Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,6

Mesa 02-06-2022

Gistermiddag waterkoker besteld, vanmiddag al in gebruik. Duidelijke website en eenvoudige bestelprocedure.
Officiele reactie van Wehkamp 02-06-2022

Goedenavond,

Wat leuk dat u een waterkoker bij ons heeft besteld en 'm nu al in gebruik heeft. Heel fijn te horen dat u tevreden bent over onze website en over het bestelproces. Wij zijn erg blij met uw positieve review, hartelijk dank.

Frederike Cluistra 24-05-2022

Wij hebben bij Wehkamp een tafel en 6 stoelen besteld, helaas bleken de stoelen niet onder de tafel te passen en wilde ik deze retourneren. Bij aflevering ging het al mis, de bezorgers stonden ruim voor het aangegeven tijdvak voor de deur, gelukkig was ik thuis. Maar toen begon het pas. Ik denk dat er in totaal 3 of 4 retourafspraken zijn gemaakt en al deze keren zijn ze of te vroeg of helemaal niet gekomen. En maar wachten 's avonds. De telefonische bereikbaarheid is erg slecht (meer dan 10 minuten wachten elke keer) en 'zij konden er ook niets aan doen', behalve de klacht melden. Uiteindelijk is mijn zoon maar 6x (met 1 stoel tegelijk) naar een aflevercentrum gelopen en hoor ik nu (ruim een maand later) dat mijn retour is verwerkt... De tafel is gelukkig wel goed, dus vandaar een 3 en geen 1!
Officiele reactie van Wehkamp 24-05-2022

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging en het retourneren niet goed is verlopen. Kunt u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar de klacht? We nemen uw klacht graag in behandeling.

Henk-Jan Dijkstra 14-05-2022

Ik had een vitrine kast gekocht bij de wehkamp. Toen ik hem bij in elkaar had kwam ik er achter dat er een klein stukje van de deur kapot was. Dus bellen met de klantenservice die wist mij te vertellen dat de hele kast terug moest. En dat er geen nu deurtje geleverd kan worden wat ik heel raar vind! Maar hij zou door mijn werk een week later opgehaald worden. Gevraagd of de ophaal service pak materiaal had en het antwoord was ja. De dag dat ze opkomen halen was ik thuis maar zij zeiden dat ik dat niet was dus weer een week verder nu staat er een voor de deur zonder pak materiaal en neemt de kast niet mee. Weer klaterende bellen 1 medewerker zegt dat de kast uitelkaar moet en dat ze deze dinsdag de kast komen halen met in pak materiaal onder tussen krijg ik een mailtje dat ik tegen de bezorger heb gezegd dat de bezorging niet hoef een regel rechte leugen. Weer de klantenservice van wehkamp bellen dat 2 medewerker zegt ook nog even dat ze geen verpakking materiaal mee nemen en dat ik maar bij de supermarkt een paar dozen moet gaan halen. Dat noemen ze service. Nu bijna een maand verder een kapotte kast in de hal en dinsdag de volgende poging . Dus koop niet bij de Wehkamp want als er iets mis gaat leveren ze geen service en je bent zo een paar weken verder!
Officiele reactie van Wehkamp 14-05-2022

Goedenavond

Wat vervelend dat de kast kapot geleverd is en dat het ophalen niet vlekkeloos verloopt. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum en een link of omschrijving van deze klacht? Ik wil graag voor u kijken of ik nog iets kan betekenen.

Gerd 11-05-2022

Geen gezeur snelle levering. Documentatie over aankoop goed toegankelijk via de app
Officiele reactie van Wehkamp 11-05-2022

Goedenavond,

Ontzettend bedankt voor uw lovende woorden. Daar worden we erg blij van!
Dan hoop ik dat we uw goeie ervaringen bij ons kunnen voortzetten.

