Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,7

Pater 08-05-2021

Je besteld een bbq blijkt op voorraad. Na 3 weken niets te horen blijkt het al 2 weken uitverkocht en krijg je niets te horen. Bestel hier nooit meer wat. En nog afschepen met een waardebon van 7.50 euro terwijl het artikel 300 Euro was . 😡😡
Officiele reactie van Wehkamp 12-05-2021

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat u teleurgesteld bent door het uiteindelijk niet kunnen ontvangen van uw bestelling.
We kijken graag verder met u mee naar waar dit de mist in kan zijn gegaan.

Zou u daarvoor via de mail uw klantgegevens door willen geven, samen met een link naar deze review? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Johan 04-05-2021

Wow wat veel slechte recenties, waarschijnlijk omdat iedereen die keurig geholpen wordt, of waar netjes bezorgd is, geen reactie achterlaat.
Ik ben keurig geholpen, ik had 2x een Grand foulard besteld, 1 kleine en 1 grote. Na bezorging bleek de grote toch iets te groot, dus die retour gestuurd. Binnen een week mijn geld terug gekregen.
En ik wilde dus nog een kleine er bij bestellen. Bleek hij 11euro duurder te zijn dan de week ervoor.
Gebeld en kon hem voor dezelfde goedkopere prijs krijgen. En dat het de volgende dag bezorgd wordt!

Top service.
Officiele reactie van Wehkamp 05-05-2021

Goedemorgen,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Nog veel plezier met de bestelling.

Gerard 03-05-2021

Onlangs een nieuwe wasmachine besteld bij Wehkamp, veel witgoed aanbieders bieden als extra service aan de oude machine gratis aftevoeren, zo ook Wehkamp.
Helaas maakt Wehkamp deze belofte niet waar.
Bij ons voldeed alles aan de voorwaarde zoals Wehkamp deze zelf stelt, echter de bezorger weigerde het oude apparaat mee te nemen.
Volgens eigen zeggen was hij niet verzekerd voor persoonlijk letsel bij een evt. ongeval.
Uiteraard direct contact opgenomen met Wehkamp klantenservice, maar ze laten ons mooi in ons eigen sopje gaar koken (sopje, wasmachine 😊).
Overigens daarna meerdere malen Wehkamp de kans gegeven het oude apparaat alsnog op te halen, helaas staat nog steeds onder aan de keldertrap.
Nieuw witgoed aanschaffen en het oude gratis laten verwijderen, kies NIET voor Wehkamp mensen.
Officiele reactie van Wehkamp 04-05-2021

Beste meneer,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het meenemen van uw oude wasmachine niet goed gegaan is en dat u niet tevreden bent over de klantenservice. Wij kijken graag met u mee naar een oplossing.
Wilt u uw mailadres en geboortedatum samen met de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij nemen uw klacht dan graag in behandeling.

Pierre 29-04-2021

Slechte klantenservice niet behulpzaam werkt niet mee aan oplossingen
WHEKANP IS WHEKANP NIET MEER WAT HET WAS
Je kan beter bij de plaatselijke winkel kopen
( is nog goedkoper ook )
Voor mij geen whekanp meer
Officiele reactie van Wehkamp 29-04-2021

Goedenavond,
wat jammer om te horen dat u niet goed bent geholpen door onze klantenservice. Graag hoor ik van u wat er aan de hand was en hoe wij u verder kunnen helpen.
Wilt u uw klantnummer of e-mailadres, geboortedatum en omschrijving van uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij nemen uw klacht dan graag in behandeling.

