De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB791ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rotterdam 31-05-2024

Strakke afzuigkap en werkt ook goed.

Geschreven voor: ETNA AB791ZT

De afzuigkap ziet er strak uit, maar werkt ook heel goed. Met het touchscreen en de app is de afzuigkap makkelijk te bedienen. Het installeren van de afzuigkap ging wel lastig, omdat je de afzuigkap passend wil maken aan het plafond en dit net moet passen. Ook zie je snel vingerafdrukken omdat het touchscreen glans zwart is, maar dit kun je makkelijk schoonmaken. Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit!

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Werkt via touchscreen en app

Minpunten

• Lastig te monteren

ATAG-Benelux 03-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het design en de bediening bevalt. Fijn ook dat hij makkelijk in onderhoud is.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!

Kim

Thomas vd Berg 31-05-2024

Zeer stille en compacte afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB791ZT

Deze afzuigkap gekocht omdat onze vorige afzuigkap van AEG erg veel lawaai maakte. Deze ETNA is erg stil! Op de hoogste stand zelfs stiller dan de eerste stand van de AEG, terwijl ze hetzelfde vermogen hebben. De kap ziet er erg slank uit en is vrij makkelijk te installeren. De touchknoppen werken prima, maar soms lastig te bedienen, bijvoorbeeld met vettige of natte vingers.
Al met al tot nu toe super tevreden met deze afzuigkap die heel wat rust in huis brengt.

Pluspunten

• Laag geluidsniveau op elke stand
  • Verlichting in twee standen
  • Slank model met mooie afwerking

Minpunten

• Touch is niet altijd handig tijdens koken

ATAG-Benelux 03-06-2024

Beste Thomas,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de ze stille afzuigkap. Fijn ook dat je blij bent met het design en de werking dat is waar wij het voor doen.
We wensen je veel plezier van je aankoop!

Met vriendelike groet,
Kim

Wilco 24-05-2024

Mooie stille schouwkap met sterke afzuigkracht

Geschreven voor: ETNA AB791ZT

Mooie stille schouwkap met sterke afzuigkracht.

Vergeleken met onze vorige afzuigkap is dit een wereld van verschil. Zelf op de middelste stand kan je nog normaal een gesprek met elkaar voeren. Hij zuigt goed af en is prettig in gebruik. Handig dat er ook een timer op zit, waardoor je de afzuigkap nog een aantal minuten aan kan laten staan na het koken.

Het licht is wel wat matiger en doet niet heel veel. Ik moet zelf de keukenspotjes aanzetten om voldoende licht te hebben. Ook de touch bediening werkt niet altijd even responsief, maar dat zijn luxeproblemen.

Over het algemeen een erg fijne kap in gebruik, waarbij prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is.

Pluspunten

• Stil
  • Goede afzuigkracht

Minpunten

• Verlichting is matig
  • Touchbediening niet altijd responsief

ATAG-Benelux 27-05-2024

Beste Wilco,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat jij zo tevreden bent met de afzuigkap en dat de capaciteit en het geluidsniveau zo goed bevallen.
Jouw feedback over de verlichting en touch bediening nemen wij mee in de ontwikkeling van onze nieuwe producten, goed dat je het aangeeft!

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

Ellen