Brother DCP-560CN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother DCP-560CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

grijze plaag 05-02-2009
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

dit is een heel prettige printer om mee werken.
alleen de elektra
aansluiting zou aan de achterkant moeten zitten

ArtMan 26-10-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Vanaf mei heb ik deze multifunctional in bezit. Ik vind het apparaat degelijk overkomen en is lekker compact met alle functies die je maar wensen wilt. Na een goede start en een tevreden gebruik kreeg ik toch wat problemen met de printer. Regelmatig problemen met doorvoer van papier en de standaard brother fotopapier van 10 x 15 cm, die in de speciale lade geplaatst kan worden, wordt zelfs al helemaal niet meer doorgevoerd.

De servicedesk gebeld, die vriendelijk en daadkrachtig overkomt, laten de printer via koerier oppikken.

Wat ik verder een groot manco van de printer vind zijn de geheugenkaartlezers. Als je fotografeert met een spiegelreflex verslikt hij zich in de zeer grote foto's. Het inlezen daarvan duurt dan een eeuwigheid en op den duur loopt hij zelfs vast.

Kopiëren verloopt vlekkeloos en de automatische document invoer vind ik een verademing.

Jammer dat de printer geen automatische duplex module heeft.

Of ik hem weer zou kopen? Ik weet het niet. Na een paar maanden gebruik vind ik hem niet zo solide meer overkomen.

eysie 22-09-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Altijd trouwe HP fan vanwege de uitstekende eerste deskjet. Na een teleurstellende ervaring met mijn vorige HP besloten toch eens een keer een ander merk te proberen.

Mij doel was 1 apparaat voor printen (documenten), scannen en kopieren. Goede fotokwaliteit was daarbij een plus.

Na veel vergelijk voor Brother gekozen, mede vanwege het inktbeleid (chip) van Canon.

Ben zeer tevreden over de scan, kopie mogelijkheid en printen. Fotoprinten kostte me wat moeite om de juiste instellingen te krijgen, ik vind die kwaliteit ruim voldoende maar niet uitstekend.

Al met al voldoet de Brother waarvoor ik hem gekocht heb. Ik ben tevreden en hoop dat de printer nog een tijd meegaat.

pieter26nl 05-09-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Gisteren deze printer gekocht. De keuze op deze printer was gevallen na het lezen van de positieve berichten op kieskeurig.nl. Verder was het voor mij belangrijk de printer aan te kunnen sluiten op mijn draadloze router, zodat ieder in dit huis vanaf zijn/haar laptop/desktop kan printen en scannen. Had eerst namelijk een oude HP printer en daar een printserver voor gekocht, maar dit bleek niet te werken. De printserver teruggebracht en geld voor teruggekregen. Daar deze Brother voor gekocht.

Thuisgekomen de printer gelijk aangesloten zoals in de installatiehandleiding werd vermeld. Een kind kan de was doen! Netwerkkabel de printer in en het andere uiteinde van de kabel in de router. Firewall (niet die van Windows, maar van andere bedrijven) wel uitzetten! De Windows firewall kan wel gewoon werkend blijven. Vanaf alle laptops en de desktop is printen en scannen een eitje! Het werkt perfect. Voor foto's printen wel goed de papierkwaliteit, etc. instellen, zodat de afdruk er ook echt als een foto uit komt te zien.

Al met al, geweldig apparaat. Pas een dag in bezit, maar nu dus al dik tevreden. Vandaar deze review.

sailorboy010 11-08-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Ook ik heb deze all in one gekocht mede door het feit dat het inktgebruik erg laag en goedkoop zou zijn, dat moet ik echter nog afwachten maar het copieéren op 90 grams vel a4 papier is echt heel gaaf!
Verder ben ik tot nu toe erg tevreden met dit apparaat.

