visunext - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over visunext.

visunext stelt zich voor

Visunext is dé partner voor home.cinema en presentatietechniek. Het omvangrijke assortiment met meer dan 3000 merkartikelen bestaat onder andere uit beamer's, projectieschermen, plafondbeugels, reserve lampen etc. etc. Wij voorzien onze uitgebreide internationale klantenkring op snelle en efficiënte wijze van kwaliteitsproducten tegen zeer scherpe prijzen. Onze professioneel geschoolde medewerkers helpen u graag bij het vinden van het passende product.

Restaurant Perron 3 21-01-2012

Ik heb voor mijn beamer een nieuwe lamp besteld super service en goede uitleg. Als ik een nieuwe beamer moet kopen weet ik waar ik moet zijn. Ga zo door.

stallemanski 19-01-2012

Prima service, snel geleverd. Komen hun afspraken na.
Ik ben erg tevreden.

Stefan Koopmanschap 19-01-2012

Supersnelle levering, zelfs zonder de 24-uurs optie. Ik ben enorm tevreden over mijn de producten en de levering.

W. Meijerink 17-01-2012

Zeer tevreden!
Alles is naar wens verlopen. Website is overzichtelijk. Er ging bij mij iets mis. Ik heb contact gemaakt via de live chat en werd meteen geholpen.

Peer C 15-01-2012

zeer tevreden alles naar wens verlopen een keer gebeld met de helpdesk zeer goede infomatie gehad

Johan23345 13-01-2012

Alles super naar wens. Zeer duidelijke website, snelle levering en goede communicatie

Jerry Schun 08-01-2012

Extra accessoires zoeken op de website is bijna niet te doen. Verder zeer tevreden. Jammer dat er een deuk in de doos zat, maar het product was gelukkig heel (vandaar een 9 geen 10)

Flugelmaster 08-01-2012

Levering was vlug en goed,enkel UPS liet een steek vallen.
Ik had een projectordoek besteld,was niet thuis en kwam te weten dat het niet bij mij geleverd was,na een telefoontje gingen ze uitzoeken waar hij was en me opbellen,niets meer gehoord,zelf uitgezocht en gevonden.Verpakking en product heel tevreden van.

frank le beam 06-01-2012

Zeer goede ervaring. Stipte levering, en een pracht van een beamer.
De shop bewering voor expres levering "voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis" is 100% waar. Bestelling gepleegd om 14:55, de volgende ochtend om 10:30 binnen.

Ronald_1973 06-01-2012

Op mijn email met enkele vragen kreeg ik snel een telefonische reactie. Het product dat ik zocht was daadwerkelijk op voorraad. Product is snel en correct geleverd.

Huib 65 06-01-2012

Snelle levering goede prijs stelling veel in voorraad.

H.P.M. Peeters 04-01-2012

Website is overzichtelijk. Duidelijke weergave van producten. Breed en goed assortiment

Was graag vooraf (tijdens aankoop/bestelling) geïnformeerd dat er geen enkele vorm van transportverpakking bijgeleverd werd. Tas of licht koffer o.i.d.

Is naar mijn beleving commercieel gezien een gemiste kans voor de webshop.

Wat ik op de website miste is een verklaring van technische type-omschrijvingen zoals LCD, LCOS, DLP, etc. Mij zeiden deze typen in ieder geval niets. Nog de onderlinge voordelen.

Julian de Vries 03-01-2012

Beamershop werkt erg goed bestelling was snel gedaan en volgende dag al in huis. (voor 15.00 bestellen)

Enige wat wel tegenviel van de presentatie van de webshop is dat ik zelf wel eerst ben gaan zoeken naar revieuws van andere mensen over de website voordat ik wat bestelde.
Verder verliep alles vlot en zijn ze goedkoper dan bol.com of mediamarkt.

Website 6: Ik vond het een beetje tricky om een beamer te kopen bij een website die voor mij totaal onbekend was dus ging ik wel eerst zoeken naar revieuws of andere mensen wel goede ervaringen hadden met de website/winkel.

Bereikbaarheid 9: Internet. E-mailen ging snel bestellen ging snel bezorging was snel.

Bestelling en levering 9: Pakje kwam snel aan en in goede staat, niks te klagen.

After sales nvt.: geen idee wat dit zou inhouden.

Jan Vossen 02-01-2012

eerst gemailed voor een advies. Mijn gebruik gemeld, waarvoor ik de beamer nodig had. Helder en eenduidig advies ontvangen. De beamer doet precies wat ik nodig heb, advies was dus helemaal juist. Besteld rond de kerstdagen, binnen 1 werkdag netjes en compleet in huis. Top zo.

Johan van Belgie 01-01-2012

Materiaal vandaag besteld, morgen geleverd = top.
Op de website heb ik uren gesurfd ( er is nu eenmaal grote keuze ), zonder dit onaangenaam te vinden. In de verschillende zoekmachines stond beamershop telkens met de beste prijs voor dit materiaal.

EQmatica 30-12-2011

Uitstekend service en product

structurele update emails zorgen voor de transparante afhandeling en geeft vertrouwd gevoel.

zeer snel bezorgd.

zeer kwalitatief product tegen zeer scherpe prijs.

sagitario 30-12-2011

Celexon projectiescherm 220 x 124 cm besteld, levertijd zou 2 a 3 wkn zijn volgens de site. echter via Track & trace van UPC was hij al onderweg. En inderdaad de volgende dag al in mijn bezit. (mooie bijkomstigheid)

Product was zeer goed verpakt en alles was compleet.
ook deze 2e bestelling is perfect verlopen, en zal zeker voor mij niet de laatste zijn.

hansbek111 29-12-2011

Alles keurig verzorgd vanaf het moment van bestellen t/m het moment van bezorgen, écht keurig !!!
Zeker een aanrader en voor mij een reden om in de toekomst hier meerdere dingen te bestellen indien nodig,

navanico 29-12-2011

Fantastische SVGA beamer. Nette prijs en razendsnelle levering!

j van westing 28-12-2011

mijn beamer kwam al de dag na de bestelling. Zo snel had ik niet verwacht.
Het apparaat is precies wat ik me er van had voorgesteld en werkt perfect.

zondagspiloot 23-12-2011

Ik kocht er voor de eerste maal met lichte schroom.
Onnodig dus. Goede afspraken die goed werden nagekomen.Een aanrader.

missijk 23-12-2011

keurig netjes op tijd, goed geinformeerd over de status van de bestelling, niet duur

sabinabaciu 21-12-2011

Very good service, had it in house the next day after ordering. The beamer is super, very high contrast, ECO mode available, also very well built and easy to connect to any computer. Highly recommended!

JohnBD 21-12-2011

Nette telefonische informatie voor de bestelling.
Bestelling was binnen 1 dag binnen.
Via mail komt netjes binnen waar je pakket zich bevindt.
Zeer tevreden over deze internet aankoop.

Willem281951 19-12-2011

beamer Epson 6000 EH-TW6000W plus 1 x maal Celexon scherm Home cinema 220 x 122 bij deze winkel besteld en binnen drie dagen in huis Was zeer goed verpakt en alles is compleet afgeleverd door UPS.Beamer is zeer goed mooi 3d beeld en heel stil en heel veel mogelijkheden door alle aansluitingen,moet nog wel de beamer optimaal afregelen maar ben nu al zeer tevreden.Allen is het jammer dat er maar 1 3d bril bij wordt geleverd,dat is eigenlijk tot opheden mijn enigste puntje van kritiek