123accu.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123accu.nl.

123accu.nl stelt zich voor

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu’s en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestel je eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wesley_2440 28-06-2023

Is dit oplichting? Ik heb een '123-huismerk' accu besteld voor een Dell Latitude laptop. Er zijn meerdere versies van die accu en ik heb die met de grootste (68Wh) capaciteit besteld en hier ook flink meer voor betaald. Na ontvangst van de accu valt het me ten eerste op dat de accu zelf, de verpakking en het instructieboekje 100% overeenkomt met accu's die ik in het verleden bij de goedkoopste van de goedkoopste Aliexpress-achtige webshops besteld heb (er is nergens een 123accu logo te zien en veel Chinese tekst).

Op de verpakking is er een sticker met de vermelding 68Wh en ook op de accu zie ik 68Wh vermeld staan. Het valt me ook op dat deze accu veel dunner en lichter is dan de originele Dell accu die in de laptop zat (je zal zo wel lezen waarom dat is). Nadat ik de accu in de laptop heb geplaatst en in Windows een batteryreport opvraag, zie ik tot mijn verbazing dat dit een fake-accu is van maar 48Wh capaciteit. Dat is dus veel extra geld betaald voor een -29% kleinere accu te krijgen!
Ik repareer regelmatig laptops en heb in het verleden helaas vaak accu's besteld bij Chinese webshops en daar is het een veel voorkomende oplichtingspraktijk om in de advertentie en op de verpakking een veel grotere capaciteit te vermelden dan waar er in werkelijkheid sprake van is, dit omdat de meesten mensen toch niet controleren of de capaciteit van de batterij in werkelijkheid wel klopt of niet. Zo vangen ze veel geld voor mindere/inferieure producten. In het verleden werden er zo bijvoorbeeld ook USB-sticks van 16GB verkocht, waar je in werkelijkheid niet meer dan 2GB op kon opslaan (nep USB-sticks). Het is in essentie dezelfde oplichtingstruc!

Ik heb hierover direct gemaild naar de klantendienst van 123accu en ik kreeg helaas een bericht terug waarin ze me proberen uit te leggen dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een 68Wh accu in werkelijkheid maar 48Wh vertoont. Het leugenachtig antwoord dat ik heb gekregen is gewoonweg te arrogant. Mijn mond viel voor de 2e maal open toen ik de mail las. Uit dit antwoord maak ik ook op dat ze ervan op de hoogte zijn dat ze accu's verkopen met een veel lagere capaciteit dan waar de klant voor betaalt, maar dat ze iedereen die erover klaagt wijsmaken dat 'het allemaal wel in orde is' en dat ze het altijd nog kunnen retourneren.

Ik wil iedereen ervoor behoeden dat ze hetzelfde overkomt. In mijn ogen is dit pure oplichting en deze webshop verdient er zo heel erg veel geld mee. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven. Het zijn feiten. De foto's zijn te vinden via Google reviews.
Officiële reactie van 123accu.nl 30-06-2023

Goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar hebt gemaakt, Wesley! We begrijpen dat je dit graag anders had gezien en we willen je daarom graag verder helpen met een passende oplossing. Hiervoor hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken. Dit zullen wij op een later moment uiteraard nogmaals proberen. Je kunt ons natuurlijk ook zelf telefonisch bereiken tussen 09:00 en 17:30 uur. Groetjes, Romy van 123accu

HB te V 08-06-2023

Elke keer als je artikelen besteld bij 123accu of 123inkt zit de doos vol ongevraagde 'troep'. Pennen, correctietape of ander Chinees wegwerpspul. Absoluut niet duurzaam, niet van deze tijd. Bovendien zit het uiteindelijk in de prijs die ik voor mijn artikel betaal. Dus 123accu stop hiermee en maak het geld dat jullie daarmee besparen over naar een goed doel of zoiets.
Officiële reactie van 123accu.nl 08-06-2023

Goed dat je dit kenbaar maakt. Wij sturen deze gadgets toe om je te bedanken voor het plaatsen van je bestelling. Uiteraard kun je aangeven dat je deze niet wenst te ontvangen. Vanmorgen hebben wij per e-mail aangegeven dat wij geen gadgets meer zullen sturen en hiervoor een notitie op jouw account hebben gezet. Als je hier verder vragen over hebt, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123accu

F. van Rixel 13-04-2023

Dyson onderdelen (Accu en filters) besteld en binnen 24 uur in BELGIE in huis. Supersnel en correct.
Officiële reactie van 123led.nl 17-04-2023

Super dat alles naar tevredenheid is verlopen! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, Kim van 123accu

Jan Steurrijs 23-02-2023

Citaat website 123accu: Alle bestellingen die voor 23:59 uur zijn geplaatst worden razendsnel geleverd en heeft u de volgende dag al in huis. De snelste van Nederland!

