Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adriënne Huissen - den Haan 24-12-2022

Goed en snel geholpen. Onderdeel had een wat langere levertijd maar zodra het binnen was direct de volgende dag geïnstalleerd.

Pien 24-12-2022

Kreeg hulp bij installeren video/dvd speler .De man was op tijd, werkte keurig, was vriendelijk.en leverde goed werk.Fijn een erkend en bekend bedrijf als Hamers in de buurt te hebben.

Gerrit 23-12-2022

Gewoon goed geholpen bij de aankoop van een tv en deze is ook geheel naar wens afgeleverd en opgehangen. Top.

Diny 23-12-2022

Het persoonlijk contact vond ik prettig en aangenaam. Dus goede service.!!!

Fons van den Bergh 23-12-2022

Gewoon geweldig!!!!!! wasmachine stuk, te oud, dus reparatie niet slim, bij de monteur een nieuwe wasmachine uitgezocht en binnen één uur stond de nieuwe machine boven in de waskamer, aangesloten en klaar om te wassen,

A. Margriet van den Hoed 23-12-2022

De medewerkers zijn gastvrij, nemen de tijd om je te adviseren, de service die wordt verleend is geweldig!!!

Annemarieke 23-12-2022

Goed advies, luisteren goed naar de wensen, goede prijs kwaliteit, snelle levering. Volgende keer bezoeken wij De Groot weer!

C. Monsma 23-12-2022

Na mjn melidng over een storin aan mijn wasdroger was de monteur er nog diezelfde dag. Het advies was na onderzoek prima . De medewerker was vriendelijk en behulpzaam.

Van der Oest 23-12-2022

De verkoper hielp me de tv naar mijn auto te dragen, erg aardig! Service in de winkel in Zandvoort ook prima.

A m van de kerkhof 23-12-2022

Gewoon geweldig .klantvriendelijk. super zou de winkel aan iedereen aanraden

Wessel 23-12-2022

De bestelde wasmachine werd door erg vriendelijk personeel bezorgd. Deze werd ook naar boven gebracht en keurig netjes aangesloten. Na een duidelijke uitleg over de bijzondere extra functies van de wasmachine werd ook de droger die ik al had werd er door de heren boven op gezet en beter aangesloten dan dat ik het zelf had gedaan. De oude wasmachine werd ook gelijk weer meegenomen.
Kort samengevat: een hele goede service en een meer dan tevreden klant

Agnes 23-12-2022

Ze zijn daar vriendelijk wordt goed geholpen
Veel producten om uit te kiezen.

E. Carberry 23-12-2022

vriendelijk en goede service met een goede selectie en toen onze wasautomaat het niet meer deed, ondanks de vakantie periode en ziekte bij het personeel hebben ze dit toch vrij snel opgelost en wij waren daar zeer tevreden over.

Ad 23-12-2022

Bestellen en betalen ging zonder problemen. Product werd snel afgeleverd volgens afspraak. Redelijke prijs, goed product.

Antwan 23-12-2022

Zeer tevreden over Electro World.
ze staan telkens voor mij klaar, niets is teveel.

C. Annen 23-12-2022

Prachtig bedrijf met hele goede service!!!
Goede voorlichting en het plaatsen thuis is ook zeker naar wens gegaan.

Maaike 23-12-2022

Wij hebben een Smeg gasfornuis + oven jaren geleden bij jullie gekocht. En de heteluchtoven werkte niet meer.
Gebeld en volgende dag een erg vriendelijke monteur op bezoek. Alle onderdelen besteld en binnen een paar dagen gerepareerd. Echt top geholpen! En dat een paar dagen voor kerst.

Fam. van Kemenade 23-12-2022

Na levering geconstateerd dat er 1 stuk uit laminaatvloer 1e verd. was gestoten zonder dit te melden. Zelf actie moeten ondernemen om verhaal te halen. Jammer dat dit zo moet. Is dag erop wel geregeld, maar vindt het niet netjes dat het op dag van levering niet gemeld werd door bezorgers.

Samuel 23-12-2022

Aankoop gedaan in de winkel. Medewerker nam ruim de tijd om uitleg te geven en artikelen te vergelijken. Medewerker luisterde goed naar onze wensen.

Auto M. Mensink 23-12-2022

Snelle service en klantvriendelijk. Denken altijd met je mee en hebben een breed assortiment

Fred 23-12-2022

Het duurt soms even, maar dan heb je ook wat. leveranciers laten het soms afweten, maar eenmaal de afspraak voor levering en plaatsing gemaakt liep alles prima.

Kees Berg 23-12-2022

We zijn heel goed geholpen in de winkel, de verkoper nam alle tijd voor ons.
Hij gaf ook goede tips.
De man die de televisie aan kwam sluiten was vriendelijk en zeer behulpzaam.
Wij raden deze winkel zeker aan.

jotien van Dieren-Boltjes 23-12-2022

Altijd vriendelijke en goede service door de jaren heen. Ook speciale service bij de inbouw van een afwasmachine en ijskast. Eveneens een prettige winkel in Baarn. Kortom , een betrouwbaar adres!

Bernisser Handen 23-12-2022

No nonsens, gewoon goede service met oog voor de kosten, ze laten je niet zonder zitten, er wordt altijd een vervanging geregeld.

Fam. Nederstigt 23-12-2022

De winkel is om de hoek. De televisie werd keurig thuis afgeleverd en te gelijker tijd geïnstalleerd zodat hij ook functioneerde met de nodige uitleg hoe het een en ander te bedienen. We zijn er gelukkig mee want we kunnen nu eindelijk met onze oude ogen de letters weer lezen als er ondertiteld wordt.