Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4207 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adrichem 30-12-2023

Mijn ervaring met expert is zeer goed zowel in de winkel als met het bezorgen van de aankoop.

De Waal 29-12-2023

Goede prijs met nog betere service. heel goed geholpen bij de aankoop en eveneens bij het installeren thuis

a**************@g******** 29-12-2023

Ik had een wasmachine besteld maar omdat deze niet op voorraad was en er een soort gelijke machine maar van een ander merk wel op voorraad met aanraden van de verkoper deze aangeschaft,ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en ik hoefde niet te lang te wachten ook hebben ze mijn oude mee genomen.

Kraaijenbrink 29-12-2023

We zijn netjes geholpen en we krijgen de vaatwasser pas 1 maart

Maar ze denken met ons mee

Toppers in Dinxperlo

d************@h********** 29-12-2023

Werd vlak na het plaatsen van m'n bestelling al gebeld. De verkoper woonde in dezelfde woonplaats als ik en kwam het artikel dezelfde avond nog langs brengen.

t*********@g******** 29-12-2023

Goed advies, mooie service aan huis waarbij de werking van onze aangekochte wasdroger werd toegelicht en onze wasapparaten keurig op elkaar gezet zijn en aangesloten :-) Complimenten!

p********@c******** 29-12-2023

ik ben zeer tevreden over expert er word gebeld over de bezorging en de prijzen zijn prima heb een mooie zuinige koelkast en ook de bezorgers hebben et prima afgeleverd .

Gez 29-12-2023

Overzichtelijke opstelling in de winkel, vakkundig en aardig personeel, goed advies gekregen

Muller 29-12-2023

Het hele proces van oriënteren, adviseren tot de uiteindelijke keuze en daarna de levering en installatie (inclusief uitleg over instellingen en mogelijkheden) verliep uitstekend en niet gehaast. Ook alle verpakkingsmaterialen en de afgedankte apperatuur is keurig meeggenomen. De keuze in de winkel was ook ruim voldoende.

h******************@g******** 29-12-2023

Heel goed geholpen nadat ik online een order plaatste. Beter artikel gekocht. Levering ging niet vlekkeloos maar perfect opgelost. Echte service.

s********@g******** 29-12-2023

Niet alle producten die Expert verkoopt staan in de winkel. Dat is een minpunt.

j********@g******** 29-12-2023

Wasmachine online besteld, gevraagd of ze hem tot in de kelder zouden brengen. Dit deden ze. Levering snel en prima. Oude wasmachine werd meegenomen.

a***********@g******** 29-12-2023

Goed product en vlotte aflevering op de afgesproken tijd door vriendelijke bezorger

Ditmar 29-12-2023

gewoon een goeie winkel. goeie service ook met reparaties. Nooit problemen, alles word keurig afgehandeld

Cor 29-12-2023

Prettige winkel waar je vriendelijk te woord wordt gestaan. Het advies is eerlijk en duidelijk met een goede uitleg. Uitermate tevreden over de geleverde service.

k********@h********** 29-12-2023

Wil je snel een apparaat in huis? Bestel niet bij Expert, je moet er zelf veel en vaak achteraan voor je t binnen hebt.

Valkenburg 29-12-2023

Je kunt altijd op hen rekenen. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en correct geholpen

c******@h********* 29-12-2023

Tijdens blackfriday actie een espressoapparaat besteld online. Gekozen om in de winkel op te halen vanwege de drukte met verzenden. Ik werd binnen een uur gebeld om een afspraak te maken om het apparaat op te halen. In de winkel vriendelijke medewerkers. Helaas vertoonde het apparaat een defect,volgende ochtend gebeld en de medewerkers waren oprecht aan het balen voor

Ij, ik had lang gespaard voor het apparaat. Ik kon meteen langskomen en kreeg meteen een nieuw apparaat. Ze geloofden mij meteen en keken niks na. Top service. Ik kom.zeker terug

f*****@h********** 29-12-2023

Ik ben erg blij met mijn Inventum koeler. Bestelling via site gedaan en de winkel pikte dit weer goed op. Dus ik ben een tevreden klant van Expert

Binnendijk 29-12-2023

Ik ben heel blij met zakloze stofzuiger van AEG zaten nog allerlei accesoires bij en het geluid is lekker zacht en de stofzuiger zuigtabletten heel goed en is ook lekker licht!!Groot verschil met wat ik had!!ik vind het een aanrader!!

a***********@o********** 29-12-2023

Goede tv voor zijn geld, op tijd geleverd,, en vakkundig en vriendelijk en beleefd geïnstalleerd

w********@h********** 29-12-2023

Prima vaatwasser, weinig geluid, netjes. En de grote borden lijken er niet in te passen maar het bovenste deel is in hoogte verstelbaar ;-)

t************@h********** 29-12-2023

Expert prima service en ruime keus, uitstekende bezorging en installeren. Het is fijn dat Expert na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact opneemt en de aankoop nog eens doorneemt. Ik ben bijzonder tevreden

Kassies 29-12-2023

Goede producten.

in elke prijsklasse wel wat uit te kiezen

Prijs/kwaliteit ook dik in orde, ruime keuze, die ook met degelijke uitleg uitgelegd wordt en alle tijd voor de klant genomen wordt en last but not least, altijd voorkomend vriendelijk.

Overzichtelijke winkels met gezellige uitstraling. Al meer dan 20 jaar klant. En wordt het met de medewerkers informeel.

h********@g******** 29-12-2023

Kom graag in de winkel omdat de keuze aanbod goed is en je goed wordt geholpen.