HP Officejet 8600 Pro 8600 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Officejet 8600 Pro 8600 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Tonn 14-06-2024

print plezier

Wij hebben al Jaren met veel plezier en zonder problemen met deze printer kunnen werken , ruime opslag ,duidelijke afdrukken en nauwelijks problemen met papier aanvoer, prima apparaat

Pluspunten

• makkelijk koppelen
  • veel geheugen opslag
  • voor groter gebruik

Minpunten

• stug scherm
  • alleen Hp inkt

h*********@g******** 21-08-2022

beste printer die ik ooit heb gehad

ik heb hem al jaren en werkt nog steeds als de beste mooie foto's en snel en gemakkelijk in gebruik papier van boven er in en druk meteen uit

Pluspunten

• print kwaliteit
  • snel en gemakelijk

Minpunten

• geen
  • geen

Hans 21-07-2019

Redelijk snel

In het begin mooie afdrukken, maar na enige tijd begint de printkop strepen te geven. Nieuwe printkop bijna net zo duur als de printer zelf.

Pluspunten

• Snelheid
  • Inktgebruik

Minpunten

• Strepen

Onno Sloof 07-08-2014

Lijkt mooie printer / scanner / fax, maar vanaf het moment dat één van de kleuren op is, wordt het onmogelijk te printen, ook al stel je de printer in op alleen printen in zwart/wit. De printer blijft vragen om de lege kleur te vervangen en zal totdat dat gebeurd is geen pagina afdrukken.

Kelvin1970 11-06-2014

In december 2011 de voorloper gekocht (Pro 8500 Plus, a910)en de printkoppen stuk na 2,5 jaar terwijl ik heel weinig print.
Op 1 hand te tellen hoeveel foto-afdrukken ik gemaakt heb en volgens HP zouden de printkoppen ca. 12.000 kopieën mee moeten gaan. Bij mij helaas al na 2.100 kopieën stuk en voordat je erachter bent wat het is (printer blijft namelijk oneindig reinigen en uitlijnen) zijn alle cartridges er doorheen gejaagd. Toch maar besloten om €90 aan printkoppen te kopen, want ik heb nog veel cartridges liggen en zoals HP klantenservice al aangaf is dat het 9 van de 10x.
Teruggebeld voor een vergoeding omdat mijn printkoppen dus ondeugdelijk waren, maar geen sprake van.
Jammer maar helaas....

Denk dus goed na alvorens je een HP aanschaft!!

Guys 07-08-2013

Vorige printer ook een MF HP was onherstelbaar kapot, waarschijnlijk toch door niet originele cartridges, dat doe ik dus niet meer. Wat ik vervelend vindt is dat er geen dedicated besturingsoftware meer is, alles via de browser en niet zo duidelijk als voorheen. Heel vervelend en klantonvriendelijk is dat als er één cartridge leeg is, niets het meer doet. Dus een kleuren cartdridge leeg, kun je ook geen zwart wit meer printen. Onlangs twee cartridges vervangen, de overige gaven nog 25% aan, gekocht vervangen, printer doet t niet, tot mijn ergernris geeft printer nu de andere cartridges ook als leeg aan, niets doet t moet, weer bijkopen, duurt paar dagen, etc. Ergerlijke behandeling gericht op zo veel mogelijk inkt kopen,ook in de besturings s/ware heel onduidelijk hoe je kleur wilt uitschakelen, vaak voor gewoon printen niet nodig. Ook hier weer alles gericht op inkt gebruiken en zo veel mogelijk, vind ik niet sympathiek. Overigens kwaliteit en snelheid zeer goed.