Emma-sleep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Emma-sleep.nl.

Deze score is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,3

Pascale Rijnders 18-01-2024

ik heb op 19 november een matras besteld die tussen 10 en 17 december geleverd zou worden. Deze is nog niet geleverd. Contact opnemen met de klanten service is voor mij bijna onmogelijk geweest omdat alles via robots gaat. Als ik al reactie of contact kreeg was het via een gekopieerd en geplakte mail waar ik niks concreets uit kan halen. Ik ben al 1.5 maand aan het mailen en ik heb nog steeds geen nieuwe leverdatum. Op de website staat nog steeds dat het matras binnen 4 tot 6 weken geleverd wordt, helaas is dit naar mijn ervaring niet waar.

LKT 16-01-2024

Wat een dramatisch slechte customer service. Lig al 2 maanden op een ingedeukt matras, maar krijg geen normaal contact met Emma-sleep. Pas nadat je publiekelijk negatief scoort, komen ze met een reactie dat het ze spijt. Maar inhoudelijk gebeurt er verder niets met je klacht, behalve dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

WAARDELOOS, en nog heel veel meer..........

Cas 16-01-2024

Dramatische service, geen enkele communicatie, als klant word je volledig in de steek gelaten. Emma Sleep is een onbetrouwbare leverancier. De communicatie is verschrikkelijk, de klantenservice is niet te bereiken, op mails wordt gewoon niet gereageerd. Wij hebben een boxspring besteld welke zonder vooraankondiging in verschillende delen wordt geleverd. De bezorgers van Dynalogic gaven al aan dat heel veel mensen problemen hebben met Emma en soms maanden niks horen. Overigens missen we nog steeds onderdelen en er is geen informatie over wanneer de vertraagde levering wordt verwacht. Als je een nieuw bed wit kopen dan zijn de telefonische slaapadviseurs wel bereikbaar. Zij kunnen je als klant helaas niet helpen en geven zelf aan dat het hele fout gaat bij Emma. Ook reageren managers van Emma via LinkedIn niet op hulp vragen. Dit bedrijf laat mensen volledig in de kou staan. Schandalig!

Marion 15-01-2024

Had ik de reviews maar allemaal gelezen. Een kussen besteld ook netjes gekregen, maar voldeed niet aan de verwachtingen. Na het terugsturen begon de ellende. Geld terug moet jezelf namelijk aanvragen. Dat moest ik zelf maar uitzoeken, door reviews van anderen te lezen…
Het leek geregeld, binnen 14 werkdagen zou het geld teruggestort worden. Na vier weken weer gemaild. Het zou weer een paar dagen duren… nog steeds niets gehoord.
Ik geef nog een aantal dagen, dan is het voor juridische stappen.
Bestel gewoon niet bij dit bedrijf is mijn advies, dat scheelt een hoop ellende!

Prospero 12-01-2024

Emma sleep verdient zelfs die ene ster niet. Klantenservice is nauwelijks te bereiken en als dat wel lukt worden afspraken niet nagekomen, tegenstrijdige dingen gezegd of wordt gewoon opgehangen.

Bezorgafspraken worden niet gehaald, zonder enige melding wanneer dan wel. Vertraging wordt niet gecommuniceerd. Statusupdate online werkt niet. Van de vier onderdelen die begin december zouden komen zijn er drie binnen. De vierde zal na veel erachteraan bellen nu in maart worden geleverd.

Omdat ik van de koop afzie en alles terug wil sturen werd een ophaalafspraak gemaakt. Deze werd niet nagekomen. Daarna zou ik binnen veertien dagen wat horen voor een nieuwe afspraak en u raadt het al: ook dit is niet gebeurd.

Niemand wens ik zo’n afschuwelijke koopervaring toe. Ik ga een klacht indienen bij thuiswinkel want ik heb er geen vertrouwen in dat de spullen ooit worden opgehaald en ik mijn geld terugzie.

Op Trustpilot krijg je altijd dezelfde soort standaard reacties met veel excuses en begrip en daarma…helemaal niks!

