Philips DS1100/12 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS1100/12 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Gerbrand 31-10-2012
Geschreven voor: Philips DS1100/12 wit

Update op mijn laatste review.

Mijn enthousiasme groeit voor deze wekker. Heb een aantal goed werkende wekker-apps gevonden die prima met de DS1100 werken. Daarom een 10 voor de mogelijkheden. Ik wordt zachtjes wakker met de gewenste muziek en 's nachts is de wekker keurig donker, iPhone display kan uit.

Helemaal perfect dus? De bassen blijven snel overbelast en 'slaan door', hij zou best wat duurder mogen zijn met ECHT goed geluid.

Maar verder ben ik zeer tevreden

Gerbrand 07-10-2012
Geschreven voor: Philips DS1100/12 wit

Bijna goed van Philips... maar het is niet de perfecte wekker. Het 4 watt-boxje produceert inderdaad een pittig geluid, maar helaas is het veel te zwaar op de bassen. Met de equalizer van de iPhone (4) kan ik dat een beetje tweaken maar dan ben je ook meteen je bas op je koptelefoon kwijt.

Veel erger is, dat het wekkervolume niet is in te stellen. loopt vlak na inschakelen rap op naar 16, dat is veel en veel te hoog. Doe hier alsjeblieft wat aan Philips, want verder klopt het allemaal best goed.

Want verder is het een mooi apparaat, zeker voor die prijs. Strak design, maakt geen geluid 's nachts, prachtige dimbare display, melk-glas, etc. Dus ik wacht met smart op de update van de app.

Gerbrand 13-10-2012

Nog een naberichtje nu ik het apparaat wat langer heb. hij bevalt toch prima. De app van Philips moet je gewoon niet gebruiken, er zijn tal van andere leuke wekker apps die wel doen wat ze moeten doen. die kan je gewoon op iPhone lock zetten, playlist maken, met radio wakker worden, op een aangenaam volume. Zo moeilijk is het dus niet. Mooi apparaat, dus.

Femke1975 05-09-2011
Geschreven voor: Philips DS1100/12 wit

Mooie dockingstation voor mijn Iphone 4, geeft helder en goed geluid. De gebruiksaanwijzing is erg summier, dat kan beter!

GuidoSpeedo 19-06-2011
Geschreven voor: Philips DS1100/12 wit

Een mooi vormgegeven apparaat met werkelijk prima geluid voor zijn afmeting. Ik kan alleen de wakker niet instellen dat ik wakker wordt met de radio terwijl een internetradio in de app zit verwerkt. Wellicht wordt eea nog verbeterd met een update.
De hele constructie oogt iei heel solide.
Al met al een aanrader.

De geluidskwaliteit is werkelijk zeer goed voor een wekkerradio

Bramsel 07-04-2011
Geschreven voor: Philips DS1100/12 wit

Ik was op zoek naar een stijlvolle wekkerradio. Deze Fidelio is zeker zijn geld waard. Prima geluid, beter dan je zou verwachten. Mooie bass, heldere tonen, strak vormgegeven. Werkt op iPhone 4 ondanks dit niet bij Philips op de site wordt vermeld. Volgens Philips Customer support werkt het wel. Dus toch gekocht en geen moment spijt ervan. Ben wel benieuwd of Philips de Fidelio App nog meer functionaliteiten gaat geven. Een echte aanrader!

g.j.mijzen 14-10-2011

Ik ben benieuwd naar je ervaringen nu de fidelio app geupdate is... zag net dat er een nieuwe versie van 12 okt. is. Werkt de wekker nu wel?