E de Wit 11-05-2022

Beloofd word “vandaag besteld-morgen in huis” ik bestelde een diepvrieskast op zondag, die zou op woensdag pas geleverd worden tussen 8:00 en 22:00 uur. Dus hele dag vrij geregeld. Krijg ‘s ochtens n mailtje, “ vandaag gaan we niet leveren. Klantenservice wist ook niet te vertellen waarom en wanneer dan.
Officiele reactie van Wehkamp 11-05-2022

Goedenavond

Wat vervelend dat u niet verder bent geholpen met de levering van uw vrieskast. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer, geboortedatum ter verificatie en een link of omschrijving van uw klacht? Ik wil graag voor u kijken of ik nog iets kan betekenen.

Frank Limburg 30-04-2022

Perfeckte online winkel,garantie behandelingen zijn hier ook perfeckt.
Ik doe hier al jaren mijn aankopen.
Officiele reactie van Wehkamp 04-05-2022

Goedemiddag,

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. We zullen ons best doen om u altijd tevreden te houden!

B utrecht 26-04-2022

Pokemon kaarten besteld. Helemaal blij toen ze binnen waren tot ik ze ging openen.
Overal lijm, kaarten aan elkaar geplakt, stickers van de Albert Hein in de verpakking, geen 1 pokemon in 9 boosters van brilliant stars, alleen energie kaarten en trainers. Degene die dit ingepakt heb kon ook niet tellen, in de ene booster zaten er 9 kaarten, in de ander 16. Op de verpakking staat 10??? Het is jammer dat er geen foto bij kan.
Officiele reactie van Wehkamp 27-04-2022

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met een link van deze review, het klantnummer en de geboortedatum zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Jelle 21-04-2022

Gewenste artikel was makkelijk te vinden, werd duidelijk omschreven, was eenvoudig te bestellen en werd de volgende dag geleverd, makkelijker en sneller kan het niet.
Officiele reactie van Wehkamp 25-04-2022

Stevens 19-04-2022

Snelle levering. de volgende dag al bezorgd. gratis verzending vanaf 20 euro . Handig om recensies van producten te lezen. Gunstige prijzen.
Officiele reactie van Wehkamp 25-04-2022

😶 12-04-2022

Ipad besteld, stond geleverd. Eenmaal thuis niks in de tuin, geen briefje, buren hebben niks. Na een onderzoek bleek dat de dhl bezorger het in de gang gezet heeft omdat de deur open stond. Vreemd verhaal, deur kan niet zomaar open. Ook getekend door de bezorger zelf lijkt me, niet mijn handtekening!

Werken totaal niet mee, en de rekening staat nog steeds! Laatste keer dat ik besteld heb bij wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 12-04-2022

Goedenavond,

Wat jammer om te horen dat u uw levering niet hebt ontvangen en dat de afhandeling niet naar wens verloopt. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, wilt u uw e-mailadres + geboortedatum en de link naar deze klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, kunnen wij u verder helpen.

Bij voorbaat dank.

Esther 09-04-2022

Oplichting, sneakers na een jaar €30,- duurder
Als een review met kritiek ze niet bevalt, dan wordt deze niet op hun site geplaatst.

Vorig jaar gympen gekocht en nu zijn dezelfde gympen in de aanbieding €30,- duurder.

Dus veroudert model, maar met 20% korting wel €30,- duurder.

Oplichting!
Officiele reactie van Wehkamp 10-04-2022

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent. We willen u uiteraard zo goed mogelijk helpen. Als we iets voor u kunnen doen, dan kunt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met een link van deze review, het klantnummer en de geboortedatum zodat wij kunnen meekijken.

moraal 06-04-2022

Helaas 10 euro door onze neus geboord nadat ze een pakket hadden terug laten komen van een DHL depot en geld terug gestort hadden waar ze 10 euro van verrekend hadden omdat het met een cadeau kaart was betaald een nieuw xemplaar opgestuurd netjes ontvangen maar moesten de volle mep weer betalen en de 10 euro stond ook niet meer op de cadeau kaart. Op onze mail word niet meer gereageerd.....
Officiele reactie van Wehkamp 06-04-2022

Goedenavond,

Wat vervelend dat er geen saldo meer op uw cadeaukaart staat en dat u geen reacties op uw e-mail krijgt. Wij gaan meekijken naar een oplossing. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, uw adresgegevens en een link van deze klacht zodat wij dit verder kunnen oppakken? Alvast bedankt.

