HP M1120 LaserJet M1120 Multifunction Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP M1120 LaserJet M1120 Multifunction Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Compfreak 21-11-2009

De software werkt niet onder Windows 7, zelfs niet na downloading de aangepaste sw van de HP site.
Het bedieningspaneel heeft zwarte letters op een bruine achtergrond en is moeilijk afleesbaar.
De aan uit knop bevindt zich op een moeilijk bereikbare plaats

drVlimmen 16-03-2008

Na vele inkjet multifunctionals eindelijk een ideaal apparaat: deze HP 1120! Mijn laatste Canon mp830 was de grootste ramp, altijd was er wel iets mis met een van de 5 cartridges. Printen ik kleur gebruik ik eigenlijk nooit meer, nu je foto's beter en goedkoper af kunt laten drukken.
Deze HP is precies wat ie moet zijn: eenvoudig te bedienen, goedkoop in gebruik, betrouwbaar, geluidloos, snel, compact. De kwaliteit van Laser is echt veel beter dan welke inkjet ook! Vlekt niet, streept niet, echt zwart. De cartridge gaat langer mee en is zeer eenvoudig te vervangen. Zuinig stroomgebruik en een groot fotobestand print ie in 10 seconden uit op a4 formaat. De prijs is ook zeer laag en de kwaliteit zeer hoog, wat wil je nog meer. Nee ik werk niet voor HP en ik heb een Macbook waar HP perfect mee scant, emailt en afdrukt. Klasse!