Joeri 11-01-2024

Emma-Sleep kun je niet bereiken via telefoon je krijgt dan namelijk een digitale assistent. Oftewel je kan fluiten naar een menselijk medewerker.
Heb een complete bed bij hun besteld en ik krijg alleen een matras opgestuurd. Geen enkele informatie waar de rest blijft. Emails reageren ze maar 1 keer op daarna negeren ze je. We leven in 2024 en je gaat mij vertellen dat EmmaSleep de beste matras specialist van Europa geen fatsoenlijke klantenservice op kan zetten. Belachelijk. Mensen doe iedereen een plezier en blijf weg bij dit soort bedrijven. Je kan anno 2024 niet zulke slechte klantenservice hebben.

Suus 10-01-2024

In november een matras besteld bij Emma en nog steeds niet binnen, al 2x is de levertermijn verzet. Nu na veel moeite de klantenservice te pakken gekregen en kunnen ze nog steeds niet aangeven wanneer de levering wel gebeurd. Het is niet erg om te wachten maar GEEN communicatie is rampzalig voor je bedrijf. Ik koop hier gewoon geen matras meer! Het is zo makkelijk om als bedrijf je klanten te blijven informeren ook al kan je nog niet leveren.... ZOOOOO SLECHT!!!!

Laura Koop 07-01-2024

Ik wacht al een maand op een bedframe dat nog steeds niet geleverd is. Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice. Daar wordt je echt geen steek wijzer van. Niemand kan je verder helpen en je krijgt alleen loze woorden en beloftes. Ook wordt gezegd dat het product niet op voorraad is(???). Hoe kan je dit dan in godsnaam bestellen. Vervolgens moet je hier zelf achterkomen en gebeurd er niks! Ik heb meerdere malen gebeld; daar heb je niks aan, meerdere malen gemaild, daar krijg ik geen reactie op en ook via DM op Instagram geen reactie. Als je een reactie plaatst onder een posts krijg je een bericht dat je een DM moet sturen, of terwijl ze doen maar wat. Echt de allerslechtste ervaring ooit, ik weet nog steeds niet wanneer het frame komt en of het überhaupt nog komt; het is allemaal een groot vraagteken. Ik wil mijn geld terug! Dit nooit meer in ieder geval.

Danny Hoebers 05-01-2024

Op 19 november 2023 hebben wij via Emma-Sleep een bed incl. matras, dekbed en kussens besteld via een Black Friday deal. Na plaatsing van de bestelling hebben wij bericht gekregen dat er een levertijd van 2-3 weken was. Twee dagen na de bestelling ontvingen wij het beddengoed en weer een paar dagen daarna het bedframe zelf. Helaas zat de matras er niet bij. Hiervoor hebben wij contact opgenomen met de klantenservice. Via de klantenservice werd ons kenbaar gemaakt dat de matras niet op voorraad was en deze binnen de gestelde 2-3 weken geleverd werd. Echter na de genoemde 3 weken hadden wij nog geen matras ontvangen. Wederom contact opgenomen met de klantenservice en hier werd ons medegedeeld dat ze de matras niet hadden en dat de levertijd verplaatst was naar de periode 28 december 23 - 2 januari 2024. Vanuit de klantenservice kwam er ook geen oplossing. Er werden alleen maar excuses aangeboden maar verder niets. Er werd niet mee gedacht voor het vinden van een oplossing. Vandaag 2 januari 2024 weer contact opgenomen met de klantenservice. We kregen te horen dat er geen datum bekend was voor de levering van de matras. Hier ben ik echt moedeloos van geworden en heb mijn ongenoegen geuit. Wederom werden er excuses aangeboden en er zou een interne mail gestuurd worden. En dat ik over drie dagen terug moet bellen in de hoop dat ze dan wel een leverdatum hebben. Of ik de matras ooit nog zie weet ik niet. Ik weer wel dat mijn zoon al een aantal weken op een stretcher slaap.
Vanuit deze ervaring is dit mijn eerste en laatste bestelling via Emma-sleep. Ze houden zich niet aan de opgegeven datum voor de levering en de service die je krijgt via de klantenservice is ver beneden niveau. Alleen maar excuses aanbieden maar niet met een oplossing komen dat de matras geleverd wordt. De enigste oplossing was een financiële compensatie.
Mijn advies is om als er een aanbieding is genoeg spullen van de aanbieding in huis te hebben en comptabel personeel bij de klantenservice aan te nemen die oplossingsgericht zijn en niet alleen maar excuses aanbieden.