Norine 14-04-2021

Slechte service
Ik had een wasmachine besteld op afbetaling, inclusief neerzetten en installeren en mn oude apparaat mee terugnemen. Bezorger komt alleen naar boven om te zien wat voor aansluiting ik heb. Hij vertelt mij dat omdat het geen stekkeraansluiting is, hij dit niet mag doen. Ik vertel m dat hij dr wasmachine alsnog mee naar boven mag nemen en dat mn vader het dan wel gaat aansluiten. Hij vertelt me dat in dat geval wel de garantie gaat vervallen, maar dat ze morgen terugkomen met een monteur die wel toegestaan is om dit aan te sluiten. Hij gaat naar beneden om, dacht ik, zn collega te halen voor het op de plaats zetten van het appatuur. Maar nee, ze rijden weg! Ik krijg vervolgens een mail met annuleringsbevestiging, terwijl ik t nooit had geannuleerd! Ik bel de klantenservice, ze vertellen me dat wat de bezorger mij vertelde dus niet klopte. Dat het zelf aansluiten niet te maken heeft met garantie. En omdat de bezorgers terugkeren met de apparaten, het automatisch een annulering word en ik de wasmachine opnieuw moet bestellen. Maar omdat ik voor afbetaling in termijnen gekozen had, t wel zou kunnen betekenen dat ik moet wachten tot alles verwerkt is en dat kan tot een week duren. Echt waardeloze klantenservice! Een bedrijf dat klaarblijkelijk gekochte producten niet wil leveren. Ik koop hier nooit meer en haal mn wasmachine wel ergens anders.
Officiele reactie van Wehkamp 14-04-2021

Beste mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het leveren van uw wasmachine niet goed gegaan is en dat u niet tevreden bent over de klantenservice. Wij kijken graag met u mee naar een oplossing. Wilt u uw mailadres en geboortedatum samen met de klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Dan kijken we er samen naar.

webcareteam wehkamp

Ghazal 12-04-2021

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en ook mijn bezorgadres aangepast. In het bevestigingsmail stond ook het juiste adres. Vandaag bleek de bestelling toch op weg te zijn naar mijn oude adres. Ondanks dat ik drie keer contact heb gezocht met de klantenservice, werd ik door geen van de drie medewerkers echt op weg geholpen. De eerste (telefonisch) heeft me niet volledige informatie gegeven over wat ik kon verwachten NA het annuleren van de bezorging, op de chat kreeg ik na een uur geen reactie meer van de medewerker (geen bot), en bij de derde medewerker (weer telefonisch) kreeg ik pas uitleg nadat ik heb doorgevraagd. Op de opmerking dat ik me niet echt geholpen voelde na meerdere contacten met klantenservice, kreeg ik weinig tot geen reactie terug. Ook geen excuses of iets in die trant, terwijl de fout door het systeem van Wehkamp gemaakt was. Laatste keer dat ik bij Wehkamp iets bestel..mij niet gezien hier.
Officiele reactie van Wehkamp 13-04-2021

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat uw pakket niet bij het juiste adres is afgeleverd. Ik neem uw klacht dan ook graag in behandeling. Zou u daarvoor uw klantnummer, geboortedatum samen een omschrijving van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Anton 06-04-2021

Erg slechte onlinwinel, die houdt zich niet aan de Europese regel wetgeving van bijv. 14 dagen bedenktijd.
En de prijzen zijn altijd duurder dan andere grote online winkels. Bijv. altijd duurder dan ..... ook.
Officiele reactie van Wehkamp 06-04-2021

Goedendag,

Ik begrijp dat u een klacht heeft over een artikel dat u bij ons heeft gekocht. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uitleg van uw klacht? Via die weg nemen wij uw vraag graag verder in behandeling.

Barney de Jonge 16-03-2021

Heb voor de eerste keer iets besteld bij Wehkamp. Dit is ook direct de laatste keer. Ik betaal extra voor de aansluiting voor een wasmachine die ik besteld heb, komen er eerst 2 mannen die zeggen dat zij geen tijd hebben. Vervolgens neem ik contact op met Wehkamp, krijg ik ineens een ander excuus. Dat ik zelf de aansluiting moet doen en het loskoppelen van de oude machine. De nieuwe machine die nu ongebruikt in me woonkamer staat word morgen weer opgehaald en ik ga een wasmachine bestellen bij iemand die wel de afspraken nakomt. Na al wat gezocht te hebben, kom ik erachter dat de meeste aanbieders dit gewoon gratis doen haha, gratis en afspraken nakomen klinkt beter als ervoor betalen en er niks voor krijgen! Bedankt Wehkamp! Tot nooit!
Officiele reactie van Wehkamp 16-03-2021

Goedenavond,

Jammer om te lezen dat de levering niet naar wens is gegaan. Om je klacht verder in behandeling te kunnen nemen hebben wij jouw klantgegevens nodig, zoals jouw e-mailadres + geboortedatum en de link naar de klacht. Dit kan je sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij de klantgegevens hebben ontvangen nemen wij jouw klacht in behandeling.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Webcareteam wehkamp

Sylvana 12-03-2021

Belachelijk goede service. Altijd op tijd en ook in deze drukke tijden super snelle bezorging. Wil je iets retouren hoef je niks te printen gewoon makkelijk. Super!!
Officiele reactie van Wehkamp 12-03-2021

Beste Sylvana,

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Dit zien wij natuurlijk graag.

