Akai ASB15I

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Akai ASB15I op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

HJM Brok 04-12-2011
Geschreven voor: Akai ASB15I

Zojuist de twee dockings van AKAI voor 5 december uitgepakt!
u begrijpt de sint was zo vrijgevig om mijn twee zoons met dit cadeau te verblijden.
Helaas blijkt de wekkerfunctie niet te werken. Ik meende eerst dat mijn zoons de gebruiksaanwijzing weer eens niet hadden gelezen. Maar nee dat wad het niet.
De time-knop deed het simpelweg niet. Een teleurstelling waar wij morgen het AKAI serviceteam over zullen benaderen. Ik hoop dat wij Binnenkort het vervolg van deze teleurstelling op de site van Kieskeurig kunnen rapporteren.
HJM Brok
Rijssen

dibbe 17-07-2011
Geschreven voor: Akai ASB15I

Deze dock besteld via internetbedrijf.
Geluid is opvallend goed van deze dock.
Weet niet of het normaal is maar om de tijd te kunnen zien moet je een knop indrukken, anders is de tijd niet leesbaar. Naar meerdere malen proberen om de tijd in te stellen (volgens instructies de "Time"knop ingedrukt houden) wou dit helaas niet lukken???
Dock gaat terug op de post!
Heb niets aan een wekker zonder goede tijd en tijdsaanduiding!