Canon PIXMA MG6350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG6350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

wpluimers 17-12-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Ik heb de Pixma inmiddels bij het grof vuil gezet na ruim een jaar in gebruik te hebben gehad. De hoofdreden: het is een inktslurper!

Over de kwaliteit van de afdrukken heb ik niet zoveel te klagen maar na een maand of 2 al moest ik alle inktanks vervangen. Ik heb toen alle tanks vervangen door XL varianten en was dus 50 euro verder. Maar na 2 maand bleek de eerste tank alweer bijna leeg, terwijl ik echt niet veel had geprint!

Toen ik daarna op de site van de Consumentenbond las dat het inktverbruik enorm is van dit type was de maat vol. Weg met dat ding.

Dan zal ik het er maar niet over hebben dat de klep aan de voorkant snel defect was en dat het touchscreen frontje regelmatig dienst weigerde. Voor mij gauw terug naar een HP..

Anoniem 16-12-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Na Epson en Hp deze Canon gekocht. Dit is echter de meest inktslurpende printer die ooit heb gehad. Eerste print duur bijna 10 minuten en kost mi veel inkt. Heb inmiddels een kapitaal aan inkt uitgeven voor relatief weinig printjes. Ik adviseer dan ook iedereen om in ieder geval geen Canon printer meer te komen. Zo wie zo zijn inkjetprinters duur in het gebruik. Ik ga me in ieder geval oriënteren op een laser kleurenprinter.

HTL 08-11-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Heb al drie printers van Canon gehad, maar deze is wel 1 van traagste die ik gehad heb..
Voor dat die eens begint te printen ben je bijna 10 minuten verder. Volgende keer toch ook maar een ander merk nemen, ben al aan het zoeken.

ErikVV020 07-11-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Gebruikt idioot veel inkt ("spuitmondjes schoonmaken").
Software (is zoals zoveel Canon software) slecht. Heel slecht.
Regelmatig herstart nodig.
Ondanks de goede printkwaliteit de volgende keer toch een ander merk.

Edwin van Leeuwen 03-10-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Het is bijna crimineel dat ze dit soort producten nog mogen verkopen. Ik print maximaal 35 pagina's met deze printer voordat ik alle cartridges (totaal €60,-) weer moet vervangen. Heb dat nu 5 keer gedaan en het ding gaat bij mij bij het grofvuil. Nooit meer een Canon voor mij.
Echt heel jammer, want het draadloos printen en de fotoafdruk kwaliteit is heel goed.

ariedb 10-05-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Half jaar geleden gekocht. Zeer slechte aankoop. Pakt geen papier meer op. Heel lang opstarten (5 min) en continu error C000 wanneer hij in stand-by mode gaat.(advies: opnieuw opstarten). Mensen sla deze printer over!

hansjev 03-05-2014
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Helaas zijn de afdrukken vaal, kleuren stemmen niet overeen met het origineel. Mijn vorige Canon pixma was uitstekend, maar helaas was de papiertoevoer kapot, vandaar weer voor Canon gekozen, maar ik heb spijt...overweeg over te stappen op een andere. Ook het opstarten duurt een eeuwigheid....elke keer als je de printer aanzet maakt hij de koppen schoon, kost tijd en veel inkt. Hij vreet echt inkt ! Voor mij geen Canon meer.