Wij hopen u weer snel te zien met een leuke nieuwe bestelling.

Ger 08-03-2021

Ik heb slechte ervaring met tinka de financiele tak van wehkamp . Ik moest normaal 8€ per maand betalen kreeg ineens een e-mail ik moest 50 € overmaken heb toen 73€ overgemaakt om sneller klaar te zijn met betalen. Bleek later dat de mail niet bij mij terecht had mogen komen want die was van een andere klantl nou en drie dagen later kreeg ik een mail dat ik mijn maandelijkse 8€ alsnog moest betalen toen heb ik de knoop meteen door gehakt en de laatste honderd euro betaald en mijn account opgezegd . Dit is wel heel erg slecht gelopen jammer want foor de rest had ik geen klachten ,maar als het financiele gedeelte niet naar behoren werkt ben ik het vertrouwen helaas kwijt in deze.
Officiele reactie van Wehkamp 09-03-2021

Goedemorgen,

Jammer om te horen dat u een slechte ervaring met Tinka hebt gehad. Wilt u uw klantnummer, geboortedatum en een link of korte omschrijving van uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl
Wij nemen uw klacht dan graag in behandeling.

Vannessa 08-03-2021

Op 20 dec 2020 Krups espresso volautomaat gekocht.
13 feb ter reparatie aangeboden het apparaat geeft geen schuimmelk meer en geen warm thee water.
Veel tekentjes en gedoe je alles behalve klantvriendelijkheid.
5 maart het koffiemachine incompleet retour sterker nog niet gerepareerd terwijl dat ze melden dat tie gemaakt is.
5 maart de oplossing van Wehkamp klantenservice is weer ter reparatie aanbieden.
Officiele reactie van Wehkamp 08-03-2021

Goedenavond,

Ik begrijp dat u niet tevreden bent met onze service, uiteraard sorry daarvoor. Graag pak ik de juiste gegevens erbij en kijk ik wat ik voor u kan betekenen.
Vriendelijk wil ik u vragen om uw klantgegevens + geboortedatum en een korte omschrijving of link van de klacht te mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij de e-mail hebben ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken.

W. 05-03-2021

Besteld artikel is zonder toestemming tijdens het vervoer retour gezonden, terwijl ik bericht kreeg dat het zou worden geleverd. Week later krijg ik te horen dat het product niet meer komt, ondanks de bevestiging dat het product wordt geleverd en blijkt het product in de tussentijd uitverkocht. Slechte communicatie en bovendien geen hulp bij het afhandelen van dit probleem.

E.J 04-03-2021

Waardeloze winkel, zeer slechte klantenservice . Heb nu iedereen wel gesproken die daar werkt en nog geen oplossing gevonden.
Officiele reactie van Wehkamp 08-03-2021

Goedenavond,

Sorry dat u zo ontevreden bent met onze service. Uiteraard doen we ons best om u zo goed mogelijk te helpen.
Hopelijk kan er toch een oplossing worden gevonden.

Maurice 25-02-2021

Gemaakte reviews worden niet bij het artikel geplaatst, alleen pas wanneer je een positieve review achterlaat. Neem dus niet alles aan voor waarheid op deze website.
Officiele reactie van Wehkamp 26-02-2021

Goedemorgen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de review niet geplaatst wordt op de website. Graag kijken wij het voor u na wat de reden hier van is.
Vriendelijk wil ik u vragen om uw klantgegevens + geboortedatum en de de review die u heeft willen plaatsen te mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl. Zodra wij de e-mail hebben ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken.

