Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Boersma 11-12-2023

Ga naar Expert in Goor en je krijgt op al je vragen antwoord. Ze helpen je overal mee.

7*****@h******** 11-12-2023

Een nette winkel in Ter Apel. Ook goede Service.Veel aanbod in de winkel. Ook online te bestellen of eigen wensen aan te geven.

j********@k****** 11-12-2023

ik heb eerst thuis wat informatie opgezocht. dan in de winkel, kon ik wat gerichter informatie vragen.

e***********@g******** 11-12-2023

Ik ben deskundig, netjes en vriendelijk geholpen bij Expert Nuenen. Een fijne winkel waar ik meestal als eerste binnen stap.

alfons 11-12-2023

Ben na een zeer grote teleurstelling bij een webshop over gestapt naar expert van de hel naar de hemel. goede service prettige manier van helpen en uitstekende nazorg deze mensen begrijpen hoe klanten geholpen moeten worden Expert Naaldwijk geweldig

Top 11-12-2023

goede kwaliteit prijsverhouding. personeel heeft kennis van de producten en neemt echt de tijd voor je. Snelle en behulpzame levering.

l******@h********** 11-12-2023

Het is leuk winkelen en

vriendelijke verkopers leggen alles prefect uit zeker een aanrader de winkel van expert

De Haan 11-12-2023

Expert geeft advies op maat, ook na de installatie kan je met vragen komen. De prijs doet niet onder voor andere leveranciers. Voor meer vakmanschap, assortiment en concurrerende prijzen hoef je niet naar de MM.

Hindriks 11-12-2023

Mijn nieuwe wasmachine werkte niet naar behoren. Er werd meegedacht en heel snel naar een oplossing gezocht. Top team daar in Leersum!

f***********@o********** 11-12-2023

Gerko had al eerder aangegeven dat aankoop het beste op Black Firday gedaan kon worden aangezien de Sonos soundbar dan het voordeligst zou zijn. Goed en eerlijk advies!

Van den Berg 11-12-2023

In korte periode een tv een wasmachine en een Sonos speaker gekocht bij expert en alle drie top advies gehad en zeer tevreden met de producten.

Van den Belt 11-12-2023

Het winkel personeel is altijd relaxed en hebben altijd tijd voor je Een bakkie koffie kan je ook altijd krijgen ze zijn altijd duidelijk Zodat geen twijfel mogelijk is Met afspraken En mocht er toch iets verkeerd gaan los dan zij het altijd perfect op.

g**********@g******** 11-12-2023

Opgezocht internet en daarop keuze gebaseerd. Bij Expert besteld vanwege service uit de nabije omgeving.

Munckhof 11-12-2023

Goede expert service, minder goede van hun sonos toeleverancier bij reparatie. De transactie duurde bijna 4 weken. Wel netjes opgelost.

Gabriel 11-12-2023

Ervaren en verkoper met kennis van zaken die luistert naar jouw wensen en daarin meedenkt en komt met een advies. Heel prettig en correcte afhandeling, ook bij de bezorging van de wasmachine aan huis werd er meegedacht en service geleverd. Zeer tevreden!

Raijmaekers 11-12-2023

de inbouw van de vaatwasser is netjes en vakkundig gedaan een 10 voor de monteur.

Marjan Buitenhuis 11-12-2023

Altijd vriendelijk personeel, duidelijke uitleg waar men tevreden naar huis kan gaan. Zaak,8 december 2023 winkel ziet er super schoon fris uit, parkeren is bij dit filiaal in leersum erg goed. mocht je geen parkeerplaats hebben, ze lopen gewoon even met je naar de auto. dus service ie HELEMAAL TOP.

Sanches 11-12-2023

Slecht en nog slechter na levering, botte afhandeling, geen excuses, onfatsoenlijke reactie, communicatie ver onder niveau, na 3 kwartier in de winkel gesproken te hebben, een mail verstuurd te hebben ondertekend met voor- en achternaam en daarna een korte heer/mevrouw mail ontvangen waarin verder niks stond over de gemaakte afspraken/voorkeuren en verzoeken om bevestiging van die afspraken. Was ik een drenkeling roepend om hulp, dan was Daniel Hulzebos verkleed als hulpverlener de persoon die mij macaber kopje onder duwde met een nare grijns en verder overging tot de orde van de dag. Gelukkig was er nog Jeroen, de bezorger/monteur die anderhalve week na betaling het leed kwam verzachten op zijn begripvolle en sympathieke manier.

Vergouwen 11-12-2023

Wij zijn zeer tevreden, met de behandeling als klant en het product. En komen zeker terug bij deze winkel.

d************@h********** 11-12-2023

Behulpzaam en vriendelijk personeel! Bij het kopen van apparatuur ga ik persoonlijk liever naar een winkel dan online bestellen. Bij Expert in Elst word ik altijd goed geholpen

j***********@g******** 11-12-2023

zeer deskundige hulp bij aanschaf van mijn LG 55 inch TV en goed meedenken naar de oplossing want wij wilden niet in de muur laten boren. Oplossing een zeer stevige standaard!

Scholte 11-12-2023

Zoals altijd weer erg vriendelijk en zeer goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe televisie.

y**********@z******* 11-12-2023

Naast mijn vaste Sonosboxen heb ik nu ook een oplaadbare box gekocht. Makkelijk voor in de badkamer en van de zomer ook in de tuin te gebruiken.

Vos 11-12-2023

Rare Ervaring een internet Philips radio gekocht in Nederland

met een stekker voor de UK dus die past niet in Nederland

de service van Expert om dan een goede te laten bezorgen

is prettig alleen was het pretiger geweest dat de klant hier van in kennis was gesteld en 40 min.

met een open voordeur moest blijven wachten.

Koelkast 11-12-2023

Hebben hier al vaker gekocht ,altijd prima geholpen en afspraken worden nagekomen