Bowers & Wilkins Zeppelin Air zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bowers & Wilkins Zeppelin Air zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

daantjuh68 10-04-2013

na een halfjaar dit geweldige apparaat in mijn kamer te hebben staan wil ik niet meer zonder !!!! alles is extreem gemakkelijk. alles werkt direct nooit problemen! airplay is helemaal super! zelfs met de juiste apps kan m'n android via airplay muziek afspelen.

het geluid is ongekend voor het formaat hij kan hard je snapt gewoon niet waar het vandaan komt het geluid, je gelooft bijna niet dat de zeppelin het produceert.
de geluidsweergave blijft tot op het hoogste volumeniveau super. ook is de bass weergave geweldig alsof ik een subwoofer er bij heb staan

zeker de prijs dubbel en dwars waard, als ik dit letterlijk neem, zou ik er 1200 euro nu voor betalen na een halfjaar ervaring? een volmondige ja.

tijfel je nog? niet doen gewoon halen super apparaat

Botris 17-05-2013

Ben ook van plan deze te kopen. Heb een ipad voor de AirPlay. Maar welke app. Gebruik jij voor android. Heb zelf de samsung s4

JordyvdLeest 31-12-2012

Het geluid is perfect, daar kan Bose niet tegenop! Alleen het updaten van het sounddock ging niet van harte, na een uurtje toch eindelijk voor elkaar gekregen.

johanna63 24-03-2012

ik heb de Zeppelin als docking station met plezier in gebruik genomen. Het geluid is prachtig, maar bij de standaard instelling behoorlijk zwaar aan de bas. dit is echter met allerlei instelligen goed bij te stellen. Ik gebruik hem ook als speaker voor de flatscreen, prima.

Nu bemerk ik bij gebruik als docking station met de iPod Classic 160GB, dat het geluid om de halve minuut hapert. Bij een analoge verbinding echter niet. Ook bij gebruik van een andere iPod hetzelfde verhaal.

Daarom ook de Airplay maar eens ingeschakeld.... Helaas. Ik krijg geen verbinding tussen Zeppelin en PC, wat ik ook probeer! Ik raak nu erg gefrustreerd.
Heeft iemand anders hier ervaring mee?

joanna-63 21-04-2013

Bas bijstellen: Plaats de ipod, kies via instellingen -luidsprekers-, deze optie wordt toegevoegd in het menu instellingen, bij plaatsing van de ipod op de zeppelin. Kies basweergave, selecteer uit de 5 opties. Terug naar menu.

erik688 31-03-2013

Ik heb hem net gekocht en vind het geluid niet mooi, de bas is dof. Ik heb geen idee hoe ik het geluid kan instellen.
Weet jij hoe ik dat kan doen?

joanna-63 01-11-2014

Update:
Na een firmupdate, nu twee jaar geleden is de hapering verholpen en functioneert het apparaat zoals het hoort met een iPod gedockt. Sinds kort heb ik een iPad en heel bijzonder: de draadloze functie was hiermee nu binnen no time gepiept, met de B&W controller app. Wat dus voorheen met de PC niet lukte! Nu na 3 jaar werkt mijn zeppelin dus volledig naar behoren! Wel heel vreemd.

Henny kools66 07-03-2012

prachtig dizyn en nog beter dan bose wat wil je nog meer wel zyn geld dik waard geen spyt een juweel in de kamer niet alleen voor sier , spelen en luisteren B&W voor my het beste ga eerst op gemak kyken en beslis groetten henny -noordbrabant

Beast5611 04-11-2011

Prachtig apparaat met een opmerkelijk design. Met name bij de lage tonen heb je de indruk dat er een high end geluidsinstallatie staat. De prijs is navenant, maar bij een vergelijking in de winkel tussen verschillende apparaten was het meteen duidelijk dat dit een klasse apart is.

Wisko2 18-10-2011

----------Update review, 18-10-2011------------
Hier een aanvulling na 4 maanden gebruik.Geluid totaal 150 Watt.Software update gedaan ging prima.Wordt hier dagelijks gebruikt geen spijt van aankoop.Haperingen in airplay blijven soms regelmatig soms ook uren niet.Ik ben zeer tevreden.

---------1e review, 30-6-2011----------
Geluid vult ruime woonkamer.Er kunnen verscheidene apparaten op aangesloten worden.Airplay werkt redelijk goed soms haperingen in het geluid.Vormgeving is erg mooi maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.Duurzaamheid is nog moeilijk te zeggen maar voelt heel gegelijk aan.

MarkLee 24-11-2013

Hoe doe je dat zo'n software update?
Ik heb de tv erop aangesloten maar de bas is nogal stevig ook bij spraak. Iemand enig idee hoe je dat regelt?
Bedankt!

H. Vosheuvel 19-10-2011

Goedendag Wisko2,

Hier spreekt een docent Nederlands. Ik wil u erop wijzen dat er na een punt een spatie volgt en daarna de eerstvolgende zin begint.

In de zin; "Duurzaamheid is nog moeilijk te zeggen maar voelt heel gegelijk aan." hoort het woord gegelijk, degelijk te zijn.

Meneer H. Vosheuvel