123accu.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over 123accu.nl.

123accu.nl stelt zich voor

123accu.nl is een gespecialiseerde webwinkel met het grootste assortiment batterijen, accu’s en laders. Zoek gemakkelijk de juiste batterij of accu voor onder andere uw laptop, mobiele telefoon, smartphone, boormachine of camera. Uit onze eigen magazijnen leveren wij razendsnel de voordeligste batterij voor uw apparaat. Bij 123accu.nl bestel je eenvoudig een (oplaadbare) batterij, accu, lader, knoopcel voor ontelbaar veel verschillende apparaten tegen de beste prijs!

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

J.Bos 01-03-2019

Ik moet iets over houden en vind 10 net een beetje te overdreven.
Donderdag avond een speciale zware accu met cover besteld voor mijn LG G4.
Track & Tracé gaf netjes aan word geleverd tussen 12.30 en 15.30 en om 13.15 zat i al in mijn LG.
Dus 123 maakt het waar samen met de koeriers dienst, kan niet meer zeggen dan een aanrader.

MT 01-02-2019

Ik had een nieuwe accu nodig voor mijn laptop. Na mailen over welke dit precies moest zijn, kwam ik erachter dat ik een vrij dure nodig had. Zij gaven aan dat de prijs inderdaad aan de hoge kant was en hebben deze aangepast! Daarna snel in huis en hij doet het perfect, mijn laptop kan eindelijk weer zonder constant opladen gebruikt worden. Super goed geholpen!

Nicolien 29-12-2018

De accu (mobiel) die ik had besteld bleek toch niet te passen, ondanks de tekst op de website. Nadat ik dit gemeld had en een fotootje had opgestuurd, kreeg ik per ommegaande de juiste accu gratis thuisgestuurd. Was al bang gedoe te krijgen, maar niets van dat alles, gewoon meteen geregeld!

Edwin 27-12-2018

Mijn accu was defect. Gebeld en direct heel klantvriendelijk geholpen. Ze stuurden direct een nieuwe op. Toen ik het pakketje opende, keek ik verbaasd. Het was een andere accu. Toen kwam ik erachter dat ik een vergissing had gemaakt. In die periode had ik ook een andere accu gekocht bij een ander webwinkel. Ik gebeld met 123accu en verteld van mijn vergissing en gezegd dat ik de accu terug stuur en de verzendkosten voor mijn rekening neem omdat het mijn fout was. Dat hoefde niet en kon de accu kosteloos retour doen. Een dikke 10 voor 123accu

Hans Martens 23-10-2018

Geweldige Service

2 maanden geleden bij 123accu een accu gekocht voor onze Dyson stofzuiger. Afgelopen weekend is de accu defect gegaan. Na een een belletje werd direct een nieuw exemplaar gestuurd, welke ik de volgende dag al in huis had. Perfecte afhandeling.

Richard 19-09-2018

Super goeie service

4 batterijen besteld waar er helaas 2 van kapot zijn gegaan na verloop van tijd,maar na 1 telefoontje naar 123accu.nl werd het super goed opgelost en kregen meteen nieuwe toegestuurd.ik beveel zeker deze site aan.en wij als logistiek bedrijf uit oisterwijk zullen zeker weer bestellen bij 123accu.nl als we weer iets nodig hebben.

Remco Bergsma 11-09-2018

Goede service zonder gezeur.

Na de levering van een defecte accu aangegeven dat ik deze graag retour wou sturen. Geen enkel probleem!! Na een aantal vragen gestuurd te hebben waardoor zij het euvel begrepen een nieuwe accu toegestuurd gekregen. Alles binnen een dag of 2.Erg netjes afgehandeld en een voorbeeld voor de meeste webwinkels.

123inkt.nl 12-09-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling, Remco! Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.
Groeten, 123accu.

Ton Bavelaar 11-09-2018

Uitstekende service

Doen wat ze beloven. Zeer snelle levering. Volgende dag al in huis. Kon weer snel verder met klussen. Helemaal top. Mijn accu's bestel ik alleen maar bij 123accu.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

123inkt.nl 12-09-2018

Hartelijk dank voor je review, Ton! Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling.
Groeten, 123accu

Winston 22-08-2018

123accu.nl niks mis mee!

had een accu nodig voor mijn asus laptop. verschillende webschops gekeken, niemand kon leveren. even op de site gezocht en precies mijn accu gevonden die ik nodig had. heb gekozen voor betalen via acceptgiro. eerste keer besteld via 123accu. accu na 2 dagen in huis. past en werkt perfect. volgende keer betaal ik gewoon via ideal. topshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

123inkt.nl 12-09-2018

Bedankt voor je review, Winston. Fijn te lezen dat je tevreden bent en dat we je bij een volgende bestelling weer terug zien!
Groetjes, 123accu

Jaap 07-04-2018

Zeer tevreden met de after sales service!