Voor mij DE reden om snel nog voor m'n vakantietrip een accu voor mijn fotocamera te bestellen. Mijn bestelling geplaatst en voor 23:59 keurig een bevestiging en factuur ontvangen. De volgende ochtend verwachte ik een track-and-trace code. Niet dus. Een mail gestuurd met de vraag hoe laat ik pakket zou ontvangen omdat ik de verzendbevestiging blijkbaar had gemist. Geen reactie op mijn mail ontvangen.
Later die dag ontving ik alsnog een verzendbevestiging en een code waarmee ik de volgende dag zou kunnen zien hoe laat de bezorger zou aanbellen.
Ik wederom een e-mail gestuurd dat er vast sprake was van een vergissing omdat ik mijn order toch echt voor 23:59 uur had afgerond en ik het pakket dus vandaag verwachtte en niet mogelijk pas de volgende dag.

Ook op die e-mail heb ik geen reactie ontvangen.

Kortom, wees gewaarschuwd! Koop niet bij dit bedrijf. Ze komen hier heel duidelijk hun beloftes niet na en reageren op geen enkel bericht waarin je om opheldering vraagt. Op deze ervaring zullen ze vast wel weer reageren met smoesjes en uitspraken waar ik niks aan heb. Omdat ik morgenmiddag vertrek op vakantie is de kans dus heel erg groot dat ik zonder de accessoires die ik nodig heb, zal moeten vertrekken.

Voor mij is dit een typisch geval van consumentenbedrog door misleidende teksten op hun website te plaatsen. Als ik had geweten dat ik niet geleverd zou krijgen op het tijdstip dat zij zelf hebben aangegeven, dan had ik m'n accu's, lader en SD kaart elders besteld.
Officiële reactie van 123accu.nl 24-02-2023

Goed dat je je ervaring ook via deze weg aan ons kenbaar maakt. Wij vinden het spijtig te lezen dat de bestelling onverhoopt niet de volgende dag is geleverd. En bieden hierbij nogmaals onze welgemeende excuses voort het ongemak aan. Groetjes, het Webcare team van 123accu

Cor Smit 12-12-2022

klantenservice is beren goed en goed bereikbaar, de meneer die ik aan de lijn had heeft mij heel goed en met geduld geholpen.
waar vind je dat nog tegenwoordig als het om een klein en niet duur onderdeel gaat.
Ga zo door jongens / meiden ik ben blij met jullie.
Officiële reactie van 123accu.nl 12-12-2022

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review, Cor! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat is uiteraard graag gedaan. Groetjes, Romy van 123accu

Herrit M 01-08-2022

Review UPDATE 01-08-2022:
Na het uiten van mijn ongenoegen omtrent de veelvuldig foutieve leveringen van 123accu is er telefonisch contact met mij opgenomen. 123accu wilde het alsnog goed met mij oplossen.
Inmiddels heb ik een excusespakketje ontvangen met de juiste accu voor mijn Dewalt machine. + 1 extra gratis accu, batterijen en 2 flesjes wijn.
Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat 123accu de meest mogelijke moeite heeft genomen om alsnog hun eigen genante fouten te herstellen. Ik pas daarom mijn review aan.
Officiële reactie van 123accu.nl 02-08-2022

Wat fijn om te vernemen dat we je uiteindelijk naar tevredenheid hebben kunnen helpen, Herrit! Dat is uiteraard graag gedaan. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen wij dat graag. Groetjes, Romy van 123accu

Herrit M 28-07-2022

2 accu's besteld.
1 (huismerk) jvc videocamera accu.
1 (huismerk) 2.0 Ah Dewalt boormachine accu.

Voor de Dewalt krijg ik een (huismerk) 1.5 Ah Makita accu.

De (huismerk) videocamera accu wordt niet geaccepteerd door de jvc camera.

Omdat dit volgens medewerker van 123accu.nl wel erg toevalig was moest ik uitgebreid foto's maken en toesturen.

Ik krijg een nieuwe levering (met factuur)
Maar opnieuw:
De videocamera accu wordt niet herkent door de camera. En de 2.0 Ah Dewalt accu is wederom een 1.5 Ah Makita accu.

