De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver BPS-352 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jitsbrecht 28-06-2024

Fijne bluetooth speaker

Geschreven voor: Denver BPS-352

Fijne box, met goede muziekkwaliteit. Leuk met microfoon erbij. Gaat helaas niet zelf uit bij geen connectie.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Leuk met microfoon
  • Lichtgewicht, dus eenvoudig meenemen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gaat niet zelf uit

Stukato 27-06-2024

Feest met deze speaker

Geschreven voor: Denver BPS-352

Een goede partyspeaker kan een echte verrijking zijn op een feestje en dat bleek ook met dit model van Denver dat ik heb mogen testen. De geluidskwaliteit is goed, de led-verlichting een verrijking en de bediening is eenvoudig. Verder levert de meegeleverde microfoon aanvullend plezier.

Pluspunten

• Speaker heeft voldoende vermogen
  • Led verlichting doet goed mee met de muziek
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Microfoon is niet van de hoogste kwaliteit

l***************@g******** 27-06-2024
Geschreven voor: Denver BPS-352

Ik ben zeer tevreden over de party box. Een goede bass, leuk en licht design, handige aansluiting voor de microfoon, leuke ledlichtjes en vooral geslaagd voor een hele grote party ;)

Harriet70 26-06-2024

Mooie bluetooth box

Geschreven voor: Denver BPS-352

Deze Denverbox is en goed alternatief voor de dure merken. Het geluid is prima. De ledverlichting gaat mooi mee met de muziek. Leuk dat er een microfoon bij zit en dat je hem kunt koppelen met meerdere boxen. Dit is erg handig voor feestjes. mocht deze testen, maar werkt prima

Pluspunten

• mooi geluid

Minpunten

• aan/uitknop lastig te vinden

Og94 26-06-2024

Kwalitatieve party box

Geschreven voor: Denver BPS-352

Ik heb dit product ontvangen om te testen. Het is een kwalitatieve party box voor een goedkoop prijs. De geluid is goed, het gaat lang mee na een oplaadbeurt en de LED verlichtingen maken de party box helemaal compleet. Er is zelfs een microfoon meegeleverd die je kan aansluiten aan de party box om eventueel karaoke te doen. Heb het zelfs in het weekend nog gebruikt voor een feestje en dit kwam goed van pas. Het is een product die ik zeker zal aanraden, omdat het voldoet aan alle verwachtingen voor een speaker (party box) voor een goede prijs.

Pluspunten

• Geluid
  • LED verlichting
  • Batterijduur