HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,2

Sonny 12-12-2021

Hp omen is not good at all I bought the hp omen 17 inch for around 1700 euro two months my laptop is out of warranty and it just brakes down (black screen) the motherboard is dead. So you know what that means! The CPU and gpu are soldered on the board so it will be almost the price of a new one.
I use it for like 5hours a week. I Almost don't game on it around 10days total.
If you count the hours I bin on it it will probably be like around 4 months.
Support team is no where to find!
People please save your hard earned money and don't bay this. All this YouTube reviews only name the small bad thinks about this product. But the most important thing is. that the laptops in this price range must be able to get you 5 years of usage for two hours a day or more. 26 months is just not acceptable. Before baying this check black screen or hp omen error won't start on google and also there reviews about there costumer service !

jan 21-10-2021

zeer slechte service van herstel kapot product
7 september hp laptop gekocht en 8 sept ontvangen
Blijkt de touchpad niet goed te zijn en is deze terug geweest voor reparatie
Komt hij terug is het nog slechter geworden, zit er gewoon scheef in gemonteerd,
Vervolgen hp gebeld en deze constaateerd op afstand met de de camera van mijn telefoon dat hij inderdaat slecht hersteld is en wil hem weer terug voor reparatie
Deze belooft spoed en een tegoedbon van 20,- voor het ongemak.
van spoed is weinig te merken en de bon van 20,- is er ook niet gekomen.
Vervolgen nu 20 oktober maar eens gebeld hoe het zit.
Krijg ik te horen dat de reparatie nu niet onder garantie valt.
Daar zakt je broek toch van af.
Als ik niet had gebeld had ik waarschijnlijk niks gehoord zo het nu lijkt.
Weer van allerlei exuses en maar weer af wachten wat er nu gaat gebeuren.
Had toch wel beter service van hp verwacht maar hier gaan ook weer te veel mensen over 1 ding en word je van het kastje naar de muur gestuurd.
jan 21-10-2021

Goedemiddag HP store,

Het is mij niet te doen om de tegoedbon, deze is nu inmiddels na mijn 2e telefoongesprek met hp alsnog gestuurd.
Het gaat me om de aankoop van een nieuw laptop welke niet goed is en terug is geweest voor reparatie.
Deze reparatie is niet goed gedaan en is weer terug gegaan naar hp zoals besproken met een medewerker van hp.
Vervolgen zou het spoed wezen maar na ruim een week niks gehoord te hebben maar weer eens gebeld hoe het zat.
Daarop krijg als antwoord dat de reparatie niet onder garantie valt.
De aankoop is 6 september gedaan maar tot op heden geen laptop.
Ik vind dit wel zeer slecht van hp.
opt nr. 5073143716

Officiele reactie van HP Nederland 21-10-2021

Beste Jan,
Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met HP. Heeft u de laptop gekocht bij de HP Online Store? Zou u dan het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik uitzoeken wat er mis is gegaan en u de tegoedbon sturen.

HP Online Store

Ton 20-10-2021

HP Pav Desktop TP01-1540nd PC besteld. Bestellen en levering gingen goed maar toen begon de ellende. Ik ben 14 dagen aan het bellen geweest om een code te krijgen waarmee ik een installatie afspraak bij student aan huis kon maken. Student aan huis was prima. Vervolgens heb ik een week zitten wachten op een actiecode om mijn oude pc te laten recyclen. Niks ontvangen en maar weer eens gebeld na 5 dagen kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde waar ik bij customerservice dit zou kunnen aanvragen. Vervolgens via de customerservice site mijn verhaal uitgelegd in een vraag. Inmiddels zit ik alweer 3,5 week te wachten zonder enige reactie van hp. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail waarin mijn bestelde carepack onderweg is (ik weet van niets) Voor informatie kan ik als gast opvragen. Helaas ik kom continue in de Catcha mode te terecht. Vervolgens ingelogd via mijn account want dat kon ook. Helaas daar staat alleen maar de aangeschafte PC. De printer die ik al drie keer toegevoegd heb staat er niet meer in en van het carepack ontbreek elk spoor. Ik heb ook nog een abonnement op instant inkt en dat is de eerste keer ook fout gegaan waardoor ik een week zonder inkt zat. Ik ben wel klaar met HP voor wat betreft de aanschaf van apparatuur.
Aton 22-10-2021

Dank voor uw reactie. Het ordernummer is SCEO36994210.

Officiele reactie van HP Nederland 21-10-2021

Beste Ton, Erg vervelend om te horen dat uw ervaring met HP niet fijn was. Dit is uiteraard niet de manier waarop u het van ons kan verwachten. Zou u mij het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kan ik onderzoeken wat er mis is gegaan en vragen contact op te nemen ivm de recycling. Mijn excuses voor het ongemak.

