Harman Kardon Go + Play Micro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon Go + Play Micro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Den Plapper 19-05-2012

Super mooie ipod docking station. Gekocht bij mediamarkt. Was normaal 145 euro maar omdat ik het laatste model / showmodel had 120 euro. Zeker nu het geld dubbel en dwars waard. Super mooi design, hele mooie aanwezige bass, mid- en hoge tonen hoor je goed en wat ook heel mooi is naast het design en het geluid is dat je de hoogte waarop de ipod in de ''standaard'' zit kunt aanpassen zodat hij makkelijker bereikbaar is. De afstandbediening heeft hele leuke functies. Naast gewoon volume zachter en harder en volgend en vorig nummer, heeft hij ook een mute mogelijkheid en een knop om naar je playlist te gaan en naar boven en beneden te scrollen + de enter knop om zo het nummer te beluisteren. Hij is een stuk goedkoper dan de oude versie en ook al zijn de speakers aan de voorkant kleiner het geluid met de bass is gewoon net zo goed als zijn voorganger. De nieuwe versie is wel beter dan de micro met nog meer bass maar die is ook een stuk duurder.

Zeker waard om deze aan te schaffen. Misschien wel de beste prijs / kwaliteit verhouding ipod dock.

blackunicron79 29-04-2012

Zeer content met het geluid.
Ik heb ook naar de andere go+play's geluisterd maar die hebben te veel bas en bij de portable van Bose loopt de bas niet synchroom met de rest van het geluid als je hem harder of zachter zet.
Verder doet de Micro presies wat er van hem gevraagt word.

Michel Philippi 06-02-2012

Heel mooi apparaat. Strak design. Mooi geluid.
Gekocht bij Bol.com.
Echter, bij ingebruikname bleek dat het apparaat kennelijk niet op het lichtnet kan werken, wanneer deze ook gevuld is met batterijen. Dan weigert hij iedere functie. Werkt dan ook niet meer op batterijen.
Na retourzending en nieuw apparaat ontvangen, trad hetzelfde euvel op.
HK gebeld, maar die suggereerde zelfs dat dan misschien de gehele Bol-lading dit had en legde de bal snel bij Bol neer.
Vandaar een score 2 voor deze service....
(zie ook bij de vragen mijn recties)

Pieyter 30-01-2012

Wat een geluid zit er in zeg mooi design werkt goed (ook met 3.5m) echt goed geluid voor zijn prijsklasse

McBen 29-10-2011

Wat een verrassing is deze speler. Ik was echt verbaads over de geluidskwaliteit. Diverse sets gehoord uit de prijsklasse tot zo'n 120 euro. Deze set was nu bij Dixons voor 150 euro te koop en de meerprijs is hij zeker waard.

Wat een helder geluid met mooise strakke diepe bas. Zowel op laag als hoog volume blijft het mooi strak. Wel vallen slechte MP3 opnames direct door de mand.

Het enige minpunt zou kunnen zijn dat er gebruik wordt gemaakt val losse batterijen type C. Deze zijn duur en een accu had hier wel mooi geweest. Als je de batterijen vervangt voor oplaadbare types dan worden deze niet in het apparaat opgeladen helaas!

Echt een aanrader!

SelisRealme 09-02-2011

Bijzonder verrast door zijn geluidskwaliteit.
Mijn iPhone is makkelijk te bedienen als deze in de dock staat.
Verder een stevige speaker die robuust aanvoelt, ook door het RVS zie je de kwaliteit en duurzaamheid er van.
Met batterijen nog niet gebruikt, maar ga dat zeker van de zomer doen.
Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening dik in orde!

bosmannnetje 13-12-2011

hallo,
is het mischien dan mogelijk om deze dock op een accu aan te sluiten of is het alleen maar mogelijk met batterijen?

Groetjes

helder12 31-01-2011

functioneler in vormgeving. mooie klank met een goede bas. sober en doelmatig in gebruik. voldoet prima als je het op een goede ondergrond zet.