Benno 20-02-2021

Eind November vorig jaar vaatwasser bij Wehkamp besteld welke in de aanbieding was. Omstreeks die tijd vele aanbiedingen van vaatwassers maar uiteindelijk voor deze specifieke vaatwasser gekozen en ook om deze bij Wehkamp te kopen. Ik dacht toch dat dat een gerenommeerd bedrijf was en heb niet op dat moment naar reviews gezocht. Had ik dat maar toen wel gedaan. De vaatwasser zou in december geleverd worden maar is op mijn verzoek herpland via de klantenservice naar januari. Tijdens deze Corona tijden is de planning van het plaatsen van de keuken namelijk vertraagd. Daarna nog een keer verplaatst via de mij toegestuurde mails betreffende het aflevermoment. Na de laatste bevestiging van het aflevermoment ineens een vage mail ontvangen dat het bestelde product tijdelijk niet op voorraad is. Meteen weer contact opgenomen met klantenservice en mij werd verzekerd dat dit een hiccup van het systeem was en de vaatwasser gewoon op 17 februari afgeleverd zou worden. 2 dagen later nog een mail met de melding "helaas is je product uitverkocht". Dezelfde hiccup? Het kan toch niet waar zijn. Op de afleverdatum een mail ontvangen dat de levering door een storing niet gaat lukken en dat ik een update over de bezorging zal ontvangen maar niets meer gehoord. Vandaag contact opgenomen en 2 medewerkers van de klantenservice vertelde mij doodleuk dat de vaatwasser er niet meer is en dat EEN PRODUCT NIET MEER GERESERVEERD IS VOOR EEN KLANT ALS HET AFLEVERMOMENT AANGEPAST WORDT! Schokkend om dat te horen. Alle overige apparatuur bij anderen is wel gewoon geleverd na een wijziging van afleverdatum. Medewerkers wilden op geen enkele wijzen een compensatie geven in de geleden schade en ook geen zelfde soort machine alsnog bij leverancier bestellen. Alleen de keuze uit de niet gelijkwaardige machines uit de huidige zeer beperkte webshop met andere inbouwmaten. Ook naar een leidinggevende wilden ze niet doorverbinden en bleven maar hetzelfde herhalen. Zij maken een fout en willen geen oplossing bieden. Ze zijn zelfs zo onbeschoft dat ze niet willen doorverbinden maar uiteindelijk de verbinding verbreken! Uiteindelijk nog een leidinggevende gesproken maar die wilde ook al niet meedenken en tot een goede oplossing komen. Verder dan het woordje vervelend voor u komen ze niet. Dus als ik een volgende keer zeker wil zijn van een levering van waardevolle belangrijke apparatuur op een bepaald tijdstip en mij een vervelend vruchteloos contact met een klantenservice wil besparen zal ik niet meer kiezen voor Wehkamp.Hadden ze maar een postorderbedrijf gebleven met een simpele catalogus. Deze planningsmaterie kunnen ze blijkbaar niet aan en zijn totaal niet oplossing gezind. honderden euro's schade en willen ze alleen een cadeaubon aanbieden van 25 euro. Wat een tent.
Officiele reactie van Wehkamp 21-02-2021

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het zo verkeerd is gegaan met de levering van de vaatwasser. Nogmaals onze oprechte excuses. Graag spreek ik u telefonisch om te kijken wat ik voor u kan doen.

Nicole 20-02-2021

Wehkamp en Wirlpool hebben allebei een hele Slechte service ,ik heb ze gebeld met een klacht over een nieuwe wasmachine van 2 wkn oud en dat zou opgelost worden maar nu weer 2 weken verder nog steeds niet opgelost.
Reageren op deze site dat ze contact opnemen en dat het heel vervelend is dus gaan binnen 2 werkdagen contact opnemen ..... om het op te lossen.....
Ben het inmiddels zat en zal er nooit meer iets kopen en het ook iedereen afraden!!! FAKE ZOOI
Officiele reactie van Wehkamp 20-02-2021

Goede avond,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw klacht nog niet is opgelost. Graag wil ik u vragen om uw klantnummer en geboortedatum samen met een omschrijving van uw klacht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl . Dan gaan wij samen met u kijken naar een oplossing.

webcareteam wehkamp

tulay 19-02-2021

Totaal niet behulpzaam of vriendelijk. Medewerkers zijn onbeschoft aan de telefoon. Wehkamp smeert klanten producten aan op ongegronde retourvoorwaarden. Ze leven hun eigen regels niet na.
Ik beveel deze webshop absoluut niet aan!