Op dinsdag 2 januari was een interne mail gestuurd naar een mij onbekende afdeling voor het opvragen van een leverdatum voor de bestelde matras. Binnen 3 dagen werd mij kenbaar gemaakt dat de service afdeling hier een reactie van zou ontvangen. Vandaag 5 januari weer gebeld. En wat kreeg ik te horen. Meneer er is helaas nog geen leverdatum bekend. Om moedeloos van te worden. Wederom duizend maal excuses ontvangen, helaas heb ik niets aan excuses. Gevraagd aan de medewerker of ze met een oplossing kon komen, bijv. met een andere matras, maar dat was niet mogelijk. Ik moest nog even geduld hebben. De enigste antwoorden die ik krijg zijn: mijn excuses hiervoor, ik kan geen leverdatum doorgeven en op de vraag, kom eens met een fatsoenlijke oplossing ipv compensatie, daar krijg je als antwoord op, dat kan ik helaas niet. Ze kunnen je ook niet doorverbinden met een afdelingshoofd of met een andere afdeling. De persoon die je aan de telefoon hebt, daar moet je het mee doen.
Mijn grootste fout van vorig jaar was om een bed te bestellen bij Emma-Sleep. Een matrassen leverancier die geen matrassen kan leveren. Koop hier nooit wat, voor je bestwil.

J. Hoogendoorn 05-01-2024

Bestelling gedaan en betaald van €2760! Verkeerd besteld, gevraagd om aan te passen. Kon niet. Order annuleren en opnieuw een order plaatsen was het advies. Wel geannuleerd, gelukkig geen nieuwe geplaatst! Maar ja, nu mijn geld terug…na heel veel mailverkeer geen steek verder!! Om moedeloos van te worden! Nooit krijg je iemand aan de lijn, alleen maar een chatbot. 1 keer teruggebeld door een Duitse dame in zeer gebrekkig Engels. Wist ook helemaal niets! 28 november geannuleerd en nog steeds geen cent terug. Ben echt pissed! Ga nu mijn rechtsbijstand maar inschakelen. Nog nooit zo’n slecht bedrijf/klantenservice meegemaakt!

Joost 04-01-2024

Matras besteld en de beloofde levering in december gebeurde niet en ook geen communicatie hierover. Meerdere keren gebeld en berichten achtergelaten (je krijgt alleen maar een computer aan de lijn) maar geen enkele reactie.
Nog eens gebeld en net gedaan of ik een nieuwe klant was (tip!) en toen eindelijk de klantenservice gesproken. Levering is nu blijkbaar ergens in maart. De matrassen zullen misschien lekker slapen, maar de Emma organisatie zelf is een nachtmerrie. Inmiddels de bestelling geannuleerd, maar de beloofde bevestiging hiervan moet ik nog krijgen,

Mijn advies: koop je matras ergens anders.

Jens Steensma 04-01-2024

Vreselijke customer service. Zijn onbereikbaar na onvolledig leveren van het bed. Chatbot levert ook geen snelle opvolging op. Bedbodems zijn geleverd, maar matrassen en topper nog niet. Nul communicatie. Kansloos en reden om hier niet meer iets te bestellen.

