HP Store - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HP Store.

HP Store stelt zich voor

Bij HP Store vind je het grootste assortiment HP producten online. De HP Store is gespecialiseerd in laptops, desktops, accessoires, printers en printer benodigdheden voor thuis en op kantoor. Snelle en gratis verzending. Voor vragen kun je op werkdagen tot 18.00 uur terecht bij onze klanteservice via 020-6545214 of stuur een mailtje naar hpstore.nl.sales@hp.com.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,2

Peter Grün 13-03-2021

Als bestaande HP klant vond ik de aanbieding voor mijn HP printer op mijn computer: "HP 303 foto value pack zwart/drie-kleuren en 40 vel 10x15 cm" voor een acceptabele prijs van Euro 44,00.

De bestelde inktpatronen voor mijn HP printer werden keurig op tijd bezorgd en werken naar behoren.

Paul van Scheppingen. 12-03-2021

Ik wilde al geruime tijd een nieuwe monitor. In de nieuwsbrief las ik een mooie aanbieding voor type 24F samen met een 3 jarig servicecontract voor een hele nette prijs. Ik heb deze gelijk besteld en de volgende dag al geleverd. Prachtige monitor, kan ik iedereen aanbevelen!

Ron 11-03-2021

Snelle vlotte levering, zoals aangegeven. Jammer dat de XL van 364 niet beschikbaar was.

Zetje2 08-03-2021

De bestelde inktpatroon voor mijn HP printer werd keurig op tijd bezorgd en werkt naar behoren. Weer een tevreden klant.

waterland 06-03-2021

op zich goede kwaliteit , maar ik wilde cartridges bestellen, en de kleuren waren niet te krijgen, wel de zwarte, die heb ik besteld, en ontvangen. niets mis mee. maar als ik nu de kleuren ga bgestellen moet ik nog eens verzendkosten betalen. waarom dit niet eenvoudig bij de eerste bestelling opnemen en versturen als het weer voorradig is.
Officiele reactie van HP Nederland 08-03-2021

Beste Waterland,
Het is niet nodig om verzendkosten te betalen. Op de HP Store is namelijk altijd gratis verzending! Ongeacht het aankoopbedrag.
Ik hoop dat u de kleuren cartridge nu alsnog bij ons wil bestellen :)

L Hondebrink 04-03-2021

Na rond kijken bij verschillende verkopers, toch bij de officielle HP webshop gekocht. Het was daar ook nog het goedkopst! Verder alles duidelijk en snelle levertijd!

Beste Hondebrink,
Heel erg bedankt voor de mooie review! Erg goed om te horen dat onze service is bevallen.
HP Online store

Peter 04-03-2021

Gebruik al ruim 15 jaar HP producten, van Desk Top tot laptop, is een fijn merk en de HP site is ook super fijn om te gebruiken mocht er onverwachts een probleem ontstaan.

Beste Peter,

Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat je blij bent met onze producten.
HP Online store

Willem Vl 01-03-2021

voordelig. razendsnel geleverd, en super bijkomende services.
Garantie Informatie is direct verwerkt

Beste Willem,
Bedankt voor de goede review!

Droppie 28-02-2021

Ook voor oudere een makkelijke shop om eea te bestellen.
Ook de levering is prima, netjes verpakt en op tijd geleverd

Beste Droppie,
Bedankt voor de goede review!

Hans Vegter 28-02-2021

Snel en volgens afspraak afgeleverd, helaas was een dubbelpak zwart + kleuren inktpatroon niet leverbaar.
Vreemd, dat dat niet kan, want goedkoper dan beide patronen los te koppelen.

Dammerlaan 26-02-2021

- prima bestelproces
- snelle levering
- duidelijke communicatie
- scherpe actieprijzen
- degelijk verpakt
- tweede bestelling, er volgen er vast nog meer

André tikkel 25-02-2021

Afspraken perfect nagekomen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Prettige manier van betalen.

