HP 6300 Officejet 6310 All-in-One Printer, Fax, Scanner, Copier

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 6300 Officejet 6310 All-in-One Printer, Fax, Scanner, Copier op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

duijnie 18-06-2009
De HP 6310 is een goedkope printer met veel mogelijkheden en veel gebreken. De afdrukken zijn van prima kwaliteit, ook afdrukken in kleur.
Helaas heeft ook de 6310 veel kwalen. Soms pakt de printer één vel papier, maar regelmatig twee, drie of de hele stapel. Een groot nadeel van deze all-in-one is dat wel de verzonden maar niet de ontvangen faxen bewaard worden. Gaat een fax verloren door een paper jam, dat kom je er nooit meer achter hoe die fax er uit zag.

Nog irritanter zijn de vele foutmeldingen, bijv. dat na zes weken de cartridge opeens niet meer voldoet. Verwijder cartridge en plaats deze terug, natuurlijk zonder resultaat. Ondertussen kun je geen fax ontvangen, kopiëren.

Kortom een erg vervelend apparaat als je deze zakelijk wilt gebruiken.

H.S. 12-05-2008
Zeer geschikt voor thuiswerkplek. Gemakkelijk te bedienen en snel genoeg (kopieëren is wat langzaam en voor scannen in grote hoeveelheden is ook wat geduld nodig, maar minder dan 5 minuten voor ong. 30 pag.). Fax heb ik niet geprobeerd bij gebrek aan een telefoonaansluiting.

Print duidelijk, zonder strepen.

Cartridges gemakkelijk te vervangen.

Werking na installatie wijst zich vanzelf in het programma via je PC.

Mooi klein apparaat voor op bureau.

Fotobewerkingsmogelijkheden nog niet uitgeprobeerd. Foto's printen op fotopapier lukt erg goed. Mooi resultaat.

Erik42 05-08-2007
Ik heb het apparaat 3 weken in bezit.Mijn eerste ervaringen zijn goed.
Het apparaat is aangesloten op mijn router dmv. de lan verbinding die er op zit.
Op alle computer's, de laptop met draadloze verbinding met windows XP (de cd er in en installeren en direct werken). Zo ook bij de comuter met vaste verbinding met windows XP. Ondanks alle negative berichten over windows Vista, was ook de cd er in en installeren en direct werken.
Je kunt met copyeren een stapel papier dat gecopyeerd moet worden op de printer leggen en dan gaat de printer een voor een de pagina's inscanen en afdrukken. Ook kun je ze vergroten of verkleinen.