Henvri 16-11-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Helaas geen goede ervaring. Ongeveer ruim een kwartaal in bezit en al twee keer niet kunnen printen vanwege ondersteuningscode / foutcode 6000. Een maand geleden ter reparatie naar techrepair opgestuurd, reparatiecentrum voor canon, en helaas nu weer hetzelfde probleem, verzoek naar canon voor omwisseling van een nieuw apparaat.

datsun01 26-10-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

het installeren gaat zeer makkelijk,volg gewoon de instructie en het kan niet fout gaan.
printer ziet er erg mooi uit.
Na eenmaal een Epson, onvriendelijk in gebruik gelukkig weer naar een canon.wifi werk perfect en het touchsceen werkt super.

purum 16-09-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

de installatie ging vlekkeloos en het printen gaf een uitstekende kwaliteit....aangesloten op mijn router en kan probleemloos via wifi printen vanaf mijn pc, ipad en iphone en ook het scannen gaat vlekkeloos....verder zeer content met de bijgeleverde cassettes die ook nog eens apart besteld kunnen worden.....

wpluimers 21-06-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

De Canon cashbackactie gaf de doorslag deze printer aan te schaffen en daar heb ik tot nu to geen spijt van!
Installatie was fluitje van een cent, toevoegen aan draadloos netwerk verliep zonder problemen, airprint werkt vlekkeloos en de printer kent een sluimerstand zodat op elk moment een printje gestuurd kan worden zonder dat deze aangezet moet worden. Handig omdat de printer op zolder staat en vaak vanuit de huiskamer geprint wordt!
Ook de software is goed verzorgd, getuige dat ik een foto die ik vanaf de telefoon wilde printen ook daadwerkelijk gelijk op fotopapier wordt afgedrukt.
Enige nadeel vind ik dat de klep onder aan de voorzijde van de printer telkens opengaat als er geprint wordt (omdat ik de klep na het printen weer sluit, je hebt niet voor niets een strak vormgegeven printer). Is niet onoverkomenlijk maar gewoon wat lastig. Zeker als de printer gebruikt wordt op een plek waar weinig ruimte is.~

Al met al zeker een aanrader!

flennaerts 21-06-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Kortom een printer en scanner waar je U tegen zegt. Eenvoudig te installeren en bedienen. Output verdient een plaats op het erepodium. Kortweg een apparaat met een bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enig minpuntje: de snelheid laat iets te wensen over, maar heb je enig geduld dan krijg je ook wel iets bijzonders ...

HTL 17-06-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Heb deze printer 3 weken in huis, omdat de vorige printer de MP 640 er mee stopte . Toch nog een Canon genomen, omdat deze toch boven aan staat i.v.m foto's en tekst uitprinten.
De MG6350 is veel vlugger dan de MP 640, wifi werkt ook beter, werkt goed samen met 2 laptops en 3 tablets en 2 gsm's . Toch blij dat ik deze heb gekozen, en nu maar hopen dat ik er wat geluk mee heb , want de MP 640 was een onding.

HTL 05-10-2013

Ben nog altijd tevreden met de Canon Pixma MG6350, print alles goed uit met mooie kleuren.
Wifi werkt super, met scannen ook geen problemen, inkt verbruik valt ook wel mee vindt ik. Soms heeft hij wel even tijd nodig om te beginnen, maar het is niet zo erg als bij de MP 640.
Tot nu toe geen spijt dat ik deze heb gekocht.

supercasey 13-09-2013

Hallo, ik overweeg ook deze printer aan te schaffen.
Werk nu ook met de MP640. Maakt vaak allerlei geluiden, duurt een eeuwigheid voordat het printen begint. Wifi niet echt goed.
En de kleuren komen nauwelijks overeen met het origineel.
Heeft u dezelfde ervaringen? EN heeft de MG6350 deze bezwaren niet? Bedankt vast voor uw reactie!

Sezer 10-06-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Ik heb deze printer sinds een paar dagen in huis ter vervanging van een HP printer. Wat is dit toch een mooi apparaat met werkelijk fantastische afdrukkwaliteit. Het instellen neemt even wat tijd in beslag, maar is daarna ook helemaal gebruiksklaar. Airprint werkt als een tierelier, enige nadeel is dat de printer vanzelf in "sleep" mode gaat waardoor je eerst naar de printer moet lopen om het aan te zetten voordat je over the air kunt printen. Misschien is dit ergens in te stellen, maar zover benik nog niet gekomen.