Cliff 25-02-2021

Meerdere producten aangeschaft in de afgelopen 2 jaar waaronder een Omen gaming laptop, notebook en Envy printer, Snelle levering, geen gezeur, geen moeite. Prima site met goede zoekfunctie en slimme bundels met accessoires.

dirk 21-02-2021

snelle levering , volgende bestelling weer. duidelijke omschrijving i.v.m betaling.

Mo 20-02-2021

Zeer slecht. Totaal 7x gebeld en nog niet opgelost uren aan de telefoon gehangen. Ze laten mij steeds dezelfde handelingen verrichten. Iedere vertel ik dat ik deze handelingen al diverse malen heb uitgevoerd en toch moet ik dit weer herhalen, schandalig!
Officiele reactie van HP Nederland 22-02-2021

Beste Mo, Vervelend dat je meermaals contact hebt moeten zoeken om je probleem op te lossen. Wat is het probleem precies? Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik nagaan bij onze klantenservice wat er mis is gegaan.

Geer 20-02-2021

De HP-bon van € 50,- die ik met ING-punten heb gekocht, werkt niet op artikelen met korting. Dat vind ik teleurstellend. Over het algemeen zijn alleen artikelen met korting concurrerend geprijsd. Andere artikelen koop ik niet in de HP-store omdat die elders veelal goedkoper zijn.
Het komt er dus op neer dat ik de bon van ING niet zinvol kan gebruiken. Heel jammmer!

S. Dalen 19-02-2021

Hopeloos bedrijf.. Met zo mogelijk nog een slechtere klantenservice.
Bij levering van de bestelde nieuwe printer weigerde de koerier van DHL de oude mee te nemen ter recycling.
Na contact met zowel de klantenservice van DHL en HP kregen we het bekende ' kastje naar de muur' verhaal.

Klantenservice meerdere keren gemaild, uiteindelijk wel reactie gekregen na 3e mail, maar weigeren uiteindelijk de oude printer op te laten halen, want 'deze is van een ander merk en u kunt ook naar de milieustraat' ?

Ali Akdogan 15-02-2021

Ik bestel vaker bij HP store. Prima en vriendelijke website. Waar alles duidelijk staat aan specificaties. Afhandelen gaat ook makkelijk met betaling.

Danny 03-02-2021

Printer aangeschaft, snelle levering, binnen 24 uur!
Aftersales om instant ink te activeren super beleefd!
Zou zo weer een product hier aanschaffen.
En...niet geheel onbelangrijk, ze waren ook nog eens de goedkoopste, zelfs 20% met de andere winkels op Kieskeurig!
Officiele reactie van HP Nederland 03-02-2021

Hoi Danny, Bedankt voor de goede review! Veel print-plezier.

groetjes, HP Online Store

Rian 30-11-2020

Duidelijke site met goede beschrijvingen en mogelijkheid om in detail te vergelijken. Verder snel geleverd en tijdens proces goed op de hoogte gehouden van de processtappen tot en met aflevering.

Shan H 30-11-2020

Mooie site, producten zijn goed beschreven.
De klantenservice is ook echt top. Denken goed met e mee wat je nodig hebt.
Snelle levering

Bernard 26-11-2020

Supersnelle levering. Goede kwaliteit. Refurbished en niet te onderscheiden van nieuw.
Uitstekende concurrerende prijs.

Carla 26-11-2020

Super snelle levering goede kwaliteit. Zeer tevreden over het assortiment.

René 23-11-2020

Prima web-shop, duidelijk en goede filters. Leuke aanbiedingen en snelle levering.
Telefonische helpdesk vriendelijk en hulpvaardig. Gebeld vanwege over de voorraad status van een artikel dat ik wilde bestellen en daarbij prima geïnformeerd en gewezen op alternatieven

Jan 23-11-2020

De ontvangen producten (monitor, toetsenbord en muis) voldoen uitstekend.