M.S 25-03-2022

Niet geheel volgens verwachting.

Wadmachine besteld. De oude zou mee retour worden genomen. Die staat nog op zolder. Aangevinkt op de website dat het oude apparaat mee retour genomen wordt. De bezorgers van DynaLogic vertikkem het. Omdat het apparaat niet op de begane grond staat.
Nergens in de voorwaarden staat dat dit moet. Ontkoppeld, vrij van water etc etc. Dat staat er wel en daar voldoet het apparaat aan.
Bellen met klantenservice en die vinden het vreemd dat de koeriers het zo hebben aamgepakt. En alleen maar zeggen dat het vervelend is.

Nieuwe wasmachine besteld bij CoolBlue. Daar staat op de site dat ze het apparaat meenemen vanwaar die gebruikt wordt. Betere service dan Wehkamp. En transparanter.
Officiele reactie van Wehkamp 25-03-2022

Goedenavond M.S,

Wat jammer dat u onze service als minder prettig hebt ervaren.
Ik verwijs u hiervoor graag naar onze website over de voorwaarden van de service 'meenemen van het oude apparaat'. Daar wordt wel degelijk aangegeven dat de machine ontkoppeld, vrij van water en naar redelijkheid schoon moet zijn. Als de machine daar niet aan voldoet, kan het niet meegenomen worden om schade aan andere leveringen die de bezorgers bij zich hebben te voorkomen.

Maar fijn om te lezen dat u inmiddels een nieuwe machine in huis heeft, ik wens u veel plezier van uw aankoop!

Mocht u nog andere vragen hebben voor ons, staan onze medewerkers van de klantenservice u graag te woord.

Angela zandbergen 22-03-2022

Jullie zijn nog geen 1 ster waard. Eerste bestelling vonden jullie het bezorgadres prima en de bestelling van gisteren werd ook vanavond, zoals het hoort netjes ontvangen……
Maar de 8 luchtjes Hugo Boss Unlimited 100ml voor 14,00 euro per stuk die kunnen mijn huis zogenaamd niet bereiken. Jullie hebben een fout gemaakt met de prijs en jullie doen liegen en bedriegen nu om hier onderuit te komen. Vanavond werd mij tijdens het chatten gezegd dat het pakket weer geretourneerd is naar wehkamp en dat ik de bestelling op nieuw kan doorgeven. Nou dat heb ik nu gedaan via de chat bij medewerkster xxxx en die zou het in orde maken als ze op voorraad zijn. Nou binnenkort komen ze bij Wehkamp weer retour dus dan verwacht ik ze heel snel. En dan wederom geen leugens dat adres onvindbaar is of label onleesbaar is want dan krijg ik geen melding dat het binnenkort snel bij mij bezorgd wordt ! Jullie liegen & bedriegen en ik haat mensen die liegen en al helemaal bedrijven die zo met hun klanten omgaan! 😡De luchtjes die vandaag bezorgd zijn kunt u ook terugkrijgen en ik bestel NOOIT meer bij dit vreselijke klantonvriendelijke flut bedrijf die nog niet eens een fout toe willen geven en liever de klant bedonderen 😡🤥
Vandaag 22/3 krijg ik reactie dat ik moet afwachten of de luchtjes retour zijn bij Wehkamp en zo ja dan mag ik ze alsnog voor die prijs bestellen
Heel bijzonder. Hun maken een fout en nu moet ik op gaan letten of de luchtjes weer op de site staan hahaha 🙈😂KnetterGEK Wehkamp !!!!
Als mijn luchtjes retour komen….. wat nooit zal gebeuren want je hebt ze nooit gestuurd dan kunnen jullie ze toch opsturen? 🤬 WTF wat een oplichters zijn jullie 🤮
Precies op dit pakket zat de verkeerde sticker haha maar die andere 2 niet. Gadverdamme wat heb ik een hekel aan liegen en draaien 😡
Zeg gewoon wij hebben een fout gemaakt en we geven u een tegemoetkoming maar liegen 🤥
Gele slechte zaak dit!!!
Ik zal nooit meer iets bij jullie kopen en de damesluchtjes komen retour stelletje oplichters !
Ik maak dit overal bekend
Officiele reactie van Wehkamp 23-03-2022

Goedemiddag,

Over deze kwestie hebben wij al met u contact opgenomen en daar verwijzen u naar.

