HP OfficeJet Pro L7780

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP OfficeJet Pro L7780 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

edelman100 14-01-2010
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Werkelijk een brokken apparaat. Papier invoer weigerd zowel van lade 1 als lade 2. Scan die het slechts zelden doet vervormd. Software loopt continue vast.
Envelope drukken is een ramp 2 gaan er goed en dan worden ze met inkt bevlekt. Al diverse malen contact gehad met HP .Kost zeer veel tijd maar helpt niets.Nee morgen ga ik een ander halen (canon of brother) en deze gaat in de afvalbak.

Lars Dekker 30-11-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Ik gebruik deze printer zakelijk, nu inmiddels 2 jaar. Ik ben op zijn zachtst gezegd zeer ontevreden en teleurgesteld in HP. De printer loopt om de haverklap vast, doet dan helemaal niets meer (zelfs de aan/uit doet het dan niet meer, alleen stekker er uit helpt dan nog), vel invoer werkt slecht, kleuren prints zijn matig...kortom waardeloos! De enige rede voor aanschaf was voor mij de dubbele papierlade, maar dat neem ik nu voor lief; ik koop nu een andere, en zeker geen HP meer. Wat een blamage...

Henky123 29-07-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

We hebben deze printer nu bijna een jaar in gebruik. Ons enthousiasme is in deze periode behoorlijk afgenomen. Ondanks de kwalitatief goede afdrukken en een (ik denk) aanvaardbaar inkt gebruik.

Maar geen aanrader voor zakelijk of intensief gebruik. De papier doorvoer is treurig. Hij pakt soms twee velletjes tegelijk wat hinderlijk is als je bijvoorbeeld folders probeert af te drukken.

Enveloppen drukken is helemaal een drama. Wanneer je bijvoorbeeld 10 enveloppen wilt printen (gewoon met een simpel adres in zwart wit) plaatst deze machine lelijke kleurvlekken op de helft daarvan. We hebben heel wat papier en enveloppen weg moeten gooien.

En nu heeft de scanner het begeven. Deze is nodig voor faxen en kopiëren, functies die wij niet vaak gebruiken.

Kortom, voor ons kantoor voldoet deze niet.

positif 11-01-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Sinds kort in bezit als zakelijke multifunctional en gebruiken hem naast een zwart/wit laserprinter voor het reguliere printwerk.

Een prima compacte gebruiksvriendelijke machine met veel mogelijkheden. Fraai en overzichtelijk vorm gegegevn.

De ADF werkt perfect voor scannen en kopieren.

Installatie automatisch en probleemloos op het netwerk.

Ik heb nog niet ontdekt hoe je vanaf je computer direct kunt faxen als dat uberhaupt mogelijk is??

RobW72 09-01-2008
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Gebruik het apparaat vooral om te printen en scannen. Het printen gaat erg goed en er zijn vele mogelijkheden. Scannen is helaas een probleem omdat handgeschreven + getypte documenten niet naar zwart-wit PDF gescand kunnen worden terwijl dit wel binnen de specificaties zou moeten vallen. Ik heb hierover al een half jaar contact met HP maar geen oplossing. Jammer want het makkelijk kunnen scannen van handgeschreven verslagen was juist een van de voornaamste punten waarom ik dit apparaat kocht op advies van HP. Vandaar dat ik gebruikersgemak en mogelijkheden lager beoordeel.

Patrick380 11-09-2007
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Na het overlijden van onze HP Officet printer, hebben wij direct besloten om opnieuw te kiezen voor dit merk. De reden hiervan was dat wij nooit problemen hebben gehad met onze HP-printers (laser en inktjet), tevreden zijn met de afdrukkwaliteit en onze oude printer maar liefst 11.000 pagina's heeft gedrukt voordat hij bezweek aan een klein defect. Niet slecht voor een printer die slecht 150 euro heeft gekost!

Na een korte speurtocht kwamen wij uit op dit apparaat van HP en na een korte demo kwamen wij direct tot de conclusie dat deze machine thuis hoorde bij ons op kantoor.

Wij hebben het apparaat dag en nacht aanstaan en gebruiken hem voor het ontvangen en verzenden van faxberichten en het afdrukken van foto's en tekst op briefpapier. Alles werkt perfect en wij zijn dan ook ontzettend tevreden met dit apparaat. Ook de Wifi mogelijkheden zijn fantastisch! Overige voordelen zijn: makkelijk te gebruiken, duidelijk LCD-display, handig menu, feeder, twee ladebakken en ook het design valt zeker niet tegen. Een absolute aanrader!

roel1 19-03-2007
Geschreven voor: HP OfficeJet Pro L7780

Zeer nette printer met alle denkbare mogelijkheden. Ik heb deze printer via internet besteld en hierover ben ik zeer goed tevreden, wat ze beloven komen ze ook altijd na. Ik heb deze printer geinstalleerd op een PC met XP en dat ging zonder problemen en kan hierbij alle functies via de software bedienen. Maar op mijn laptop met Vista kan ik alleen maar printopdrachten versturen.
Dit is voor mij een teleurstelling omdat de Vista software voorlopig nog helemaal niet beschikbaar is. Ik heb hierover contact gehad met HP en die kunnen nog niks over de datum zeggen wanneer deze beschikbaar is. Je kunt alleen een driver voor Vista downloaden om printopdrachten te versturen.