Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2769 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

sandra 06-05-2024

vriendelijk personeel, goed advies en helpen je goed bij de juiste keuze.
wij gaan hier altijd naartoe

voorend 05-05-2024

ben heel goed geholpen, en de heren die hem in kwamen bouwen waren heel vriendelijk.

JK 04-05-2024

In de winkel goede uitleg en begeleiding. Een grote pluim voor de installateur.

Pieter 04-05-2024

Goede service en eerlijk verhaal. Daarnaast wordt de steun aan de lokale sportclubs erg gewaardeerd

Hans van der Plas 04-05-2024

Top bedrijf met vakkundig vriendelijke medewerkers en hele goede snelle service

AHJ Martin 04-05-2024

Mooi product door Electroworld geleverd. Kan ik iedereen aanbevelen om daar te kopen

Buitengewoon 04-05-2024

De service, informatie, adviezen en begeleiding van aankoop tot installatie is buitengewoon. Eerlijk en duidelijk. De technische medewerkers werken schoon en hebben verstand van zaken.

Jos 04-05-2024

Zoals altijd weer fijn en vakkundig geholpen! Want ook al was ons onderdeel van de koelkast niet meer leverbaar, er is een alternatief geboden en die werkt correct!

Johan 04-05-2024

Altijd een zeer snel antwoord en een perfecte levering. Denken me je mee. En doen alles voor een goede klantbeleving. Ook buiten hun bezorggebied wordt en naar een oplossing gezocht en gevonden in collega van Electro World. Echt top. Een voorbeeld voor het samenwerkingsverband van Electro World.

Prima shop!! 03-05-2024

Altijd deskundig advies en snelle correcte levering. Zelf datum en tijd van aflevering en inbouwen kunnen aangeven, alles verliep heel soepel

ron 03-05-2024

fijn geholpen vaatwasser was niet te maken zaterdags een nieuwe besteld de maandag erop nieuwe gebracht top winkel

Birgit 03-05-2024

Eerlijk en net personeel. Zijn niet uit om duren producten te verkopen maar dat gene wat bij de klant past.

P Karstel 03-05-2024

Goed geholpen en goede service ,
En de winkel is in de buurt ,en vind ik het prettig om zo mijn spullen te kopen

Else 03-05-2024

Zeer vakkundig advies. Vriendelijk.
Aflevering en in gebruik stelling ook zeer korrect.

Electroworld Vogel, Barendrecht 02-05-2024

Aflevering en plaatsing prima verlopen. Ook klantvriendelijke en behulpzame medewerkers.

Peter 02-05-2024

De Liebherr CNC 5203-20 PURE
koel-vries combinatie heb ik gekocht bij Electro World Witte Hal Venlo, ik heb een goed en duidelijk advies gekregen bij het kopen van de koel-vries combinatie.
De Liebherr is tot volle tevredenheid geleverd.

Wilma 01-05-2024

Snelle reactie en levering, voor zover we kunnen beoordelen eerlijke informatie. De website zou nog wat duidelijker kunnen betreffende wat op voorraad is in welk filiaal.

Marion Bungener 01-05-2024

goede service met bezorgen en aansluiten van de wasmachine. Goed advies. Zeer tevreden!

Bart 01-05-2024

Goede hulp ontvangen bij Electron voor de installatie van een TV die ik bij Mediamarkt heb gekocht. Ik heb Mediamark 100,- betaald voor installatieservice die niet is uitgevoerd. Ik moest de installatie zelf via een app doen, maar kreeg geen geluid bij bepaalde apps op de TV. Meermaals contact gehad met de service balie van mediamarkt, maar er is geen hulp geboden om de problemen op te lossen, ik kreeg enkel te horen: " hij hangt toch?" "het beeld doet het toch?"

Een medewerker van de locale Electron is vervolgens langs geweest en heeft het probleem kostenloos opgelost. Dat is nog eens service!

P. v.d.Wiel 21-04-2024

Wij zijn prettig geholpen en krijgen goed uitleg van de verkoper, service is prima.

Rinze 21-04-2024

Mooie overzichtelijke winkel met breed aanbod. Vriendelijk personeel met veel kennis om te adviseren. Uitmuntende service.

Ruud van der Linden 20-04-2024

Na een uitgebreide voorlichting, waar productkennis ontbeerlijk is, hebben wij direkt besloten om tot kopen over te gaan!

Hasan 20-04-2024

Goed geholpen in de winkel. Zeer vriendelijk meneer en de service was uitstekend! De monteur was ook heel erg vriendelijk en deed zijn werk secuur!

Karel 20-04-2024

Fijne winkel om te komen. Goed advies en goede service. Recent een nieuwe wasmachine gekocht en de volgende dag al vakkundig bezorgd en geïnstalleerd.
Oude machine keurig meegenomen.
Kortom top bedrijf!

Henri Schuite 20-04-2024

Prima winkel, kennis van zaken en uitmuntende service. Koop alles bij Brilman Enschede/Losser. Nog nooit teleurgesteld. Top!