Iemand 04-01-2024

Aanbieding besteld. Compleet pakket met matras.
Deel nooit geleverd, klantenservice onbereikbaar via telefoon. Chatbot functie werkt niet. Je staat in je hemd bij dit bedrijf

In de steek gelaten Emma klant 25-12-2023

Bundel met bed en matras besteld op 4 augustus met een levertijd van 2-4 weken. . We zijn nu kerst, bijna 5 maanden verder en nog steeds geen bed. Tientallen e-mails en telefoons, meerdere beloftes met leverdata en nog meer excuses. Maar dus nog steeds geen bed ontvangen. Als klant heb je betaald en sta je machteloos. Emma blijft reclame maken voor hun producten maar zou beter even een pauze nemen en de bestaande klanten bedienen. Hoe lang kan een bedrijf haar klanten in de steek laten?

Michelle 23-12-2023

Twee jaar geleden een matras van medium hardheid gekocht (uit de O2 serie, goed getest door consumentenbond). De vormvastigheid is enorm slecht, na twee jaar is het helemaal doorgelegen (ik weeg 55 kilo). Ik heb een gevoelige rug en heb erge rugklachten hierdoor. De klantenservice heeft een nieuw matras opgestuurd vanwege de garantie maar dit matras is veel zachter dan mijn oorspronkelijke matras (waarschijnlijk een verkeerde hardheid/type gestuurd?). Ik slaap nu op de bank want mijn rug verdraagt het niet en mijn man heeft toen gebeld en gevraagd om een harder matras of geld terug. De medewerker verteld aan de telefoon aan mijn man “Prima geen probleem, u krijgt uw geld terug en we versturen nog wel een email ter confirmatie”. We zijn meer dan een week verder en het geld en die email is nooit gekomen, het klonk eigenlijk al te goed om waar te zijn. KLANTENSERVICE LIEGT DUS GLASHARD. Ik wil absoluut geen Emma matras meer, ik ga voor iets kwalitatiefs kijken voor mijn rug.

Wim 21-12-2023

1,5 maanden geleden een matras besteld en betaald. Het matras zou uiterlijk 18-12-2023 worden geleverd. Ik heb op die datum zelf moeten informeren waar het matras bleef. De reactie was er een van veel excuses en veel wollig taalgebruik. Emma Sleep verschuilt zich achter logistieke problemen. Ondanks meermaals aandringen, hebben zij mij nog steeds geen nieuwe leverdatum bekend gemaakt. Het bellen naar de klantenservice heeft geen zin. Deze is op afstand gezet via een (buitenlands) callcenter welke je, via een bandje, een meerkeuze menu opdringt waar je uiteindelijk van het kastje naar de muur wordt gestuurd want een medewerker krijg je uiteindelijk niet aan de lijn. Als.je hetzelfde 020-nummer belt en je kiest voor 'aanschaf nieuw product' i.p.v. 'product reeds beteld' dan krijg je wel een medewerker aan de lijn. Ja, want verkopen willen ze heel graag, echter wanneer jij je product krigt aangeleverd, interesseert hun veel minder. En dan te bedenken dat ze een keurmerk hebben van " thuiswinkel waarborg' en winnaar zijn van de shopping awards 2023! Lieve mensen, bezint voor he begint als je erover denkt iets bij deze webshop aan te schaffen

Hanna 18-12-2023

Bestelling nooit ontvangen. Terugbetaling half jaar later nog steeds niet volledig gedaan. Klantenservice niet bereikbaar. Geen bed en niet al mijn geld terug. Bestel hier niet!

Monique 15-12-2023

Doos mrt een deel vsn de bestelling kapot geleverd. Er missen artikelen. Alleen een chatbot en geen mens. Factuur bij Klarna klopte ook niet. Eindelijk iemand aan de lijn, moet ik weer een mail sturen...maar waarheen? Geen idee. Nergens een mailadres te vinden, klik je op contactformulier, nergens te vinden...Gelukkig was Klarna wel prima te bereiken en heel behulpzaam. Duimen dat alles nog goed komt