Team HP Store

Leo van der Horst. 25-06-2021

Niets op aan te merken. Duidelijke site. Gemakkelijk betalen en vlotte levering.

gert kreeftmeijer 14-06-2021

online kopen bij hp is prima in orde en vooral de telefonische hulp die geboden word door hp waarvan de medewerkers goed op de hoogte zijn van de hulp die geboden moet worden,

Han van der Veen 14-06-2021

De gewenst laptop vinden verliep niet soepel; de bestelling en levering van de laptop verliep daarentegen zonder problemen.

Annie G 14-06-2021

Voor mijn printer gebruik ik de inktcartridges 364.
Meestal een 4 pack in de kleuren rood, blauw, geel en zwart. Omdat ik vaak notulen en andere documenten afdruk neem ik altijd een extra cartridge zwart.

Het bestelproces is heel gemakkelijk. Afrekenen kan via IDEAL. De factuur laat ik per mail toesturen.
Groot voordeel is dat je enveloppen gratis kan bestellen.
Hiermee stuur je de lege cardridges ter recycling naar HP. Goed voor het milieu

HP NL Store 05-06-2021

Zonder problemen op de website van HP de keuren Cartridges HP 920XL Zwart-Geel-Magenta en Cyaan besteld
en snelle levering.

Zako45 27-05-2021

Een kwalitatief goed product dat goed is voor het behoud van de levensduur van mijn printer.

Geert 27-05-2021

Toetsenbord besteld (qwerty / us). Krijg je een compleet andere indeling en ze nemen hem niet terug. Want afbeeldingen kunnen afwijken op de site....
Officiele reactie van HP Nederland 28-05-2021

He Geert, Vervelend dat je een verkeerd product geleverd hebt gekregen. Zou je je ordernummer kunnen doorgeven? Dan ga ik kijken of we wat voor je kunnen doen.
HP Store

G. vd Veer 24-05-2021

Een duidelijke en overzichtelijke website. Vooral met de verschillende sales loont het om regelmatig een kijkje te nemen. Bestellen verloopt makkelijk voor zowel privé als zakelijke aankopen. Nette updates over de voortgang van de bestelling en snelle levering.
Officiele reactie van HP Nederland 28-05-2021

Beste vd Veer,

Bedankt voor de goede review! Fijn dat onze service bevalt.

HP Store

Anja 21-05-2021

Prijs kwaliteit is goed. makkelijk bestellen bij HP. Meteen de juiste cartridges in beeld, als je gaat bestellen.
Volgende keer weer!

bakker 20-05-2021

Gemakkelijke shop met genoeg selectie opties van laptops voor zowel de zakelijke als particuliere koper, wat naar mijn idee beter kan is de weergave van wanneer de laptop geleverd gaat worden, als daarna de zending in zijn geheel zoekraakt is dat een reden van irritatie.
Hendigzat 08-08-2022

Vervelend inderdaad maar vooral frustratie wat je krijgt van jullie klantenservice. Na mijn laatste middel een ontbindingsverzoek kreeg ik op 1-8 eindelijk bericht dat mijn systeem inderdaad defect was en dat deze vervangen mocht worden. Hierbij dacht ik laat ik hp nog een kans geven maar jullie collega was "vergeten" te vermelden dat ik dan maar even 6 tot 8 weken moet wachten. Dit terwijl dezelfde pc vandaag voor 19.30 besteld morgen binnenkomt. Ik betwijfel of er een oplossing van uit jullie komt maar de ervaring met hp is tot nu toe om nooit meer een hp te nemen en dit raad ik iedereen aan om dit soort discussie te voorkomen. Dus ook aan u de kans om het op te lossen maar ik betwijfel of ik voor 11 augustus een nieuwe pc heb voordat ik het dossier uit handen geef.

Hieronder de gegevens die uw collega Sueda gebruikt in de mail en hieruit moet het dossier wel te vinden zijn.

HP CRT 5089066837/ OMEN 25L Desktop PC GT12-1000a (ID 1Z1C0AV) CRM:0078690000064

Ron 15-05-2021

Prima snelle levering. Snelle replacement toen de laptop niet goed oplaadde. Minder was dat ik meer dan 2 weken moest wachten op mijn geld bij retour. Wellieswaar is mij verzekerd dat het geld eraan komt, maar totnutoe niks ontvangen.

Toetsenbord 11-05-2021

Duidelijke product omschrijving. Snelle verzending. Goed product.
Ik heb een toetsenbord besteld bij bij HP. Ik bestel dit liever bij HP omdat er dan geen Belgisch, Duits of ander land toetsenbord geleverd wordt.