Weer contact met 123accu.nl
Sorry, excuses, mag niet gebeuren.
Wij sturen u een juiste accu voor uw Dewalt machine. Wordt woensdag bij u geleverd.
Donderdag nog niks.....
Weer contact met 123accu.nl

Sorry. U mag alle producten die u nog van ons heeft Weer retour sturen en als dat aangenaam verwerkt is kunt u uw geld terug krijgen.

Conclusie:
Aantal weken verder.
Verschillende pakketjes gekregen en retour gestuurd. Maar geen enkele accu die werkt.

WAARDELOOS !
Officiële reactie van 123accu.nl 29-07-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt, Herrit. Wij kunnen ons voorstellen dat je dit liever anders had gezien. Wij hebben je een nieuwe accu toegestuurd. Deze heb je inmiddels ontvangen. Mocht je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Christianne van 123accu

Joey 18-12-2021

Goede webwinkel voor batterijen, ik heb in Januari een Dyson accu gekocht van het huismerk, maar is helaas recentelijk opeens gestopt met werken (December), ik heb 123accu een E-mail gestuurd en kreeg gelijk de volgende dag een nieuwe, echt super service
Officiële reactie van 123-3D.nl 20-12-2021

Wat goed om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost en dat je blij bent met onze service, Joey! Groetjes, Kim van 123accu

Remco Jansen 13-12-2021

Fijne website, duidelijke omschrijving van producten. Supersnelle levering. En bedankt voor de gele, geniale pennen!!
Officiële reactie van 123-3D.nl 13-12-2021

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Remco! We wensen je veel plezier van je bestelling en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop! Groetjes, Romy van 123accu

In de avond besteld 02-12-2021

In de avond besteld, volgende dag al binnen. Goede verpakking en Duracell batterijen werken goed! Gratis plakband rolletje, niet zomaar een maar een goede. En een pen van 123inkt.nl cadeau gehad! Een 10 omdat ik zeer tevreden ben over de service van 123accu.nl.
123inkt.nl 03-12-2021

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering, onze gadgets en onze service. Hier doen wij het voor! Groetjes, Christianne van 123accu

Frans. 06-07-2021

Prima afhandeling, eenvoudig bestellen en betalen. je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Belangrijk, je kan je klacht ook kwijt al heb ik er geen. Maandagmiddag besteld, Dinsdag ochtend al in huis. Super! Dit soort bedrijven is prettig om zaken mee te doen, snel eerlijk en niet te duur.
Tnx.

Wim 31-05-2021

Nieuwe accu voor m'n laptop aangeschaft. Goed geholpen en zonder problemen míjn geld terug van het verkeerde model accu dat ik eerst had besteld.

Bob 06-09-2020

De bestelde accu is keurig verpakt bezorgd en toen hij na iets meer dan een jaar mee stopte, kreeg ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd. Prima service.

B.Wijgerse 18-06-2020

Ik heb de e- bike nu ruim 2 jaar type big-nine 600 frame merida en hij werkt tot nu toe perfect ruim. 8000 km gereden. Het enige nadeel is dat de motor niet geruisloos is. Motor shimano steps.

T.B. 11-06-2020

Goeie service. Snelle afhandeling. Had verkeerde batterij besteld vanwege een probleem meerdere versies van de zelfde jbl-speaker en kreeg meteen een vervangende batterij opgstuurd met een leuk presentje. Echt top.
123inkt.nl 12-06-2020

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! Bij een volgende bestelling staan we weer voor je klaar. Groetjes, het team van 123accu

JohanP 29-04-2020

Geweldige service.
Nadat ik de door mij bestelde accu's voor mijn Oral-b tandenborstels had ontvangen bleken het de verkeerde. Stomme eigen schuld. Verkeerde model besteld dus. Na een mailtje aan 123accu met het juiste (duurdere) accu model en of er nog iets aan te doen viel kreeg ik dezelfde dag nog antwoord dat ze het bij uitzondering gratis nieuwe stuurden. Zondere enige kosten gingen die nog dezelfde dag op de post. De verkeerde hoefden niet terug. Altijd handig bij mijn werkzaamheden voor het Repair Café.