Vitor 13-12-2023

The worst experience of my life! First I bought a full bed on 6 October, full payment in advance. The first estimate was to deliver it between 29 October and 8 of November, which was a long time to wait but it wasn't urgent for me. Then it was already 7 November and no contact from Emma. Also the order status page stopped working so I can't even verify the original delivery estimate date.
So I sent a request to customer service which replies on November 10 saying delivery is late and will now be between 18 and 22 November. Days go by without any updates and I contact support again on 21 November which only replied on 25 Nov. Now the support says they don't have any new estimate date and they can offer a compensation for the delay.
Now it is becoming a bit urgent but I am willing to wait a bit longer. Then out of nowhere I get a message from Post office saying delivery is for 5 Dec. I asked support what is going on and after a couple of confused interactions I learn that is just the topper. Few days later I get an email from the delivery company to schedule delivery for 9 Dec. So I arrange to get rid of my old bed on the same day.
But the delivery guy notices the headboard was damaged and couldn't assemble the bed. So he calls Emma support and passes the phone to me. I said I need the bed assembled today and the support person said "no problem" it will be delivered today. But of course it wasn't. So I called many times just talking to a robot on the support line. Left many messages and emails. I only got answered on 11 Dec asking me to send pictures of the damage. They didn't even file my request for the damage headboard!!! Today 13 Dec they are saying it could be between 15 and 28 Dec for the new headboard to be delivered and the bed assembled. Meanwhile I ams sleep on the F*ing FLOOR!!! This is inhumane! There is no compensation that is worth this. Even if I get this bed for free it will be too expensive for my mental and physical health. I am a new father who can't sleep very much already. Now the little sleep that I have is on the floor!

Steven Schouten 13-12-2023

Ik wacht al 4 maanden op mijn bestelling bij Emma-Sleep. De klantenservice is teleurstellend en geeft steeds hetzelfde standaard antwoord. Het bestellen van meerdere producten is een nachtmerrie, met losse leveringen en gebrek aan communicatie. Nu hebben ze zelfs een AI-gestuurde klantenservice, wat resulteert in trage reacties en geen persoonlijke benadering. Ik ben enorm teleurgesteld in Emma-Sleep en raad anderen af om hier te bestellen. Het is een verspilling van tijd, geld en energie.

Wilbert 13-12-2023

Anderhalve maand geleden een matras besteld die binnen 2 weken zou worden bezorgd. Na 3 weken maar eens gebeld toen zou het nog 2 weken duren. Nog steeds niks ontvangen en ook geen update o.i.d. en als ik nu bel krijg ik alleen maar een robot aan de lijn. Het lijkt wel alsof als je 1 keer gebeld hebt, ze niet meer opnemen. Ik bestel hier niets meer.

Sandra 12-12-2023

Helaas was het matras niet naar onze wens, geen probleem zou je denken, want je hebt 100 nachten proefslapen. Alleen terugsturen lukt niet. Ik ben nu al sinds 6 november bezig met retourneren.

Ik wilde het zelfs direct met hun vervoerder oppakken (die ook aangaven dat dat sneller was), daarvoor had ik een MJB nummer nodig. Ook deze was nog niet beschikbaar. Ik heb aangegeven dat wij binnenkort voor langere tijd naar het buitenland gaan en dat het na 6 weken echt snel opgelost moest worden. Het advies was om het matras dan maar bij de buren te zetten. Dat is natuurlijk geen optie het is een matras van 160 x 200 cm.

Ik voel me met mijn rug tegen de muur gezet en bedonderd. Mijn bestelnummer is: 301996718