Accu voor mijn laptop gekocht. Zeer nette en goede service gekregen.
Wat moet ik er verder nog over zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

luckiey 31-03-2018

goede service en denken met je mee

Een accu besteld voor mijn Lenovo Laptop. Helaas werkte deze niet (niet compatibel ondanks dat part nummer wel klopte). Nu weet ik dat Lenovo nogal lastig kan doen wat betreft accu's. Kreeg meteen een andere opgestuurd die helaas ook niet werkte. 123accu bleef meedenken en gaf niet op. De 3e accu hebben ze toen gestuurd die gelukkig wel functioneerde.

Greetje 26-03-2018

super tevreden met de service

Ik had batterijen besteld en die voldeden niet aan mijn verwachtingen, helemaal geen probleem.
Kreeg gewoon nieuwe batterijen na 1 mailtje voor mijn klacht. Echt super service.

Snap ik niet 04-02-2018

Heel snelle en goede Service

Op 27 dec j.l kreeg ik een accu binnen van 123 accu voor mijn Dell Laptop.
Die gaf aan dat het tijd werd voor een nieuwe maar deed het nog goed.
Toe ik op 31 januari de nieuwe accu voor de 1e keer ging laden[ omdat de oude nog werkte] kon mijn lap top hem niet laden [knipperde rood wit rood etc.
Na de melding stuurde men mij direct een nieuwe onder 2 jaar garantie.Die had ik de volgende dag al binnen.Sorry klein flesje wijn erbij Kortom Top!! Goede service Bravo!!

Peter Hartog 30-12-2017

Slechte service

Onlangs twee accus met dubbele oplader voor mijn camera besteld. Na een paar weken nog niets binnen dus een mailtje gestuurd welke niet werd beantwoord. Nogmaals een mailtje gestuurd en zowaar werd deze wel beantwoord; er was iets mis gegaan met de bestelling, kan gebeuren.. De oplossing was dat de twee accu's werden verstuurd en de dubbele oplader werd nagezonden. De accu's goed ontvangen, de oplader na drie weken nog steeds niet. Mailtje gestuurd en.... deze werd weer niet beantwoord.. Voortaan koop ik mijn accu's wel ergens anders, dit vind ik wel een zeeeeer slechte service!

123inkt.nl 02-01-2018

Goedendag Peter,

Goed dat je je ervaringen aan ons kenbaar maakt. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je gehad om je wensen en voorkeuren hierin te bespreken.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag via webcare@123accu.nl

123accu

Hageman 22-10-2017

Onbekrompen service

Gemaild: problemen met de accu van een laptop. Per kerende post een persoonlijk antwoord. Zeer vriendelijk aanbod. Dag later een nieuw exemplaar.

123inkt.nl 23-10-2017

Beste meneer Hageman,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Met veel plezier gedaan. Graag tot de volgende keer!

Ton Rappa 30-09-2017

Daar mag zeker nog een jaar aan worden vastgeplakt

Eerder had ik wat moeite met het vinden van het juiste productencode.
Daarna had ik wat moeite met afrekenen. Beide gevallen de helpdesk gebeld
Keurige heldere, maar vooral rustige uitleg. Nog beter zelfs meteen behandeld/afgehandeld.
Inmiddels netjes verpakt en zelfs met een attentie ontvangen
Wat kan en mag een klant meer verwachten.

Dank je wel. Pluim en duim omhoog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

123inkt.nl 02-10-2017

Dag Ton,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Je compliment waarderen we zeer. Met heel veel plezier gedaan en graag tot de volgende keer!

Jos Diseraad 01-09-2017

Uitstekende en snelle service

De bestelde smartphone accu werd al de volgende dag geleverd, maar was helaas steeds snel leeg. Even gebeld met de klantenservice en enkele dagen later had ik al een nieuwe accu, met iets meer capaciteit en iets duurder. Ik hoefde alleen het verschil bij te betalen. Keurig en correct opgelost.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

123inkt.nl 01-09-2017

Bedankt voor de mooie beoordeling, Jos. Fijn om te lezen dat het probleem met de accu goed is opgelost. Graag tot de volgende keer!