J.Kuipers 27-04-2021

We hebben contact gehad i.v.m. aankoop printer , maar we hebben na goede uitleg en goede service , toch een andere genomen , maar die was nog niet binnen , dus we wachten even en kopen hem dus n=g altijd , klasse service goede kennis van de jonge man en hij wist waar hij het over had , klant vriendelijk , behulpzaam , klasse service nogmaals , een reden waarom wij altijd bij HP kopen ! ga zo door en de klanten blijven kopen !

Wil 30-03-2021

Er is op de site makkelijk te zoeken naar in dit geval inktpatronen die bij mijn officejet passen. De bestelling is eenvoudig te plaatsen en het gekochte ligt al twee dagen later in de bus.

Ed 29-03-2021

Zakelijk een gaming headset aangeschaft omdat deze over je oren sluit en ik pijnlijke oren kreeg van de koptelefoons die op je oor zitten. Helaas bleek bij binnenkomst van de headset dat er sprake was van een kabelbreuk want ik had maar uit 1 schelp geluid.
gebeld met HP. Het keuze menu is niet duidelijk en te lang. Daarbij had ik als zakelijke klant geen goede keus in het menu om mijn headset te melden. Toen ik iemand aan de telefoon kreeg wilde hij me eerst doorzetten naar consumenten terwijl ik hem zakelijk had besteld. Dat verliep niet helemaal gladjes en nu wacht ik al een week op mijn headset want hij is niet op voorraad terwijl op hp.nl je het vandaag nog kan bestellen en morgen binnen is.... het schijnt dat dat niet van 1 en dezelfde partij is... ik vind dat een beetje vreemd.
Los van deze niet te volgen manier en inrichting bij HP zijn de medewerkers wel heel vriendelijk en behulpzaam. Het is mij duidelijk dat HP zijn interne processen niet goed op orde heeft en dat de medewerkers hun uiterste best doen, vandaar nog wel een 7.

Roma 28-03-2021

Mijn bestelling is op correcte wijze uitgevoerd en ontvangen, bij in gebruik name alles prima verlopen en tot volle tevredenheid weer met heerlijke nieuwe PC aan het werk 👍😊

Duimpje 27-03-2021

Op zoek naar een nieuwe printer kwam ik op de website van HP uit. Van te voren belde ik met de klantenservice omdat de printer die ik op het oog had niet op voorraad was. De medewerker van HP stond me vriendelijk te woord en nam de tijd om mee te kijken of ik de juiste printer ging kopen. Hij raadde me een andere aan omdat ik ook graag foto's print en mijn scans naar mijn mailadres wil sturen. Uiteindelijk kocht ik de HP ENVY 7830 AiO met 6 maanden gratis Instant inkt en 50 euro korting. De installatie van de printer ging erg makkelijk en ook installeren van de app op de telefoon waarmee je op afstand kunt printen en scannen ging ook heel makkelijk. Het werkt ook allemaal super en de printjes en scans zijn boven verwachting. Ik ben dus een tevreden klant van de HP Store.

Irisse 24-03-2021

HP geeft een uitstekende service vooraf aan je aankoop kun je tig keer bellen voor advies en na je aankoop zelfs als je de aankoop bij derden hebt gedaan kun je terugvallen op een uitstekende Technische Dienst Afdeling/Service.

WillemH 15-03-2021

Duidelijke website, snelle levering, concurrerende prijs en het meest belangrijke een goed product.
Zeer tevreden mee.

Gerben 15-03-2021

Ik was op zoek naar een goede laptop voor zakelijk en privé gebruik. Het gebruik van de webshop was eenvoudig. Het was gemakkelijk om laptops te vergelijken en te bestellen. De laptop was op voorraad en met 1 dag geleverd. Inmiddels de laptop al weer een aantal dagen gebruikt en ben zeer tevreden over de prestaties, het 14" scherm is groot genoeg en het gewicht is prima. Ik koop altijd HP producten, De prijs/ kwaliteit is goed, heb er nog nooit problemen mee gehad.

Magali 15-03-2021

I have bought my printer using this online shop. It was easy to compare products and also actually pay for the chosen item. I was able to easily track the product while it was being delivered. Once I had the printer, I have kept buying my ink cartridges online. If for some reason, they are out of the specific item, it's easily noted that they are currently out of stock and you can make another choice.

Dick van Dijk 15-03-2021

Gemakkelijk te vinden en met de reviews ook een betrouwbare product informatie. Voor mij was het snel helder dat het deze printer moest worden. En de afwikkeling was klasse: zowel de aflevering van de printer zelf als de track & Trace informatie.