Richjo 15-01-2020

Wat een teleurstellend bedrijf. Eerst is het op voorraad en als je het hebt gekocht blijkt het niet op voorraad. Dan krijg je mail dat het rechtstreeks van de leverancier krijgt binnen 2 werkdagen. Ik heb na een aantal dagen gebeld hoe de stand van zaken waren. Het zou uitgezocht worden. Dat is gedaan, maar het antwoord was alles behalve bevredigend en/of oplossend. Op 6-1-2020 besteld en heb vernomen dat de accu's pas 17-01-2020 verstuurd worden. Alles bij elkaar krijg ik mijn 2 accu's a € 220.00 per stuk voor mijn scootmobiel dus pas na 14 dagen. Ik ben dan dus al 14 dagen niet mobiel meer. Dit heeft consequenties voor mijn gezondheid, ik moet afspraken af zeggen en kom mijn huis niet uit. Nee ik zou dit bedrijf niet aanraden

Bram Alblasserdam 11-12-2019

Accu besteld voor i-robot nu enkele weken in gebruik en werkt perfect i-robot weer als nieuw.
Volgende dag geleverd met instructie en als klein cadeautje een spel kaarten.
Ik ga ook inktpatronen proberen maar dan via 123inkt.nl
Officiële reactie van 123accu.nl 12-12-2019

Fijn dat je tevreden bent, Bram! Daar doen we het voor. Graag tot een volgende bestelling (bij accu of inkt) en voor nu nog een prettige dag toegewenst. Groetjes, 123accu

Ton 29-11-2019

Accu om 22.45 uur besteld . Werd volgende morgen geleverd. Ik had verkeerde huisnummer opgegeven accu retour door post nl naar 123 accu (volgens post nl app). Gebeld met 123 accu vriendelijke dame heeft het huisnummer aangepast dag later geleverd zonder extra kosten. Prima service.
Officiële reactie van 123accu.nl 12-12-2019

Fijn dat je tevreden bent, Ton! Graag tot een volgende bestelling en nog een fijne dag toegewenst. Groetjes, 123accu

Loisu 13-11-2019

De service van 123 accu heeft me versteld doen staan .
Ik had een accu besteld voor de tablet en deze pastte niet om de een of andere duistere reden .
Ik wilde hem retourneren en het daarbij laten want een andere was me te duur als AOW er.
Heb ik de duurdere accu gekregen voor de zelfde prijs en kan ik weer appen met de kinderen .
Super bedankt en we kregen nog een flesje wijn als troost voor het ongemak .
Hulde
123inkt.nl 14-11-2019

Bedankt voor de moeite die u heeft genomen voor het plaatsen van deze review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Graag tot de volgende keer. Groetjes, 123accu

prins 28-10-2019

zojuist het tiende mailtje geschreven dat ik de verhoogde prijs niet wens te betalen en dat ze de accu retour mogen nemen, maar 123accu lijkt deze boodschap niet te willen begrijpen en blijft via de deurwaarder maar dreigen, dus zojuist wederom geschreven dat ze die accu op kunnen komen halen. . . . zal eerdaags wel weer vervolgd worden.
123inkt.nl 14-11-2019

Goedendag, inmiddels zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u contact met ons opnemen per e-mail. Groetjes, 123accu

Sytse 11-09-2019

Top service! Had een accu besteld voor mijn camera, toen deze na een aantal weken al kuren kreeg meteen een gratis nieuwe toegestuurd gekregen. Probleem is goed en snel opgelost
123inkt.nl 11-09-2019

Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, 123accu

Spiegel Durk 11-07-2019

Prijs, assortiment, kwaliteit, website, bestelproces allemaal dik in orde.
Alleen: een bestelling van ca. €15,- daar moet voor getekend worden. Na een keer niet thuis moet je naar het postagentschap om je pakket te halen. Wordt niet bij de buren bezorgd ondanks mijn verzoek op de deur. Gevolg: 6 km moeten fietsen en pakket één dag later in handen.
Volgende keer toch maar weer Bol.com.
123inkt.nl 12-07-2019

Goedendag, goed dat je je ervaring via deze weg kenbaar maakt. Al onze pakketten worden verzekerd verzonden, dit is dan ook de reden waarom je hiervoor moet tekenen. Echter mag de postbode dit wel bij de buren afleveren, wij vinden het dan ook zeer vervelend dat dit niet is gedaan.
Voor het ongemak hebben wij een gratis verzending op je account gezet, dit wordt automatisch verrekend bij een eerst volgende bestelling. Groetjes, 123accu

123inkt.nl 12-07-2019

René stokx 23-06-2019

Bestel regelmatig accu,s bij 123. Helaas nu 1 x een defecte accu. Werd grandioos opgelost. Kreeg binnen 3 dagen een nieuwe met een klein flesje wijn als sorry. Bravo voor mij een dikke tien.

van der Putten 17-03-2019

Accu's voor mijn Atlas-Copco schroefmachine besteld. Deze werden door mijn lader niet herkend.
Werden kosteloos voor duurdere omgewisseld met nog een klein flesje wijn voor het ongemak. Ook het retourneren was zelfs gratis. top geregeld.