Tom Z. 14-03-2022

Deze review al eerder elders geplaatst;

Anderhalf jaar geleden een irobot roomba stofzuiger gekocht voor bijna 400 euro bij wehmap. Al snel mankeerde dit apparaat van alles. Elke dag een verrassing of het apparaat zijn taak (volledig) had uitgevoerd. Na driekwart jaar uiteindelijk opgestuurd ter reparatie omdat hij z’n taken bijna helemaal niet meer uitvoerde. Kreeg het na een aantal weken terug zonder verbetering en bovenzijde geheel zwaar bekrast. Apparaat is waarschijnlijk op een werkbank vol troep ondersteboven open geschroefd zonder er even iets van een kleedje onder te leggen. Weer terug gestuurd en deze is uiteindelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Uiteindelijk goed opgelost dus. Helaas begon de ellende al snel weer van voor af aan. Weer na driekwart jaar opgestuurd ter reparatie. Uitkomst was dat de accu aan vervanging toe was en valt niet onder fabrieksgarantie. Keuze uit terug sturen of nieuwe accu voor 120 euro. Terug laten sturen en op vakantie gegaan. Tijdens vakantie nog een klacht naar wehkamp gestuurd over de uitkomst en dat we het vreemd vinden dat de accu niet onder fabrieksgarantie en/of wettelijke garantie (beide) van 2 jaar valt. Terug van de voorjaarsvakantie retourdoos van de irobot geopend en tot onze grote verbazing wederom was deze weer zwaar bekrast. Weer klacht naar wehkamp gestuurd en van een individueel persoon van de klachtenservice een snoeilelijk bericht terug gekregen. Ze schreef alles in de “ik” vorm en concludeerde o.a. dat we definitief geen aanspraak konden maken op garantie, dat we de doos pas na een week geopend hadden dus waarschijnlijk zelf de irobot beschadigd konden hebben (terwijl we foto’s hadden gemaakt en meegestuurd uit ervaring van de vorige keer). Na alle ellende die je hebt meegemaakt krijg je uiteindelijk ook nog eens zo’n reactie van een zeer incompetente medewerker, verschrikkelijk. We gaan nu een officiële klacht indienen over deze persoon bij wehkamp en we geven wehkamp zelf nog de kans om dit op een nette manier op te lossen anders zullen we dit door onze rechtsbijstand verder op laten lossen. Wat een slechte ervaring zeg, bah!

Hierop reactie gekregen om naar socialmedia@wehkamp te mailen om alsnog de klacht op te lossen.
Kreeg echter gewoon bericht van dezelfde klantenservice met dezelfde botte uitkomst.
We gaan nu echt keiharde juridische stappen ondernemen en voor ons nooit geen wehkamp meer.
Officiele reactie van Wehkamp 18-03-2022

Goedemorgen,

Graag verwijzen wij u naar ons eerdere mailcontact.

fred330 09-03-2022

Wehkamp is altijd op tijd met verzenden , heeft een goede service ook hun reparatie service en of retour zenden gaat gemakkelijk
Officiele reactie van Wehkamp 11-03-2022

Officiele reactie van Wehkamp 11-03-2022

Richard 07-03-2022

In januari een iPad 2021 besteld, waarbij nadrukkelijk op de website stond vermeld vandaag besteld, morgen in huis. Na bestelling gelijk een mail ontvangen met een bezorgmoment voor de volgende dag! Later in de week pas een mail ontvangen dat het product niet meer leverbaar is! prima dan wil ik graag m’n geld retour zodat ik bij een andere winkel een iPad kan aanschaffen, echter niet mogelijk omdat ik met een cadeaukaart heb betaald, tegoed staat nu al bijna 2 maanden op mijn wehkamp account omdat het nog steeds niet leverbaar is terwijl andere aanbieders de iPad op voorraad hebben. Had natuurlijk hier geen iPad besteld als ik wist dat het niet de volgende dag werd geleverd ook worden er geen alternatieven aangeboden door de klantenservice. Slechte zaak en ook de laatste keer dat ik hier iets bestel

Goedenavond,

Wat vervelend dat de iPad niet voorradig bleek te zijn. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht?

Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Fieneke 07-03-2022

Geweldige hartverwarmende hulp van de klantenservice bij een persoonlijke situatie! Alleen maar lof!

Goedemorgen,

Wat fijn dat u zo tevreden en naar wens bent geholpen door onze klantenservice! Bedankt voor deze lovende woorden.

Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe!

T. Peters 04-03-2022

Contact gehad met Wehkamp klantenservice i.v.m. een bij Wehkamp gekochte staafmixer van fabrikaat Braun, waarop een cashback actie zou liep. Ben echt perfect geholpen. Medewerkster nam de tijd en doorliep met samen mij de cashback actie van Braun. Aangeboden advies opgevolgd. Door klantenservice werd aangeboden dat, indien het via Braun niet zou lukken, Wehkamp de cashback eventueel op zich nam. Na contact met Braun klantenservice is dit echter niet nodig gebleken. Top!

Goedemorgen,

Wat fijn om te horen dat u perfect bent geholpen door een collega van mij en dat de cashback bij Braun goed verlopen is. Ik wens u heel veel plezier met de staafmixer!

Jos 02-03-2022

De bestelde kruimeldief werd de volgende dag geleverd. Hij bleek echter stuk. Alhoewel ik eerst ontevreden was, heeft de afhandeling mij aangenaam verrast. Omdat er op dat moment geen nieuwe exemplaren op voorraad waren de kruimeldief naar de reparatierafeling gestuurd. Reparatie was niet op korte termijn mogelijk. Gelukkig was er nieuwe voorraad en binnen een week een nieuwe kruimeldief ontvangen. Ik ben over de afhandeling zeer tevreden.
Officiele reactie van Wehkamp 02-03-2022

Goedenavond.

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze klacht afhandeling. Dit is waar wij het met zijn allen elke dag weer voor doen. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Webcareteam Wehkamp.

Rob 12-02-2022

Ik heb gekozen voor Wehkamp vanwege de gebruiksvriendelijkheid van de site en ook niet onbelangrijk, de lage prijs van het product. Ook is de levering van het product via DHL, zonder problemen netjes thuis gebracht.
Officiele reactie van Wehkamp 18-02-2022

Goedenavond.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze artikelen en natuurlijk de levering ervan. Dit is waar we met zijn allen elke dag zo hard voor werken. Mochten we u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag.

Webcareteam Wehkamp.

Ontevreden 09-02-2022

Superslechte ervaring. Alles wat mis kan gaan ging mis.
Hoekbank besteld. Levering door Dynalogic veel later op de dag dan dat ze aangegeven hadden.
Vervolgens bleek de verkeerde bank geleverd; hoek rechts ipv links. Moest alles weer inpakken. Bank was van de site afgehaald, uitverkocht.
Kon pas week later weer worden opgehaald, waardoor ik m’n kont niet kon keren in huis met die grote verpakkingen.
En vervolgens werd het wederom veel later dan het afgesproken tijdsvak door Dynalogic opgehaald.
En iedereen is aardig en begripvol, alleen je hebt er geen reet aan en zit ik met de gebakken peren. Na 4 maanden heb ik geen nieuwe bank en kan ik helemaal overnieuw beginnen.
Niet meer bij Wehkamp dus…
Officiele reactie van Wehkamp 18-02-2022

Goedenavond.