Jan 22-04-2017

niet blij

voor mijn tomtom 5100 een accu besteld en betaald. er stond duidelijk op de side in voorraad.
even later een mail lever tijd 7, dagen . dat vind ik zeer slecht .als dat eerder op de side had gestaan dan koop ik het ergens anders . Wat ik in het vervolg zeker gaat doen. deze accu had ik snel nodig omdat ik even naar duitsland ga .dus geen 123 voor mij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

123inkt.nl 24-04-2017

Beste Jan,

Goed dat je hiervan melding maakt. Onze klantenservice heeft vandaag direct telefonisch contact met je opgenomen om dit te bespreken. Nogmaals onze welgemeende excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip.

Pazuzu 19-02-2018

Ik heb precies hetzelfde,accu besteld en betaald,daar deze volgens website op voorraad was,na bestelling ingelogd op mijn account en dan staat er ineens niet op voorraad en minimaal 7 dagen?
WAARDELOOS!!

Herman 26-02-2017

Advies bij het kopen van een nieuwe laptop accu.

Onlangs een accu bij deze shop gekocht. Ik wist niet precies welke ik nodig had en belde met de klantenservice van 123accu. Daar werd ik goed geholpen en geadviseerd voor de juiste accu voor mijn laptop.

Echt een aanrader!

Marco 22-08-2016

Kostenloze reparatie op niet eigen product

Ik heb per ongeluk een defecte ledlamp geretourneerd naar 123accu i.p.v. de werkelijke leverancier. Stom van mij.
Echter 123accu heeft dit kostenloos gerepareerd, en kostenloos mij dit toegezonden als dienst op een eerdere bestelling. TOP!

Pluspunten

• Service

Patrick 10-08-2016

respecteren 2 jaar wettelijke garantie niet !

Een accu van anderhalf jaar werkt plots van de ene op de andere dag niet meer!
Na een telefonisch contact werd een nieuwe accu verstuurd maar ik moest 50% slijtagekosten betalen. Ik ben niet akkoord met deze kosten .
De garantiewetgeving spreekt over GRATIS herstellen binnen redelijke termijn of GRATIS vervangen. ZIJ KIEZEN BLIJKBAAR VOOR VERVANGING MAAR REKENEN DE HELFT VAN DE KOSTPRIJS AAN wat niet wettelijk is !
Een verklaring voor de slijtagekosten: eerst teveel gebruik ,dan te weinig. maar de accu vertoonde geen slijtage werkte de dag voor het gebeuren nog 100% De accu wordt OP HUN VERZOEK hen toegestuurd voor nazicht.
De termijn van antwoord werd niet gerespecteerd.
Toen ik zelf opbelde kreeg ik te horen dat er niets mis was met de accu, die gaf 18V spanning aan. Kan niet!
Opnieuw onderzocht en dan werd medegedeeld dat de accu de spanning niet meer lost.
Ik blijf ondertussen aanmaningen krijgen met dreigende taal en kostenverhoging niettegenstaande ik hen gemeld heb dat ik de zaak aangekaart heb bij het ECC en wacht op antwoord.
TELEFONISCH werd mij gezegd dat ik niet moest betalen voor ECC hen had geraadpleegd.
Er is duidelijk EEN GEBREK AAN COMMUNICATIE INTERN in dit bedrijf!
In een laatste aanmaning van heden wordt gedreigd met het doorgeven aan een incassobureau. Het ECC werkt blijkbaar traag want er is nog geen respons.
DIT ALLES VOOR 27,25 EURO !
Snelle service Ok - Maar wettelijke regelingen lappen ze aan hun laars - dit blijkt ook uit een review bij Trust van 2/11/15 waar ook de Retourwetgeving niet werd gerespecteerd.

Pluspunten

• snelle service

Minpunten

• slechte communicatie
  • niet nakomen afspraken
  • garantie
ikblijflieveranoniem 21-06-2017

uhh, als ze zeggen dat de accu accu gewoon werkt zal dat toch gewoon zo zijn? ik probeer alleen maar te zeggen dat het probleem ook in uw computer kan zitten.

Patrick 12-08-2016

Is het nu ten gevolge van mijn review of mijn mail aan hen gericht , maar dezelfde dag van mijn reactie komt 123accu .nl zich telefonisch excuseren. Mijn casus is voor hen een goede leerschool geweest en ze zullen de garantiebepalingen nog eens goed onder de loep nemen. Mijn factuur wordt gecrediteerd. Ik hoop dat ze hun voornemen daadwerkelijk toepassen.