Al met al een mooi apparaat met leuke functies en fantastische afdrukken.

rikkerdeklik 31-05-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Deze printer heb ik aangeschaft ter vervanging van een oudere HP printer.
Ik ben erg blij dat ik de keuze voor dit apparaat heb gemaakt.
De installatie is eenvoudig, moest even zoeken naar de wijze waarop connectie via WiFi gemaakt werd, maar was uiteindelijk best eenvoudig.

Afdrukkwaliteit is fantastisch. Ik ben fotograaf en heb met deze printer foto's op A4 afgedrukt, randloos, die ik schaamteloos aan de muur heb hangen. Echt heel mooi.

Alle opties, inclusief printen op CD, draadloos afdrukken, automatisch dubbelzijdig printen, maken dit tot een super aankoop. Echt een aanrader voor iedereen!
Absoluut Value for Money!

Kwebbelmans 04-03-2013
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Sinds gisteren in het bezit van een witte Canon MG6350. Ik ben onder de indruk! Wat een mooi apparaat, en wat is de bediening 2013! Ik gebruik hem volledig draadloos, zowel voor Windows als voor Ipad/phone, zowel printen als scannen! De printer in het netwerk gehangen (WPS knopje op de router indrukken, OK klikken op de printer en GO!) Bizar om 10 minuten na uitpakken (2 minuten voor de cartridges en uitlijnen 8 minuten, staat goed gedocumenteerd) een printje vanaf de Ipad te kunnen maken!

Twee issues echter, nummer een:
Waar ik totaal niet bij kan
- je kan hem draadloos aanzetten (cool)
- je kan hem draadloos uitzetten (met de hand via een knopje in een beheertool)
- je kan hem met de timer uit laten zetten als hij bijv. een half uur niet gebruikt is.....
.... maar niet als je hem in een netwerk gebruikt!

Wie heeft dat nou weer bedacht? Je kan de bovengenoemde features net zo goed niet hebben, want als je de printer niet in het netwerk mag hangen om auto-power off te gebruiken, wat heeft die functie dan voor nut?

Nummer twee:
Scan to email werkt alleen als de PC aanstaat, duh!!!!!!!!!!!!
Waarom niet een piepkleine SMTP client die een scan zelf naar een user kan sturen. Nu moet ik om een scan te mailen.....mijn PC aanzetten .... 4 meter naar de scanner lopen...scannen .... 4 meter naar de pc lopen .... en de scan verzenden met mijn mailclient. Je maakt mij niet wijs dat als je een touchscreen OS kan draaien op de printer, je niet ook een micro SMTP client kan schrijven waar je bijvoorbeeld 5 voorgedefineerde emailadressen in kan stoppen. Dit is geen functionaliteit, dit is geklungel.

Overigens nog steeds tevreden over de aanschaf, maar dit zijn wel twee enorme missers! De toekomst is draadloos/tablet gericht, en de noodzaak om dit soort basisfuncties te kunnen doen zonder PC nemen alleen maar toe.

Paul765 10-12-2012
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6350

Ik vind het een mooi vormgegeven printer. Functioneert prima via een bedraad- of Wi-Fi netwerk (Printen/scannen). Wat ook handig is, is dat er twee papier lades zijn, 1 voor normaal papier en 1 voor bijvoorbeeld foto papier (Geen A4). Het touch-screen is duidelijk en functioneert goed.
Echter ben ik niet geheel tevreden over de afdruk kwaliteit in kleur. Ik vind de kleurdiepte minder dan mijn oude HP 2355, die het overigens 8 jaar nog steeds goed doet. Dit is zowel op normaal papier als op fotopapier. Op normaal papier zijn de foto's wat flets en op fotopapier mis je contrasten.
Ik ben nog bezig met een poging om de verkoop overeenkomst te ontbinden. Mijn volgende printer wordt in iedergeval gewoon weer een HP.