Brother MFC-9840CDW Colour Laser All-in-One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother MFC-9840CDW Colour Laser All-in-One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

havana 03-03-2012

Fletse kleuren, prima zwart. Mooi apparaat, maar het is een trage machine; het duurt eeuwen voordat de eerste print komt. Toners hebben lang niet de opbrengst die gesuggereerd wordt (maar dat heeft geen enkele printer). Na 1 jaar en slechts 7783 afdrukken is de printer er mee gestopt. Drum defect, drum vervangen. Kosten dik 200 euro, probleem niet verholpen. Ik ben klaar met dit apparaat.

Torquetor 28-08-2009

Goede printer. Enige opmerkingen die ik heb zijn:
1. stroomverbruik slaapstand aan de hoge kant (36W). Er blijft een felle lamp branden die 's avonds de hele kamer verlicht. Dus na gebruik gewoon uit doen...

2. lekker hoge snelheid bij enkelzijdig printen. Dubbelzijdig is wel leuk, maar vertraagt het tempo sterk.

3. Nogal eens last van vastlopen bij duplex printen. Printer kan dan het papier niet meer terugvoeren voor het 'vervuilen' van de andere kant van het papier.

4. Alle meegeleverde kleurentoners waren precies tegelijk op. Verbaas ik mij nog altijd zeer over. Heb nu nog de originele toners gekocht, volgende keer worden het nagevulde cartridges.

Let wel: geen spijt van aanschaf. Printkwaliteit voor klein kantoor prima, verplaatsbaarheid door WLAN ideaal.

Sake1981 09-12-2008

Op zich een hele goede printer, kwaliteit is wel ok. Wel eerst kalibreren en in de hoogste kwaliteitsstand printen anders zijn de kleuren een beetje licht. De auto duplex (dubbelzijdig afdrukken) is echt geweldig en de snelheid van (kleur)printen ook.

Het nadeel is dat dikpapier bv enveloppen er niet mooi uitkomen (verkreukeld). Ik moet mn HP 2840 dus nog even gebruiken voor de envelopjes...

een veel gebruiker 19-09-2008

wij hebben 4 brothers maar deze slaat werkelijk nergens op.
het is een en al ellende.
div. keren op advies van brother de toners vervangen
er is zelfs een monteur geweest en heeft de foto geleider vervangen maar hij blijf een rode gloed over de kleuren geven.

in 1 woord een miskoop van mijn leven.

9840CDW_gebruiker 07-07-2008

Erg leuk apparaat, gekocht voor thuis-kantoor.
Snel verbonden via wireless, bereik lijkt goed.

Scannen naar E-Mail is erg fijn, menu structuur helaas niet, erg veel opties nodig. Gelukkig zijn de e-mail adressen via de driver voor te programmeren.

Print snel en foto's komen er goed uit. Natuurlijk geen foto-printer kwaliteit maar goed genoeg als draft.

Theo123 25-03-2008

Ik heb deze nu een paar maanden in gebruik ivm starten eigen bedrijfje. Afdrukken zijn scherp en apparaat en software zijn bijzonder gebruiksvriendelijk. Werkt prima onder Vista.

Voordeel van deze printer is dat ie duplex kan printen, instellen van wireless functie kost een paar minuten en ik print nu via het Wireless netwerk (uitgeprobeerd tot 5-10 meter afstand, werkt goed).

Enige minpunt is de grootte en het gewicht, maar gelukkig hoeft ie maar een keer geplaatst te worden.