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde bank had ontvangen van ons. Is het inmiddels allemaal voor u opgelost? Als dat niet het geval is wil ik graag met u meekijken of ik nog iets kan betekenen. Ik ontvang daarvoor graag een e-mail op socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer en geboortedatum ter verificatie, samen met een korte omschrijving of link naar deze klacht. Dan kijk ik graag mee naar een oplossing.

mooihoor 03-02-2022

Op zich had ik een mooie deal/aanschaf van een produkt wat ik wilde en wat wehlamp voor een zeer concurrerende prijs aanbood. Buiten dat ik vond dat zo'n chromebook in zijn eigen verpakking dan in een te grote doos geleverd werd zonder opvullend materiaal.... Dus dat was eigenlijk niet goed..
Helaas was ondanks dat de chromebook voor wat het was helemaal prima.. Het bleek toch niet wat ik wil. Ik had dit niet voorzien. Dus teruggestuurd, en dat moest via DHL.. Op zich is dit ook heel eenvoudig.. Aanmelden en het product in zijn eigen verpakking gewoon terugsturen in de verzenddoos waarin het kwam waar een sticker op zit die ook voor retour gebruikt wordt. En je krijgt een mail met links om het pakket te volgen. Echter het pakket bleef na ophalen van het dhl servicepunt hangen bij dhl in sorteercentrum.. Dat duurde wel 10 dagen. En om dan dit even snel kort te sluiten gaat gewoon niet makkelijk.. Telefonisch in de wacht voor 20 minuten.. Etc, etc. En dan komt het nog niet verder bij dhl.. Dus na een paar dagen ga ik nie tnog eens 20 minuten in de wacht. Waarom kun je niet via je loging gewoon een korte mail sturen waarop je dan een case-nummer krijgt en antwoord. Dan maar via twitter.. ??? Ik ben niet sociale media kundig. Dus dit was een slecht eervaring.
Afijn nu dan toch was het retourpakket bij wehkamp aangekomen en meteen verwerkt blijkbaar. Of dit 100 % alleen een DHL probleem was ??? Ik weet het niet.
Snel met een korte mail direct contact zou veel frustratie bij mij weggehaald hebben.. Elke keer 20 minuten in de telefonische wacht en uitpuzzelen met twitter en facebook wat ik niet heb. Is mij teveel van wat ik niet op mij hals wil halen. Dus DHL, communiceer.. of wehkamp.. maak lijnen snel en kort..
Officiele reactie van Wehkamp 04-02-2022

Goedemorgen.

Wat fijn om te lezen dat het goed is gekomen met de retourverwerking van uw geretourneerde chromebook. Kunt u ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met hierin uw klantnummer en geboortedatum ter verificatie en een link of korte omschrijving van uw klacht over het contact en de communicatie? Graag zet ik dit intern door zodat we ons kunnen blijven verbeteren.

AVE 01-02-2022

Duidelijke website, supersnelle verzending. Voor 12:00 besteld: dezelfde dag afgeleverd.
Geen onnodige verpakking, gewoon in de doos van de fabrikant..
Officiele reactie van Wehkamp 01-02-2022

Goedenavond.

Bedankt voor deze mooie review. Dat waarderen wij heel erg. We hopen dat we uw goede ervaringen bij ons kunt voortzetten :-)

Matig tot slecht 29-01-2022

Een vijf en deze zijn te danken aan de 2 vriendelijke bezorgers. Extra betaald met garantie, binnen een tijdslot van 3 uur, die we zelf konden kiezen waarop de bezorging zou plaatsvinden. Ook aangevinkt dat onze oude koelkast mee zou worden terug genomen. Bij aankomst ( 2 uur
n a de laatste minuut van ons tijdslot voorbij was ) kregen we van de bezorgers te horen dat ze de koelkast helemaal niet naar boven mochten tillen, dit puur wegens kans op schade. Na fooi te hebben gegeven en op ze te hebben ingepraat deden ze dit alsnog met mijn hulp ( 3 man sterk ). Ze mochten ook geen spullen retour nemen dus al met al was er niks zoals afgesproken was via de website van Wehkamp, waar deze jongens niks aan konden doen gezien zij beide werkten voor een ander bedrijf dan de Wehkamp zelf; lekker zooitje daar!!
Officiele reactie van Wehkamp 29-01-2022

Goedenavond.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw koelkast niet naar wens was. Ik wil graag met u mee kijken wat er aan de hand is en natuurlijk met u kijken naar een oplossing. Kunt u ons een e-mail sturen met hierin uw klantnummer, uw geboortedatum ter verificatie en een link of omschrijving naar deze klacht?