Allard. 18-07-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Omdat mijn oude scanner niet door Vista werd ondersteund op zoek naar een andere scanner. Dan kom je tot de conclusie dat deze je voor een redelijke prijs deze all in one kan kopen. De recenties zijn heel goed dus gelijk enthousiast. Nu na een aantal weken in gebruik nog steeds. Scanned prima, print goed en snel. De cartridges zijn in vergelijking met mijn oude HP goedkoop. Kortom goede koop.

ravdberg 29-04-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Ik was zeer blij verrast met het gemak waarmee deze printer te installeren bleek te zijn. Kwestie van CD in de computer, volgende/volgende, voltooien. Nooit gedacht dat het zo eenvoudig zou zijn om deze printer in het netwerk te hangen. Ik werk trouwens met Vista.

Voor de rest doet ' ie precies wat ' ie moet doen, namelijk mooie printjes maken, scannen en kopieren. Foto's afdrukken trouwens nog niet geprobeerd.

Wesley 1978 26-04-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Heb deze all in one printer gekocht afgaande op de reviews die hier stonden en ik moet zeggen dat ik daar absoluut geen spijt van heb.

Het aansluiten van de printer op het net werk is echt een eitje. Via de router een IP adres gekregen en alleen even de installatie CD in de computer en klaar. Binnen vijf minuten aan het printen.

Ook de losse kleuren cardridges zijn erg handig en niet al te duur. Speelt natuurlijk ook een belangrijke rol.

Ziet er verder erg mooi uit en print kwaliteit is goed.

Genoeg instelmogelijkheden voor kleurdiepte, kwaliteit, foto kwaliteit enz.

Ook een aparte fotopapier la is erg handig. Allen jammer dat er geen A4 papier in kan. Alleen vergelijkbare 10 x 15 formaten.

Duurzaamheid is nog weinig over te zeggen, want ik heb hem net een paar dagen, maar hij oogt erg degelijk.

Ko Kooijman 11-04-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Vanmiddag afgeleverd en nu geheel werkend via het netwerk. Alles zeer simpel te installeren. Ook de sofware ging probleemloos onder vista.
Goede afdrukken. Foto's heb ik nog niet geprobeerd, maar daar heb ik ook alle vertrouwen in. Maakt niet veel lawaai. Ik heb de printer op slaapstand gezet, zodat deze automatisch aan gaat als je wilt printen.
Mooi apparaat om te zien. Over het verbruik kan ik nog niets zeggen, maar volgense een Duitse test was dit type printer niet kwistig met inkt en werd als goed beoordeeld. Een aanrader deze printer.

SubMicron 07-04-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Ik heb lang getwijfeld of een Brother printer wel een goed idee was, maar door alle positieve reacties ben ik ook overstag gegaan, en daar heb ik geen spijt van. De printer werkt uitstekend, geen problemen met papier doorvoer of printer server die blijft hangen zoals ik dat wel van andere merken gewend ben ( Hp en Epson). Sterker nog het printen via het netwerk via alle pc's werkt als een droom. Ik heb hem nog niet zolang dat ik kan beoordelen of er veel inkt wordt verbruikt, de prijzen van de inkt zijn iig erg redelijk (ook wel een punt dat je in je aankoopbeslissing moet meenemen).

robert007 05-03-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Sinds een paar week in het bezit. Installeren geen enkel probleem. Printen en scannen via het netwerk gaat prima. Snelheid voldoende. Kleuren bij de standaard print instelingen wat flets, maar is natuurlijk bij te regelen. Maak niet veel lawaai. Ook mijn kinderen kunnen prima met het apparaat om gaan. Als je het LCD scherm via de timer uit laat gaan, hoef je er niet eerst heen te lopen om de printer aan te zetten, dan print je vanaf elke pc op je netwerk zonder er eerst heen te lopen. Nadeel vind ik de stroomkabel links achter op de zijkant, hierdoor is de plaatsings vrijheid wat beperkter. Volgens mij is dit ook de zwakste plek van het apparaat. Tot nu toe zeker geen miskoop.

Bert1948 01-02-2008
Geschreven voor: Brother DCP-560CN

Handige compacte all-in printer, alleen ging het installeren onder windows Xp niet gelijk goed. Een repair MFL-Pro Suite moeten doen.
Print geluid is goed, staat op mijn bureau in de kamer.
Snelheid printen en scannen goed.
Instellen printen zonder PC in een keer goed.
Via de PC lang moeten zoeken om het juiste papier formaat te vinden.
Totaal geen verkeerde keus, na HP en Dell