Epson Stylus Photo RX585

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Photo RX585 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

richardjansen 20-12-2010
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Klantenservice bij Epson kan beter klachtenservice heten.

Heb nu gemerkt hoe slecht Epson printers zijn en hoe nog slechtere service zij bieden!

Mijn inkt was op, ik naar de winkel en een nieuwe set cardridges gehaald. Thuis in de printer gestopt. Na een foto uitgeprint te hebben op een half a4'tje kreeg ik de foto met alleen zwarte en blauwe kleuren, de gele en rode kleuren ontbraken... Dus de kop gereinigd.

Na het reinigen van de kop gaf mijn printer meteen aan dat de zwarte inktpatroon op is. Op de pc gaf hij aan dat de andere kleuren nog maar 1/4 vol zijn.

Terug naar de winkel en uitgelegd. Verkoper naar Epson gebeld en het verhaal uitgelegd. Uiteindelijk kreeg ik de vrouw aan de telefoon en zij vertelde dat dit niet onder de garantie valt omdat de printerkop uitgedroogd is. Ja oke, maar waarom is mijn inkt dan op???

Nou heb ik dit echt een uur proberen uit te leggen maar de vrouw bleef maar volhouden. Tot ik gek werd en tevens de verkoper... Hij heeft uiteindelijk een nieuwe set voor me besteld. Maar Epson is gewoon bagger troep!

Niet kopen dus. Zonde van je geld!

Keesprint 11-09-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Inktcartridges blokkeren na een aantal prints terwijl ze nog genoeg inkt hebben voor minstens 75 a 100 prints. Pure oplichterij.

ulko 10-05-2009
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Heb de printer nu een jaar in 't bezit en de afdrukkwaliteit is ontzettend goed. Vaak nog beter dan een foto via een fotozaak (uiteraard wel met het juiste papier en de juiste instellingen).

Met volle catridges kun je ruim 125 foto's printen en vele documenten (precies aantal niet bijgehouden).

Verder na de aanschaf uitgeprobeerd, werkte niet teruggestuurd en binnen 3 dagen een nieuwe thuisgestuurd. Geen klachten over storingen of iets dergelijks.
Super printer voor een super prijs. Als je iedere maand of 2 maanden > 100 foto's print is 't wel wat prijziger maar de kwaliteit is perfect.

Heb 1 X compatible inkt geprobeerd maar die herkende de printer niet, daarna met originele inkt weer geweldige foto's geprint.

Aanrader

EveD 03-12-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Wij hebben deze printer en als ie het doet komen er mooie printjes uit. Maar ik zal nooit meer een Epson printer aanschaffen want de service en garantie is ver beneden peil van Epson. Het pakketje cartridges dat ik had aangeschaft voor 57 euro daar deed de zwarte cartridge het niet goed dus mijn printjes kwamen er slecht uit. Na vele keren koppen cleanen en daarna dat raster uitprinten leek het er eindelijk weer op maar nog steeds niet optimaal. Toen maar een nieuwe zwarte erin en ja hoor in 1 keer goed. Maar inmiddels waren al mijn kleuren bijna op....jaja koppen cleanen vreet inkt bij Epsonprinters, dat onderin een soort spons blijft heb ik begrepen. Als je hierover mail naar Epson een klacht schrijft komt het er na veel heen en weer geschrijf op neer dat ze je niet tegemoet komen. Vette pech voor je...geen garantie op verbruiksproducten. Dus zoals gezegd...geen Epson meer voor ons.

J.Heuvel 19-10-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Heb hem na een paar weken omgeruild wegens steeds terugkomende storingen. Ik heb nu een Lexmark X4875 pro, en deze bevalt vele malen beter.

Marianne K. 12-09-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

Deze Epson stylus photo RX 585 printer heb ik nu een paar dagen in mijn bezit en het is een ideale scanner/printer, prachtige foto's drukt hij af en is zuiniger in gebruik dan mijn vorige Eson stylus photo R300.
Ook is het fijn dat deze printer zonder computer te gebruiken is.
Ik ben hier heel erg tevreden over.
Marianne K.

corx 13-02-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

perfecte scanner en printer.
scans zijn snel en gelijk aan het gescande document of foto.
geen dode pixels in de scans
afdrukken documenten en foto's zijn van zeer goede kwaliteit

bol.om 24-11-2007
Geschreven voor: Epson Stylus Photo RX585

mooie printer met diverswe combi mogelijkheden. geweldige afdrukken, redelijk snel en zeer mooie foto's uit deze machine. Echt stil is hij nog niet maar altijd nog beter dan mijn Canon S750 welke ik hiervoor had. De bediening is vrij eenvoudig. alleen jammer dat voor sommige geheugenkaartjes een adapter nodig is.
Echt een aanrader.