Andrea Warnier 12-12-2023

Op 7 september bestelling geplaatst voor 2 box springs + toppers! €4400,-! Aangegeven dat het pas de eerste week van december afgeleverd moest worden omdat we gingen verhuizen. Geen probleem werd er door Emma gezegd. Half november gebeld wat de afleverdatum zou worden. Het zou 4 december worden afgeleverd. (Bestelstatus op website werkte niet, want Emma gebruikte nu nieuw systeem, dus telkens moeten bellen!), 4 december werd er niets afgeleverd! Weer gebeld en gemaild. Nee, we hadden eerst track en trace nr. moeten krijgen van vervoerder. Maar het lag bij de vervoerder en het zou nu tussen 11-18 december worden afgeleverd. Aangegeven dat het dan voor de 15e afgeleverd moest worden omdat we dan echt over gingen naar ons nieuwe huis. Vandaag nog geen track en trace. Geprobeerd Emma te bellen, kreeg chatbot, die alleen maar aangaf dat er niemand aan de lijn kon komen. Dus net gedaan of ik een bestelling wilde plaatsen, meteen medewerker aan de lijn!!!, Ik werd meteen verbonden met de klantenservice. Ja, bedden zijn bij vervoerder, ik moest zelf maar even Dynalogic bellen. Echt????? Ik Dynalogic een whatsapp gestuurd. Snel bericht dat zij de bedden in oktober naar Emma hadden teruggestuurd. Ik dus weer Emma via dezelfde manier teruggebeld, enige manier om iemand aan de lijn te krijgen. Klantenservice totaal niet oplossingsgericht en onbetrouwbaar, ze liegen je dus voor waar je bijstaat, bedden lagen niet bij de vervoerder. Geen superviser (op een call Centre???). Werd wel elke keer in de wacht gezet omdat ze moest overleggen. Ze was daar alleen zei ze ook nog, oh ja zei ik: “ik hoor allemaal mensen hoesten op de achtergrond”. Of ik een nieuwe bestelformulier wilde invullen. Het zou dan nog wel een paar weken gaan duren. Wat denken ze daar nu zelf? Mijn bestelling meteen gecanceld. Aangegeven dat ik deze week nog mijn geld terug wilde hebben omdat we nieuwe bedden moeten kopen. Eerst dan maar het geld voor de box springs. Nee, mevrouw, daar staat 7-14 dagen voor. En we betalen pas terug als we de toppers die al afgeleverd zijn hebben opgehaald. Ik kreeg dus niemand te spreken van de financiële afdeling, was niemand aanwezig (daar geloof ik dus ook echt niets van). Dus nu geen nieuwe bedden in ons nieuwe huis en ook nog geen geld om nieuwe te kopen. Echt een ongelofelijk onbetrouwbare leverancier, die zijn klanten in de kou laten staan!

Nathalie 11-12-2023

Wat een bedrijf en wat een verschrikkelijk slechte klantenservice. Bestelling zou in een week komen. Nu, na twee weken vier van de zes onderdelen in twee bezorgingen door twee verschillende bezorgdiensten ontvangen en de bestelstatus klopt al vanaf begin af aan niet. Keuze wanneer wordt gezorgd is er ook niet.

Degenen die je aan de telefoon krijgt, als je door de chatbot heen komt weten niks, doen niks en lossen niks op. Beloven dat er contact wordt opgenomen maar dat gebeurt niet.

Vandaag had ik Ineke aan de lijn. Ze kon op mijn bestelnummer niet vinden wat al verstuurd was en wat niet, terwijl een collega dat vorige week wel kon. Ze zou het 'ehh doorsturen ehh naar de interne ehh afdeling om uit te zoeken wat er mis is gegaan'. Over 4 of 5 dagen word ik terug gebeld of ehh nee ik mag zelf over twee dagen weer bellen.

Ik ben heel bang dat ik mijn geld niet terug krijg als de de producten terug zal sturen, als ik ze al ontvang.. Mijn vertrouwen is in elk geval volledig weg en ik koop hier nooit meer, ook niet als alles nu morgen bezorgd wordt en heerlijk slaapt.

Nona 07-12-2023

Ik koop hier niks meer!

In augustus bestelling gedaan en nog steed niet compleet geleverd. Producten die zijn geleverd zijn beschadigd en het bed frama is van hele slechte kwaliteit! Aan de klantenservice heb je helemaal niks, deze sturen niks anders dan gestandaardiseerde mailtjes zonder concrete oplossing. Het is echt een grote oplichterij en een schande dat dit bedrijf nog aan thuiswinkel zit gekoppeld en nog mag verkopen en adverteren.