Jos 16-02-2021

Product besteld die de volgende werkdag geleverd zou worden. Na een week nog niet binnen dus geannuleerd. Krijgen we geen geld terug maar alleen maar een tegoedbon van Wehkamp. Schandalig en laatste keer dat ik hier bestel!
Officiele reactie van Wehkamp 16-02-2021

Goedemiddag.

Wat jammer om te lezen dat u het product niet op de beloofde datum heeft ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen heb ik uw e-mailadres + geboortedatum en het ordernummer nodig. Deze kunt u sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Als wij deze gegevens per mail hebben ontvangen dan nemen wij het zo spoedig mogelijk in behandeling.

ronald 15-02-2021

Even een reaktie op wehkamp van 15-02-2021
als ze eindelijk eens hun mail gaan leren leze kan moeilijk zijn maar er is al een mail afgelopen vrijdag naar dat mail adres toegezonden maar is moeilijk en nog moeilijker een pc vinden en iemands geld terug te geven wat een waardeloos bedrijf maar er komt nog meer op social media hoe jullie omgaan met klanten enz te beroerd om mails te lezen maar ga vooral zo door mijn advocaat gaat zich er ook mee bemoeien

Eerdere review 15-02
op7februari heb ik een pc gekocht bij wehkamp 3499euro hij is verzonden naar dhl maar via trac en trace blijft hij hangen en is hij spoorloos mails naar wehkamp gezonden 1 mail terug nemen over14dagen kontakt op duurt toch geen 14dagen om kontakt te leggen met dhl en bel dhl krijg je een grote mond en zoek het zelf uit wat zijn dat waardeloze bedrijven wehkamp en dhl wil gewoon mn geld terug pc mogen ze houden rechtsbijstand ook ingeschakeld ben klaar met dat bedrijf totaal geen omgang met klanten

Nicole 11-02-2021

Wasmachine Whirlpool gekocht bij Wehkamp op
21-01-2021, moet bijna geen geluid maken maar deze maakt vanaf 1 al geluid en nu is het niet meer om aan te horen!!! Trommelaansluiting bij de randafdichting is beschadigd dus netjes gebeld met klantenservice en die hebben een melding vd monteur gemaakt...... JAWEL die komt op 08-03-2021 kijken!!!!! Een REPARATIE OP EEN WASMACHINE VAN NET 2 WKN OUD!!!
Dit is de eerst en laatste keer dat ik bij hun iets besteld heb!
WEHKAMP EN WHIRLPOOL WAT EEN SLECHTE SERVICE!!
Officiele reactie van Wehkamp 11-02-2021

Goedenavond,
Wat balen dat de wasmachine al zo snel mankementen vertoont! Ik kijk graag met u mee naar de mogelijkheden. Wilt u uw klantnummer met geboortedatum en dit bericht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Graag zie ik uw mail tegemoet.

Wilma 10-02-2021

Ik heb op 5 Februari kleding besteld. Dat is tot 2x toe aangeboden op een verkeerd adres, kon ik volgen via de Track en Trace code. Gebeld met klantenservice (die nu thuis werken en dus een zéér slechte verbinding!) Pakket zou worden afgeleverd bij DHL punt in de buurt, maar na 2 dagen ligt er nog steeds geen pakket voor mij. Weer gebeld met klantenservice en nu wordt gezegd dat ik ben verhuisd en dus gaat het terug naar sorteercentrum. Verbinding wederom zeer slecht, op luidspreker ging het iets beter maar opeens verbinding verbroken.
Ik ga niet voor de 3e keer mijn verhaal doen, maar bij Wehkamp bestel ik niets meer!
Officiele reactie van Wehkamp 10-02-2021

Goedenavond, excuses hoe dit allemaal loopt. Graag kijk ik mee in het account. Wilt u uw klantnummer met geboortedatum en dit bericht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Graag zie ik uw mail tegemoet.

Jelmer Hoekstra 02-02-2021

Wasmachine Samsung 700 euro. Na 13 maanden moet water inlaat, bekabeling, moederbord en deurslot vervangen worden. Meerdere keren gebeld met Wehkamp en Samsung.
Nu al 12 dagen zonder wasmachine vrijdag komen ze weer proberen de wasmachine te repareren? Ik koop nooit weer iets bij Wehkamp. Je word weg gezet als een zeur??
Officiele reactie van Wehkamp 02-02-2021

Goedenavond, vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met de klachtafhandeling. Wilt u uw klantnummer of e-mailadres, geboortedatum en link of korte omschrijving van uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl
Wij nemen u klacht dan graag in behandeling.

