ik deze Sony tegenkwam - mooi vol en warm geluid door de houten box. Ook op hoger volume weinig vervorming. Vormgeving is netjes, glimmend zwart. Keurig.

De bijgeleverde afstandsbediening neemt bediening van iPod functie over. Treble / Bass zijn niet instelbaar maar er is wel een Bass-Boost functie - vergelijkbaar met Loudness.

Extra functies zitten er eigenlijk niet op: er is een AUX ingang en that's it. Extern aansluiten van boxen kan niet, ook zit er geen USB op. Wel wordt vanzelfsprekend je iPhone / iTouch met dit ding opgeladen.

Tot slot, het ding is geschikt voor de iPhone maar af en toe beweert de iPhone het tegendeel. GSM storingen etc. zijn er echter niet.