AEG 7509 D m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG 7509 D m op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bigboybernie 18-06-2007
Geschreven voor: AEG 7509 D m

Na 4 jaar deze afzuigkap in dienst te hebben is het gedeelte met schakelaar volledig uitgebrand doordat er heel gemakkelijk vet in kon lopen.Al goed dat ik er snel bij was om erger te voorkomen. Vermits ik als technieker de herstelling zelf kon uitvoeren heb ik de damkap verder uit elkaar gehaald om verder te reiningen en te herstellen, groot was mijn verbazing dat ook bij de motor, verlichting en de stroomingang het vetneerslag zomaar bij de contacten kon die open en bloot lagen zonder enige afscherming. Vermits ik de dampkap niet zomaar kan vervangen ga ik zelf de contacten proberen af te schermen met siliconen en tape.Ben in het verleden altijd tevreden geweest over AEG maar begrijp niet dat AEG zoiets op de markt zet.