Maria 30-01-2021

Wat een super slechte service. Ik raad iedereen aan om hier geen dure aankopen te doen. Een laptop aangeschaft van 8 maanden oud. Wat blijkt de scharnier laat los van het LCD scherm. Dit is een klacht wat we vaker voorkomt bij HP. Fabrieksgarantie van 1 jaar erop. De medewerker attendeerde mij erop deze terug te sturen naar de Wehkamp reparatie service. Dit heb ik gedaan, uiteindelijk kreeg ik een mail van de reparatie service terug, dat ze contact hebben opgezocht met de HP reparateur. Met de uiteindelijke mededeling dat de laptop niet binnen de fabrieksgarantie valt. Ik kon nu kiezen tussen twee opties. Laptop laten maken kosten €135,- of onderzoekskosten €25,-. Indien ik geen keus maak uit deze twee opties, krijg ik de laptop niet terug. Ik heb vervolgens na deze mail zelf contact opgezocht met de HP fabrikant, want ik was een beetje verbaasd over de garantie. De HP fabrikant deed geen enkele moeite en gaf aan dat dit wel onder de garantie valt en de laptop bij hen kan inleveren. Ik stond van het antwoord. Ik vraag me af of er überhaupt wel contact is opgenomen vanuit de Wehkamp reparatie service naar de HP fabrikant. Daarbij vraag ik me af welke onderzoekskosten? Want er is nu alleen zogenaamd informatie opgezocht en is er niet naar de laptop verder gekeken. Wederom weer contact opzocht met Wehkamp, mevrouw van de klantenservice gaf alleen oppervlakkige antwoorden en toonde geen empathie. Heel vreemd.
Beste mensen,
Bij deze wil ik jullie adviseren ik geen artikelen te bestellen met een hoge waarde. Wanneer u kleding of dergelijke besteld bij ze prima. Maar artikelen met een hoge waarde kunt u rekenen op een belabberde service.
Officiele reactie van Wehkamp 30-01-2021

Goedendag,

Wij begrijpen dat dit vervelend is. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met een link naar deze klacht? Via die weg nemen wij uw vraag graag verder in behandeling.

Alvast bedankt namens Webcareteam Wehkamp

SvdS 29-01-2021

Een bestelling gedaan van twee artikelen ter waarde van €30,-. Allebei via Wehkamp op voorraad en dus ook gelijk betaald. Het ene artikel keurig de volgende dag afgeleverd,het andere artikel liet op zich wachten. Na een paar dagen gechecked op mijnwehkamp en toen bleek het tweede artikel niet meer leverbaar te zijn.
Op zich geen probleem,kan gebeuren. Maar wat mij stoort is het volgende: doordat het 2e artikel niet meer leverbaar bleek te zijn kwam het totaalbedrag onder de €20,- en werd er dus €2,95 voor de verzendkosten in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. En nou gaat het mij niet om die €2,95, maar om het feit dat je geen enkel alternatief wordt aangeboden. Een berichtje met melding dat het bestelde en betaalde product niet meer op voorraad bleek te zijn was fijn geweest. Of de keuze om misschien nog iets in hetzelfde idee bij te bestellen....
Nu voelt het of ik opdraai voor de fout van een ander en daardoor dus die verzendkosten moet betalen. Jammer...

En de klantenservice...daar kan nog wel 1 en ander verbetert worden. Na meer dan 30 minuten wachten op een medewerker bij de persoonlijke chat maar weer weggeklikt...

Ronald 26-01-2021

Waardeloos dit bedrijf. Had een bestelling met extra service waarvoor je dik betaald. Dynalogic had de verkeerde service doorgekregen. Moest derhalve de bestelling bij aflevering noodgedwongen weigeren. Vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling uitverkocht was en ik opnieuw moest bestellen. Wtf?
Officiele reactie van Wehkamp 26-01-2021

Goedemorgen Ronald,

Vervelend dat er iets mis is gegaan in de bezorging. Ik zie dat we deze melding al in behandeling hebben genomen via een ander forum.
Zou u via dat forum op ons willen reageren?
Dan kunnen wij dit in behandeling nemen.
Alvast bedankt!

Webcare team Wehkamp