visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Mber 20-02-2011

Hele duidelijke site met ruime selectie mogelijkheden om tot een juiste keuze te komen. Ook handige indicatie weergave betreft geschiktheid, particulier,business en school.

habetsk 19-02-2011

Goed telefonisch advies over welke beamer te kopen. Heel snelle en correcte levering. Goed produkt. Helemaal tevreden.

Wietse de Groot 19-02-2011

snelle levering en daarnaast ook een goede service. er waren een aantal schroefjes niet bij een onderdeel geleverd en daarover mailde ik met hen en binnen een dag kreeg ik reactie en ook nog eens nuttig was.

Rabobank 17-02-2011

Prima website en komen afspraak na wat betreft levering. Ene dag besteld om 14.00 uur volgende dag in huis. Prima.

obs Zandloper 16-02-2011

Duidelijke site. Goede productgegevens. Veel op voorraad. Goed op de hoogte gehouden van levering. Zeer snelle levering.

coco1977 14-02-2011

De Beamershop heeft mijn bestelling snel geleverd en de communicatie rondom de bestelling was ronduit goed te noemen.

KOOLSCJ 13-02-2011

De levering van het product was supersnel, binnen 24 uur had ik het pakket in huis. Het product bevalt uitstekend. Ik heb het aanbevolen en getoond aan mijn vrienden.

luxor66 12-02-2011

snel en betrouwbaar.Bij vragen vul je het contactformulier in en je wordt snel teruggebeld door een deskundig iemand.

Jan Bakker23 11-02-2011

Snel geleverd tegen een scherpe prijs, prima service!

Paul Kijker 11-02-2011

Alles prima geregeld.
Volgens opgave afgeleverd en zonder problemen.
Netjes verpakt en compleet.

C.F. Bouwhuisen 05-02-2011

Zeer deskundig en uitgebreid telefonisch advies. Uiterst snelle levering.

W.Platjes 05-02-2011

De mensen welke ik sprak waren vriendelijk en correct.
Het aangekochte product was zeer goed verpakt, om beschadiging tegen te gaan

Een van de betere 04-02-2011

Duidelijke afhandeling van de bestelling. Supersnelle levering, goed verpakt. Goede Prijs. Een aanrader!!!

Rene2386 04-02-2011

Woensdag besteld en betaald via IDEAL, pas de andere week dinsdag geleverd

vanderfran 02-02-2011

really quick delivery, best price and good packing.
Really good !

Kinderoefentherapie Zaanstreek-Noord 02-02-2011

We hebben een beamer besteld, hij zat werkelijk fantastisch verpakt, en werd de volgende dag al geleverd. Goede prijs, uitstekende kwaliteit, we zijn erg tevreden!

Koen1969 02-02-2011

duidelijke website snelle en fantastische snelle levering in prefecte staat zal hier nog bestellen

Marian v.H. 01-02-2011

Bestelling geplaatst en Projectiescherm volgende dag al in huis!
Goed verpakt, snelle levering!

_Kevin_ 01-02-2011

Zeer goede webshop, duidelijk wat op voorraad is en wat niet. Alleen jammer dat de winkel niet op de tweakers pricewatch staat. Daardoor had ik bijna ergens anders besteld. Het overzicht van producten mag iets beter (door het grote aanbod soms onoverzichtelijke lijsten, m.n. bij de projectieschermen).

De levering is door UPS niet helemaal correct verlopen (bezorgd bij de buren zonder mij hiervan te berichten). Ik heb op de track and trace van UPS op een gegeven moment vernomen dat het pakket bezorgd was, dit terwijl ik niks ontvangen had en thuis ben gebleven. Er stond verder niks vermeld bij wie en waar er geleverd was. Dus was even in lichte paniek. Een belletje naar UPS leerde mij dat bij het pakket bij de buren lag. Hier kan de beamershop echter niets aan doen en is door UPS heel correct en snel opgelost.

kortom: een internetbestelling zoals die hoort te zijn! Veel keus, een scherpe prijs en een snelle levering!

Door de goede levering en het goed werkende product heb ik nog geen contact met beamershop moeten opnemen. Echter heb ik door de goede verkoop het volste vertrouwens dat bij een eventueel probleem/aanspraak op de garantie dit geen probleem zal zijn.

A.R 29-01-2011

webpagina: chic maar zou beter kunnen tov producten vergelijken (meer product details tonen)

extreem snelle levering (ook was de tracking informatie op de webpagina van ups verkeerd: dinsdag avond stond er maar het product was er al maandag ochtend)

Martin168 26-01-2011

De terug bel service is goed, vriendelijk en deskundig. Er wordt je niets aangesmeerd maar vooral geluisterd naar wat je wensen zijn. Goede uitleg verschil tussen dlp en lcd. Ben hierdoor voor LCD gegaan en dik tevreden. Heldere indeling website met ruime uitleg en specificaties. Goede prijzen, snelle service, was in no time binnen. Ik raad het mijn vrienden aan.

Jan de Boer44 25-01-2011

Ik had nog een aantal vragen. Telefonisch contact gezocht, goed bereikbaar en geduldig in de uitleg. Geen salespraatjes maar zeer goede produktinformatie ontvangen

Verloskundigen Amsterdam 20-01-2011

Zeer snelle levering, vriendelijke medewerkers aan de
telefoon, overzichtelijke website. Zeer duidelijk. Prima.

BK1948 19-01-2011

De website is duidelijk en bestelling is gemakkelijk geplaatst. De aflevering via UPS heeft te lang geduurd, ze konden de beamer niet afleveren, omdat ze ons adres niet konden vinden! Er is geen poging gedaan om ons te bellen of te emailen om ev. een routebeschrijving te zenden.
Onze nieuwbouwwijk is in 2008 opgeleverd!
Er heeft tot nu toe geen aftersales plaats gevonden, behalve deze beoordeling dan!

cb2011 18-01-2011

Met name de help-desk kan ik een "held-desk" noemen, snel, duidelijk, uitvoerig en goed advies gekregen!